Jazzie

utorak 13.11.2007. 23:22

Welcome to Croatia

Ne baš toliko davno u Ilici je Kraš otvorio choco-bar. Predivni lokal, sa zanimljivom ponudom Kraševih proizvoda - od onoga što bi nazvali standardnim proizvodima, preko posebnih pakiranja Bajadera i sličnih delicija, do izvrsnih Kraševih pralina. Osim kupnje tih finih čokoladnih slastica u choco-baru se može popiti i piće - nešto klasično ili još bolje neki predivni Krašev napitak.

Prošla sam gomilu puta pored choco-bara, ali nekako je uvijek bio krivi trenutak. Ipak, jučer se baš pogodilo da sam u blizini i da sam raspoložena za nešto fino, toplo i slatko. Ušli smo u choco-bar i sjeli za slobodni stol. Nakon čekanja cca. 15 minuta, došetao je potpuno nezainteresirani konobar, pokupio šalice od prethodnih gostiju te stol obrisao vlažnom krpom tresući po meni mrvice sa stola. Ostala sam potpuno šokirana činjenicom da poteže 4-5 puta krpom po stolu i svaki put kao da me gađa raznoraznim čokoladnim mrvicama. Moja reakcija je bila samo glupavo cerekanje jer sam iskreno ostala bez riječi.

Naručila sam nešto što se zove topla bajadera, a moj partner u čokoladnom grijehu je odlučio uzeti si još malo vremena. Nakon 10 minuta konobar je došao ponovno do nas, provjeriti jel se on odlučio, a usput je i mene ponovno pitao što ja ono točno želim. Nakon dodatnih 10 minuta, donosi meni bajaderu koja bi teoretski trebala biti od mlijeka (tako bar piše), a po tome koliko je bila rijetka rekla bih da se prije radilo o vodi, dok njemu donosi djelomično nerastopljeni fondue (koji je takav i ostao, unatoč maloj svjećici) i raznovrsno voće na prljavom tanjuriću.

Na kraju, u predivnom prostoru dobijete iskustvo koje nemate želju ponoviti, sve zbog očajne usluge. I što nam znači da imamo firme poput Kraša koje se pokušavaju boriti sa svjetskim gigantima poput Nestlea i Krafta/Milke te premium švicarskim proizvođačima, koje uvode novu kategoriju choco-barova u svoj biznis i koje nisu upropastili neki tajkuni 90-tih godina? Apsolutno ništa, kada bezobrazni hrvatski radnik ne zna pružiti uslugu na visini. A još gore, njegov nadređeni mu to tolerira.
Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pišite na:

How's it hanging?

Reklame i točka:

Outsourcing: