Animated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.comAnimated gifs by ClipartInc.com Images by ClipartInc.com Napokon da nešto napišem - VJERUJEŠ LI TI U LJUBAV? - Blog.hr

LOVE SMS-ovi
Image Hosted by ImageShack.us

* Ako voljeti znači živjeti, onda voljeti tebe znači živjeti vječno!

# Stavi pod jastuk ime moje, nek ide s tobom kroz snove tvoje, neka te čuva od svake boli, neka se za sreću tvoju moli i neka ti kaže koliko te moje srce voli!

= More je duboko, valovi se kreću, nemoj me zaboraviti, ni ja tebe neću! Obale plaču, kamenje drijema, tužno je kad poruke od tebe nema...

+ Postoje noći kad suze same teku, kad čovjeka srce boli, kad nema hrabrosti da moli, a osjeća samo jedno: DA TE VOLI!

* Želim osjetiti tvoje usne na mojima, želim osjetiti tvoj dodir na sebi, želim te ljubiti, maziti i voljeti i ostavila te nikad nebi!

# Tisuću je riječi previše, jedna je premalo, ali dvije govore sve: VOLIM TE!

= Hej, ljubavi, u dalekom gradu čuvaj mi se da te ne ukradu, čuvaj ljubav da na ne uvene, čuvaj sreću za tebe i mene!

+ Kažu da je poljubac najljepši susret na svijetu. Hajde da se nađemo!

* Bez tebe sve je ništa, s tobom je ništa sve.

# Nekomu je teško dignuti sto kila, nekomu je teško okopavati kukuruz, nekomu je teško ujutro se buditi, a tebi je teško nazvati moj broj. ZAŠTO?

= Ne tuguj što si sam i što živiš samo za sebe. Za nekoga si rođen i netko je rođen za tebe.

+ Pišem ti poruku i tebe se sjećam. Kad ti se javim, bolje se osjećam. Ovom porukom tebi se javljam da ne misliš da te zaboravljam.

* Kad bih ponovno srela tebe, srela bih sreću, jer dečka sličnog tebi nikad više sresti neću.

# Čuvaj moju sliku, srce te moje moli, jer kopija te gleda, a orginal voli!

= Volim samo tebe i sve o tebi znam. I sve što se ljubav zove želim da ti dam!

+ Reci mi, reci, ako znaš točno, kako se ljubi ovako sočno. Reci mi, reci, kaži mi, kaži, ali još bolje- to mi pokaži!

* Volim osmijeh na tvom licu, volim tvoja oka dva, volim usne željne poljupca, zapravo- samo tebe volim ja!

# Želim te ludo, sanjam te često, otvori srce, napravi mjesto, a ako ne možeš, onda te molim: dopusti da u njem urežem da te VOLIM!

= Zašto me gledaš tako ljuto? Ja sam samo poruka i došla sam ti reći da osoba koja me šalje ne može bez tebe i da joj jako, jako nedostaješ!!!

+ Postoji jedno ime što me iz snova budi, postoje jedne oči što mi probijaju grudi. Postoji jedno biće koje iskreno volim. Zar je to biće zaboravilo da postojim?

* Pustila sam suzu u more. Prestat ću te voljeti kad je pronađeš.

# U kasnu noć, kad grad utone u san, ja samo zbog tebe čekam novi dan.

= Tražila sam neke druge oči, ljepše nego što su tvoje, ali kako da ih nađem kad takve oči ne postoje!?

+ Volim te idiote, zar ti treba još nešto reći?

* Vrijeme je... presporo za one koji čekaju, predugo za one koji žaluju, prekratko za one koji uživaju, ali za one koji se vole- vrijeme je vječno!

# Postoji li na svijetu nešto tako dobro kao što smo mi?

Image Hosted by ImageShack.us

= Volim te i ako je to grijeh, molit ću Boga da mi taj grijeh nikada ne oprosti.

+ Volim te bez obzira na tvoje mane ili vrline koje te kompletnim idiotom čine.

* Anđele moj, kako se palim na dodir tvoj, ja imam želju, ti imaš moć, ma hajde sa mnom provedi noć!

# Ti si moja bolest, zaraza, ti si moja mala maza. Zbog tebe me glava boli, tvoja ljepota mi pamet soli. Bez usana tvojih duša mi gori jer moje SRCE SAMO TEBE VOLI!!

