< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (12)
Svibanj 2007 (17)
Travanj 2007 (25)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

Opis bloga

MOJ KUTAK
(Sve što biste htjeli/trebali znati o meni)

JA:
- brbljava, vrckava, optimist, pouzdana, iskrena, otvorena
- ljubomorna, sebična, katkad lijena, brbljava zaliven, tvrdoglavaheadbang
- pričam u snu
- volim patologiju, psihologiju, povijest, biologiju
- obožavam prati zube mouthwash
- tremaš
- opsjednuta lakovima za nokte i naušnicama
- volim jagode
- bojim se visina
- volim sunce i hladnoću
- prezirem bivšeg prof. povijesti
- ne volim otvarati grilje (?!)
- zaljubim se 100 puta na dan, ali ne virujen baš u ljubav
- čitanje, čitanje i čitanje
- leptiri, labudovi, slonovi-omiljene životnje


DOBRE STVARI U MOM ŽIVOTU:
- luda familija

Image Hosted by ImageShack.us

(naj dobriji su-kako bi Grubi reka-nema im ravnih, luđi i bolji su od svih, ali me zato i iznerviraju više nego itko nut, al nema veze, ipak ih ja volin)
- super prijatelji (bez Tibby, Bridget, Lene, Maye, Psihića, ko zna di bi ja sada bila?!)
- pisanje (uvik me spasi od stresa, ali ponekad zna biti i obrnuto-pisanje me stresira!)
- Grad, ova selundra bez imalo mogućnosti, zbivanja i perspektive, ali ipak ga volim (naravno, odletit ću slobodna ka ptićica kad dođe vrime, ili se pojavi mogućnost)
- Knjižnica (jedna od rijetkih dobrih stvari u ovom Gradu, misto u kojem svakodnevno boravni minimalno 15 minuta, poznajen ju kao svoj džep ((ajme, ovo labello je znači u ovom džepu bilo?!)), kao i sve njene zaposlenike-zombije-robove. Samo mi je jedan drag thumbup)
- ostalo (ljudi, aktivnosti, PS, mp3, rukomet, muški mirisi, vrijeme, knjige, prazan papir i olovka, CSI, škola, sir Olliver...yes)
- i još puuuno toga (vooolim svoje ružičaste naočale cerek)

SVAKA SLIČNOST SA STVARNIM LJUDIMA I DOGAĐAJIMA JE SLUČAJNA rolleyes***

Top knjiga:

1. Sestre po trapericama, 1. i 2. dio, A. Brashares
2. Žena vremenskoga putnika, A. Niffenegger
3. Ljubavna priča, E. Segal
4. Djevičanski plavo, T. Chevalier
5. Prodavačica, S. Martin

Image Hosted by ImageShack.us

6. Gonič zmajeva, K. Hosseini

Image Hosted by ImageShack.us

Prvijenac afganistanskog pisca Khaleda Hosseinija odmah je postao internacionalni hit i preveden je na dvadesetak jezika. U njemu teku paralelno dvije priče, ona o sluzi Hasanu, nepismenom dječaku koji nepogrešivo predviđa kamo će sletjeti papirnati zmaj te o njegovom prijatelju iz djetinjstva Amiru, koji s obitelji emigrira u SAD. Dvadeset i pet godina kasnije Amir, kojeg muči tajna iz djetinjstva, iz San Francisca dolazi u Afganistan spasiti Hasanovog sina. Hosseini u "Goniču zmajeva" priča o modernom Afganistanu, uništenom sovjetskom okupacijom i talibanskom strahovladom, koje majstorski prepliće kroz osobnu dramu naturaliziranog Amerikanca Amira.

7. Parfem, P. Suskind
8. Sati, M. Cunningham
9. Dadilja, M. Nathan
10. Šetačica pasa, L. Schnur


Mjesta koja želim posjetiti:

1. Venecija
2. Pariz
3. Cipar
4. Japan
5. Čile
6. Argentina
7. Kuba
8. Egipat
9. Borneo
10. Portugal


Top crtića:

1. Oggi i žohari
2. Mjesečeva ratnica
3. Leteći medvjedići
4. Ptica trkačica
5. Pokemoni


(Iman i top pjesama, filmova, rukometaša, parfema, čak i komada, ali vas neću time zamarati...)

LIKOVI KOJE ĆETE SUSRETATI (da vam olakšam snalaženje):

- JA (to nije potrebno objašnjavati)


- MARGE
moja draga mamica, pametna žena od nekoliko desetljeća, po zanimanju učiteljica (jadna dica koju ona poučava!), voli čitati, ali za to nema baš previše vrimena, sklerozna je, vooooli čistiti, obavezno mora pogledati svake vijesti, pogotovo vremensku prognozu

ŠTO ŽELIM (a ne mogu) PROMIJENITI U VEZI S NJOM:
-šta paničari i zbog najmanjih sitnica
-njezinu PRETJERANU brigu
-to što me ponekad ne razumije (iako znam da uvijek pokušava)

ŠTO VOLIM KOD NJE:
-to što je uvik tu kada je tribam
-njezinu polaganost (ona me je naučila da se nigdi ne može stići žureći)
-šta se zanima za moj život i daje mi savjete
-što me iznenadi svojim postupcima kada to najmanje očekujem

Image Hosted by ImageShack.us


- HOMER
jedan i jedini tatica, tih i staložen, nepopustljiv prema svima, osim prema meni (pogotovo kad dva puta trepnem okicama), obožava zaspati na kauču, pa ga mi moramo buditi

ŠTO ŽELIM PROMIJENTI U VEZI S NJIM:
-ponekad je taaako teško izvući neki podatak ili riječ iz njega (kada potroši dnevnu zalihu riječi, više ne govori)
-kada je živčan, ljuti se na sve oko sebe

ŠTO VOLIM KOD NJEGA:
-njegovu mirnoću i logiku
-to kako si pašemo i razumijemo se

Image Hosted by ImageShack.us


- BART
neponovljivo i nepopravljivo derište velika srca, koje me zna najbrže od svih izbaciti iz takta. Lud je za nogometom, informatikom i tehnologijom.

ŠTO ŽELIM PROMIJENTI U VEZI S NJIM:
-njegovu temperamentnost, divlju narav
-površnost s kojom obavlja stvari

ŠTO VOLIM KOD NJEGA:
-kako svemu što radi pokloni dio ljubavi
-njegovu svestranost
-kada me zove "seko"

Image Hosted by ImageShack.us


- TIBBY
luđakinja na kvadrat, osoba s kojom dijelim SVE od svog prvog udisaja, moja najdraža rodica, žena koja zidove života ruši (doslovno) glavom headbang

Image Hosted by ImageShack.us

ŠTO ŽELIM (a ne mogu) PROMIJENITI U VEZI S NJOM:
-njezinu nemarnost
-to što često poklanja svoje povjerenje i ljubav ljudima koji to ne zaslužuju

ŠTO VOLIM KOD NJE:
-to što uvijek ima drugačije mišljenje od mojeg (iako imamo isti ukus) i tako mi pokaže nove vidike. Ili se posvađamo.
-prvo što napravi kada dođe kod mene je da pročita sve novine
-kako češe glavu prije spavanja
-njenu izreku "nama nitko ne može pomoći"
-što je jedna i jedina


- BRIDGET
"moja mala ljubav", neustrašiva avanturistica, uvijek divlja i neuhvatljiva, ruža sa mnogo trnja koja bode sama sebe i krvari da bi mogla cijeniti život.

Image Hosted by ImageShack.us

ŠTO ŽELIM PROMIJENITI U VEZI S NJOM:
-to što nikada ne govori o tome kako se osjeća
-tupu nezainteresiranost za pojedine stvari

ŠTO VOLIM KOD NJE:
-njenu spremnost na akciju
-kada me iznenada zagrli i poljubi
-ne srami se biti ono što je


LENA
moje najvjernije utočište, sekica blizankica koja je mlađa od mene SAMO 1 godinu...
pametnica, koja komplicira da bi bilo jednostavno, spaja nespojivo, ne preskače prepreke života - ona ih s lakoćom preleti =)


- MAYA
budni sanjar, koji traži svoje mjesto pod suncem. Znatiželjna je, obožava kada je netko masira i luda je za Doorsima

ŠTO ŽELIM PROMIJENITI U VEZI S NJOM:
-njenu nesigurnost

ŠTO VOLIM KOD NJE:
-kako pažljivo sluša svaku riječ koju izgovorim
-kada mi se tuži da je malo spavala
-zna što želi


- MIMI
curetak koji čvrsto stoji na zemlji, pametna i svestrana glavica, puno puta me spašava (na sve načine)

ŠTO ŽELIM PROMIJENITI U VEZI S NJOM:
-ne želim da se neprestano nervira i brine zbog stvari koje ne može promijeniti

ŠTO VOLIM KOD NJE:
-osjećaj sigurnosti koji mi pruža
-njenu saaaavršenu kosu


- ELVIS
čupavo stvorenje koje poznajem cijeli život, najdraži rođak, pouzdan i simpatičan

ŠTO ŽELIM PROMIJENTI U VEZI S NJIM:
-želim da se više družimo
-da nema tako lagan san (uvijek se probudi kada Tibby i ja dolazimo kući nakon kasnovečernjih izlazaka)

