Jazz & Blues

nedjelja, 18.03.2007.

Film: Ray (Charles)

Moj muzički idol...



Jeste gledali film Ray? Ako ne posudite si ga odmah i pogledajte!

Kao što mnogi znaju, Ray je svirao mješavinu R&B-a i Gospela. Film je stvarno odličan (čak i za one koji ne slušaju blues, niti sviraju klavir) jer ima puno svirki, detaljno opisuje Rayev život, njegov sam početak, uspon do vrha, drogiranje, sve njegove cure...

Stvarno, kad sam gledao taj film, bio sam oduševljen. Film ima 2 verzije za odabrati: produženu i filmsku (extended and cinema). Extended verziju predlažem samo onima koji vole Ray-ovu muziku (ili blues općenito) ili koji se bave klavirom. A običnu verziju su gledali moji starci, znači ljudi koji niti slušaju blues niti sviraju klavir (film je i njima bio odličan). Ovaj odličan potez filmske kompanije napravio je film zanimljiv i za muzičare, ali i za "obične" ljude! (na kompu takve filmove čuvam u cijelosti, pa ako netko želi nek mi ostavi adresu pa bum mu poslo DVD ili bilokoji s popisa DVD na desno)!

Pogledajte trailer na službenoj stranici filma Ray

RayCharlesInTheEvening.flv

18.03.2007. u 08:52 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Mjuza:

Pogledajte potpuni popis

Slanje:

Ako želite da vam pošaljem bilokoju mp3-cu, ili DVD (spržim, pa pošaljem na adresu), ostavite mi vašu e-mail ili poštansku adresu sa zahtjevom za tu mp3-cu ili DVD i poslat ću vam besplatno! Obećajem da vašu e-mail ili poštansku adresu neću nikamo ili nikome davati, te da je neću iskorištavati (spam i ostalo)!

Moj e-mail: jazzandblues1@gmail.com

Molim da moju e-mail adresu ne iskorištavate, nego da je smatrate ozbiljnom, jer je njena jedina svrha pomoć i dijeljenje svakojakvog sadržaja s drugim muzičarima!

Za gledanje:

Flash Player 9

FLV Player (Ako skinete film na komp.) - nakon isntalacije desni klik na datoteku (flv) --> open with -->select program --> nađite na listi flv player --> stisnite kvačicu ispod liste --> OK (na nekim kompjuterima ovi potezi nisu potrebni)

Ako ne volite FLV Player, skinite K-Lite Codec Pack Full i moči ćete gledati FLV filmove u svakom media playeru! (Kad instalirate, obavezno odaberite flv spliter s popisa)

Na IE 6-tici blog izgleda puno ružnije (ne znam zašto). Koristite (moj omiljeni) firefox ili operu, ili neki drugi, (Na Firefoxu i Operi provjereno radi), ili update-irate na IE 7!

Get Firefox
Powered by woodworking ideas