= Naučila sam 10 Božjih zapovijedi i nađoh se u strašnoj bijedi, jer deseta kaže: "Ne poželi ništa tuđe", a ja sam poželjela usne tvoje da zauvijek budu moje.

+ Ako me ikad poželiš zaboraviti, nemoj to učiniti jer ja sam dio tvoje prošlosti, a prošlost je jedina stvar od koje ne možeš pobjeći!

* Ovaj sms je samo jedan u nizu, pomaže da te osjetim blizu. Udaljeni smo dosta, možda i previše, ali do tebe mi je stalo najviše!!

# Teško je kad nekoga voliš, a on tebe ne, kad ti njemu nisi ništa, a on tebi sve! Teško je svoju bol kriti, u srcu plakati, a nasmijan biti!

= Nezdravo, neshvatljivo, totalno nezamislivo, nemoguće, ludo, čudesno, čarobno, neodoljivo, famozno, jako mnogo, teško, iskreno, bolno mi nedostaješ.

+ Nema poruke, nema poziva, a moja duša tebe doziva! Strašno ubija ova samoća, oko srca hladnoća. Zatvorim oči, mislim na tebe, da sam barem kraj tebe!

* Ako jednom odeš, riječi izustiti više neću, suzama ću ti reći da ti želim sreću. Ako odeš srce će stati, bolje da ga nemam neg da za tobom pati.
P J E S M E
Image Hosted by ImageShack.us

MOJOJ MAJCI

U njenu sobu uđem tiho,
tiho baš na prstima,
bojim se da ne zalupim glasno vratima,
zaspala je zadnja ruža hrvatska.

I tek sada kad te nema,
tko će jutro da me budi,
i tek sada kad te nema, dobro znam,
ti si bila zadnja ruža hrvatska.

ref:

Ružo moja ružice
sve sam suze isplako,
noću zbog tebe.

I kako sad ovako sam,
protiv tuge i oluje,
kad smo bili kao prsta dva,
prsta dva jedne ruke.

BY: PRLJAVCI


BILA JE...

Bila je tako lijepa
kao tog jutra dan

Bila je tako lijepa
Uvijek se sjećam nje
Bila je tako lijepa
Kad ju je odnio dan

Divna je ona bila
Kad sam ostao sam
Više se nismo sreli
Jer ju je odnio dan

Bila je
Bila je
Bila je
Bila je

Sve je kao tajna
Ostalo na kraju tom
Oči i njene ruke
Plačni pogled njen

Možda je i tako bolje
Zaborav troši sve
Ali ipak se često
Često se sjetim nje

Bila je
Bila je
Bila je
Bila je

Danima već kiša lije
Uz prozor stojim sam
Prošlo je već mnogo dana
Obuze me tada san

Sjetih se onog jutra
Našega rastanka
Sjetih se tihe rijeke
Kojom je otišla

Bila je
Bila je
Bila je
Bila je

MLOHAVA ĆUNA

Tri kurtona skoro dvadeset kuna
Zbrajam dok joj ljubim vrat
Plus piće u gradu i dvije kutije pljuga
A meni mlohava ćuna

Tako mi i treba kad pijem ko smuk
Reko sam sebi već milijun puta
Neću pijan forsirati fuk
Jer će biti mlohava ćuna

Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna

Sad koristim sve druge ekstremitete
Skrivečki ispod popluna
Ali nije ona više dijete
Ona zna što je mlohava ćuna

Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna

Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna

Ali vratiti ću se do trafike
Jer kutija je još uvijek puna
Možda mi vrate mojih dvadeset kuna
Kad im šapnem mlohava ćuna

Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna
(ćuna, ćuna)

Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna
(ćuna, ćuna)

BY: PIVO

PREVIŠE SUZA U MOM PIVU

Moja kuća na kraj ulice
Skupljale se samo bitange
Pivo, tučnjava i nogomet
Dolje stari, dolje novi svijet

A ti si uvijek bila tako fina
I lagao sam da si balerina
Tobom se hvalio pred svima
Sve dok nije došao taj dan

Previše...
Suza bilo je
U mome pivu
Na našem rastanku

Volio...
Volio sam te
Kao Hitler Evu Braun
Kao Tito Jovanku

Moja kuća na kraj ulice
Skupljale se samo bitange
Pivo, tučnjava i nogomet
Dolje stari, dolje novi svijet