ŠTO VOLIM KOD NJEGA:
-to što probleme (ali i stvari koje to nisu) sagleda iz svih kutova
-njegovu pedantnost
-ritam koji posjeduje (prirodno je nadaren plesač)


- LATA
najveselija i najotvorenija osoba koju poznajem, kraljica nekog svog svijeta, u kojem vladaju neka druga pravila, mašta i kreativnost kod nje su neograničeni

ŠTO ŽELIM PROMIJENITI U VEZI S NJOM:
-imam osjećaj da ponekad, kada je uzrujana, odluta i uopće me ne vidi/sluša

ŠTO VOLIM KOD NJE:
-njenu prirodnost, kojom obavlja sve stvari
-kako je sitnice raduju
-osmjeh koji mi pokloni svaki put kad (ako!) me vidi


- GABY
starkelja moja, ljepotica koja uživa u sportu i stvarima koje su drugima čak čudne

ŠTO ŽELIM PROMIJENITI U VEZI S NJOM:
-da se više družimo, ponekad odemo na piće

ŠTO VOLIM KOD NJE:
-neke sitnice koje samo nas dvije dijelimo
-kako ju mogu nasmijati i razveseliti obične stvari (njoj je svaki dan lijep!)


- MARIE
Margeina mama, moja baka, nimalo nalik na bakice iz serija

ŠTO ŽELIM PROMIJENITI U VEZI S NJOM:
-njenu neiscrpnu energiju
-to što do kraja ne sasluša druge

ŠTO VOLIM KOD NJE:
-kako miješa riječi i rečenice (dok govori, stvara šifru nedokučivu za bilo koga)
-njenu nepresušnu ljubav


- FRANK
Margein tata, starac sa srcem djeteta, zafrkant kojem parira jedino Bart

ŠTO ŽELIM PROMIJENTI U VEZI S NJIM:
-što ga stalno moram slušati i kimati glavom

ŠTO VOLIM KOD NJEGA:
-njegovu originalnost
-kako se lako prilagođava novim vremenima i ljudima


- MELANI
ljupka cura iz razreda, umjetnica slična plišanim životinjama (ne izgledom!)

ŠTO ŽELIM PROMIJENITI U VEZI S NJOM:
-malo se družimo (!!!!)

ŠTO VOLIM KOD NJE:
-kada namjerno na s dodaje kvačicu
-kako svako malo popravlja šiške

blogovi koji UOPĆE nisu zanimljivi, ali ih iz pristojnosti moram staviti

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Tibby
Bridget
Bart
Melani
Maya
bright side of an angel
Marijan
Lata
4evertina
Ricana
Seljancica

Pjesmuljci, izrekice...

Robbie Williams-Feel

Come on hold my hand,
I wanna contact the living.
Not sure I understand,
This role I’ve been given.

I sit and talk to God
And he just laughs at my plans,
My head speaks a language, I don’t understand.

I just wanna feel real love,
Feel the home that I live in.
’cause I got too much life,
Running through my veins, going to waste.

I don’t wanna die,
But I ain’t keen on living either.
Before I fall in love,
I’m preparing to leave her.
I scare myself to death,
That’s why I keep on running.
Before I’ve arrived, I can see myself coming.

And I need to feel, real love
And a life ever after.
I cannot get enough.

I just wanna feel real love,
In a life ever after
There’s a hole in my soul,
You can see it in my face, it’s a real big place.



Alannah Myles-Black Velvet

Mississippi in the middle of a dry spell
Jimmy Rogers on the victrola up high
Mama's dancing with baby on her shoulder
The Sun is setting like molasses in the sky.
The boy could sing, knew how to move, everything.
Always wanting more, he'd leave you longing for.

Black velvet and that little boy smile
Black velvet with that slow southern style
A new religion that'll bring you to your knees
Black velvet if you please.

Up in Memphis the music's like a heat wave
White lightning, bound to drive you wild.
Mama's baby's in the heart of every school girl
"Love me tender" leaves 'em cryin' in the aisle
The way he moved, it was a sin, so sweet and true.

Always wanting more, he'd leave you longing for.

Every word of every song that he sang was for you.
In a flash he was gone, it happened so soon,

What could you do?

Black velvet and that little boy smile
Black velvet with that slow southern style
A new religion that'll bring you to your knees
Black velvet if you please.
Black velvet and that little boy smile
Black velvet with that slow southern style
A new religion that'll bring you to your knees
Black velvet if you please.



Riccardo Cocciante-Margherita

Io non posso stare fermo
con le mani nelle mani
tante cose devo fare
prima che venga domani...
E se lei giŕ sta dormendo
io non posso riposare
farň in modo che al risveglio
non mi possa piů scordare.

