spk

Ja njega aparatom, on mene šakom..

Da.. evo da napisem i ovu zgodu. Desilo se to kad smo ja i frend isli s koncerta iz brm-a ispred el ria pozdravit frendove koji su imali maturalnu. Datum 9.4.06.
I tako dodjemo mi ispred el ria i pricamo i dodje murjak,pijan.. ili je barem tako nekako cudno govorio, i kaze nam da se maknemo... nitko nije obracao paznju. Ja sam se poceo cupat od smijeha kako je on pijan i isfuro sam fotoaparat da ga slikam. Provuko sam objektiv izmedju tijela i ruke od frenda i slikao ga. Krenuli smo ca i on je mene sčepao za ruku, odvuko me do portuna do el ria i potjerao mog frenda ca. Meni je opalio kacot (krenula mi krv iz nosa) i poceo mi srat nesto. Ja,rastresen, nisam nista poduzeo, samo sam ga slusao kako sere neke gluposti.. onda je doso i drugi murjak(koji je vise puta naglasio da sam debil i da debilima nema pomoci itd.) pa su mi skoro razbili aparat. Pojacanje mu je otislo ca i on je meni poceo srat dosta ozbiljno da ce me u postaju vodit i da cu tamo morat 12 sati bit, a bilo mi je tlaka, a i da me vodio.. a prilicno sam siguran da je bio pijan. I tako mi srao 10 minuta.. oprao sam nos i ruke od krvi u fontani i morao snjim ic preko cijelog korza...
Naso sam se s frendovima i oni su zvali murju i prijavili ga (haha) i trebao sam ic na hitnu al nisam (nije mi se dalo.. a poslje se to ispostavilo ko ogromna pogreska) jer je bilo dosta kasno i tlaka bi mi bilo i sve..
Dakle sta se dogodilo. Ja sam njega slikao i pocinio kazneno djelo (slikanje javne osobe ili tako nesto) i on je mene udario. To nije u redu. Javio sam to sljedeci dan medijima i oni su mi rekli da nema nikakvih dokaza i da je samo moja rijec protiv njegove i tu prica zavrsava.. rekli su da ce se javit .Jesu li?!! haha
a dobro.. mozda sam sjebo jer nisam iso na hitnu i to.. al nevjerujem da bi bilo puno drukcije..
al tu nije prici kraj...

16.04.2006. u 19:21 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

za svijet bez policijskog nasilja

Linkovi

link1
link2


free web counters

O..

RACIJA

Prilaze nam spodobe u plavim odjelima,
Sa značkama na prsima i lampama u rukama.
Prilazi nam smeće koje zovemo policija,
Još jedna nova večer, još jedna nova racija!

Svakoga dana bivamo svjedocima,
Nepravde i krađe koje vrše nad nama,
Svakoga dana pravimo se glupima,
Dok nas nazivaju kriminalcima.

Mi smo za njih samo statistike,
Ne želimo poštivati njihove zakone,
Na nama mogu probati nove pendreke,
Jer ološ poput nas bolje ne zaslužuje



FUCK THE POLICE

New age rebbellion - anarchy
Intoxicated with injustice of law
Sneaking lifes - mental decay
Practicise subversive dirty needs
No acts of grace - stand up and fight
You are their slave but never questioned why
Born on your knees - don't give a shit
You are remote controlled but who is to blame

Fuck the police

Policijski šefovi..

korupcija..
Image Hosted by ImageShack.us

debilizam..
Image Hosted by ImageShack.us

krafna..
Image Hosted by ImageShack.us

nasilje..
Image Hosted by ImageShack.us

free web counters
Check Cash Advance