Perchę questa lunga notte
non sia nera piů del nero
fatti grande, dolce Luna
e riempi il cielo intero...
E perchę quel suo sorriso
possa ritornare ancora
splendi Sole domattina
come non hai fatto ancora...

E per poi farle cantare
le canzoni che ha imparato
io le costruirň un silenzio
che nessuno ha mai sentito...
Spegnerň tutti gli amanti
parler per ore ed ore
abbracciamoci piů forte
perchę lei vuole l'amore.

Poi corriamo per le strade
e mettiamoci a ballare
perchę lei vuole la gioia perchę lei odia il rancore
poi con secchi di vernice
coloriamo tutti i muri
case, vicoli e palazzi
perchę lei ama i colori
raccogliamo tutti i fiori
che puň darci Primavera
costruiamole una culla
per amarci quando čsera

Poi saliamo su nel cielo
e prendiamole una stella
perchę Margherita č buona
perchę Margherita č bella
perchę Margherita č dolce
perchę Margherita č vera
perchę Margherita ama
e lo fa una notte intera

perchę Margherita čun sogno
perchę Margherita čsale
perchę Margherita čil vento
e non sa che puň far male
perchę Margherita čt utto
ed čl ei la mia pazzia
Margherita, Margherita
Margherita adesso č mia,

Margherita č mia...



Pink Floyd-Vera

Does anybody here remember Vera Lynn
Remember how she said that
We would meet again
Some sunny day
Vera! Vera!
What has become of you
Does anybody else in here
Feel the way I do ?



Ramones-I remember you

I remember lying awake at night and thinking just of you
But things don't last forever and somehow baby
They never really do They never really do

I remember you I remember You I remember you


Queen-I want to break free

I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I dont need you
Ive got to break free
God knows God knows I want to break free

Ive fallen in love
Ive fallen in love for the first time
And this time I know its for real
Ive fallen in love yeah
God knows God knows Ive fallen in love

Its strange but its true
I cant get over the way you love me like you do
But I have to be sure
When I walk out that door
Oh how I want to be free baby
Oh how I want to be free
Oh how I want to break free

But life still goes on
I cant get used to living without living without
Living without you by my side
I dont want to live alone hey
God knows got to make it on my own
So baby cant you see
Ive got to break free



Laufer - Budi moja voda

Ostao sam sasvim sam da lezim na suncu
Ja zvao sam te da dodes iz snova i pruzis mi ruku
Ja molio sam da se napune moja mora i rijeke
U njima jos jednom da osjetim novu ljubav da tece.

I pjevam
Budi moja voda, ja sam sada vatra
Izgorjecu.
Prolij se po meni, budi sve sto zelim
Ja zivjecu.

Ostao sam sasvim sam da lezim na suncu
Ja zvao sam te da dodes iz snova i pruzis mi ruku
Ja znao sam da ces doci, doci i donijeti kisu
Ja cekao sam kao suha zemlja kad ceka svoju vodu.

I pjevam
Budi moja voda, ja sam sada vatra
Izgorjecu.
I kazem
Prolij se po meni, budi sve sto zelim
Ja živjet ću.


Killing me softly

Strumming my pain with his fingers
Singing my life with his words
Killing me softly with his song
Killing me softly with his song
Telling my life with his words
Killing me softly with his song

I heard he sang a good song
I heard he had a style
And so I came to see him to listen for awhile
And there he was this young boy, a stranger to my eyes

I felt all flushed with fever
Embarrassed by the crowd
I felt he found my letters and read each out loud
I prayed that he would finish But he just kept right on

He sang as if he knew me
In all my dark despair
And then he looked right through me as if I wasn't there
And he just kept on singing
Singing clear and strong





srijeda, 29.08.2007.

Ceste sve, kud me vodite...?

pjevaImage Hosted by ImageShack.us



Kada se svi vraćaju, ja idem pa-pa.
Preseljenje je večeras, sutra u auto, pa put pod noge. Ko živ, ko mrtav. Torba još nije spremna, soba je naopako, mmm, ali glavno je da su nokti sređeni, samo lak smrdi...
Nosim u mislima vaše pozdrave, ludovanja s gitarom, biciklama i štakama, sve razgovore koji su mi pomogli, samo žalim što ću se vratiti tek kasnije, kada se vaši dojmovi slegnu. Molim vas da budem upisana u pravi razred, ali neće ni škoditi ako budem maturantica... lol...

Velike puse svima onima koje nisam dovoljno vidila, posebno Mimi, Šamari i mom Psihiću! Zagrlite ih za mene.


Mrvica će vidjeti svijet!!! Weeeeeeeeee! mah cerek zujo wink
Bon voyage, c'mon!



| Reci nešto pametno… (7) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.