Ti si bila moja misao
Ja za tebe sam grafite pisao
I gitaru cijele noći svirao
Redom susjede živcirao

Previše...
Suza bilo je
U mome pivu
Na našem rastanku

Volio...
Volio sam te
Kao Hitler Evu Braun
Kao Tito Jovanku

BY: PRLJAVCI Image Hosted by ImageShack.us

DOBRI PRIJATELJI

Tvoje lice poput uhode me prati
Kroz prduge uvode
Spotičem se nespretno o riječi
Koje sam pripremio

Stojim pokraj sebe i s gađenjem
Slušam kako te obrađujem
Pričam ti o vezama, o nam
Bitangama i princezama

I krene kao loš refren
Koji te rastužuje
Da si ti nježni cvijet, a ja probisvijet
Što te ne zaslužuje

Reci zašto ne bi htjela
Imati me za prijatelja
Evo ja ću biti tvoj najbolji drug
Pa svrati na kavu ili na fuk

Tvoje lice poput uhode me prati
Kroz prduge uvode
Spotičem se nespretno o riječi
Koje sam pripremio

I nikoga ne muči pitanje smiješno
Dok se rastajemo u idili
Kako ćemo samo ostati nešto
Što nikada nismo bili

I krene kao loš refren
Koji te rastužuje
Da si ti nježni cvijet, a ja probisvijet
Što te ne zaslužuje

Reci zašto ne bi htjela
Imati me za prijatelja
Evo ja ću biti tvoj najbolji drug
Pa svrati na kavu ili na fuk

I krene kao loš refren
Koji te rastužuje
Da si ti nježni cvijet, a ja probisvijet
Što te ne zaslužuje

Reci zašto ne bi htjela
Imati me za prijatelja
Evo ja ću biti tvoj najbolji drug
Pa svrati na kavu ili na fuk

BY: PIVO

. . .

NITKO NE SPAVA, MOŽDA I TI PRINCEZO, U SVOJOJ HLADNOJ SOBI GLEDAŠ ZVIJEZDE KOJE TREPERE PUNE LJUBAVI I NADE! MOJA JE TAJNA ZAKLJUČANA U MENI, MOJE IME NITKO NEĆE SAZNATI! REĆI ĆU GA KROZ TVOJE USNE, NA BLISTAVOJ SVJETLOSTI DANA! POLJUPCEM ĆU ODRIJEŠITI TIŠINU I TI ĆEŠ POSTATI MOJOM!

by: moj bratić

Image Hosted by ImageShack.us

Prijatelju...
Nek ti misli budu čiste
Kao i srce
Otvori svoju dušu suncu i
proljeću, ljetnoj kiši i prvim
pahuljama
Hodaj uspravno

Ne daj da te skrenu
S puta na koji si krenuo.
Tvoj put
uzak i krivudav
Vodi te ravno u
svjetlo

by: Ja

. . .

Suze su tekle, ja sam ih brisala
nisi se vratio, ja sam ti pisala
Krio si ljubav, dala sam ti sve
Nisi me volio, voljela sam te!

by: Ja

Image Hosted by ImageShack.us


Život

Život ljudski je rijeka
obale naših nada i snova
kuća smijeha i
tragovi u travi u proljeće.

Najprije jutro koje se budi
igra gumice koja ostavlja trag
trčanje za dugom i
htijenje da dohvatimo zvijezde.

Onda smijeh zbog uzbuđenja
koje donosi ruža zabodena u srce
svi poljupci i sunce
naših želja u otkucaju vremena.

A onda otkucaj sata
i vrijeme koje prolazi
I na kraju
pitamo se da li smo uopće dohvatili
zvijezde.

by: Ja

Image Hosted by ImageShack.us


























































































VJERUJEŠ LI TI U LJUBAV?

subota, 04.06.2005.

Napokon da nešto napišem

Kao prvo, ispričavam se kaj nisam pisala od nedjelje al fakat nisam imala vremena,
a i starcima je dopizdilo kaj sam stalno na netu.
Joj, ljudi, još SAMO 2 tjedna škole, al ona najgora. Kaj mislite oće bit štrajka?!
Ja bi nekak htjela da bude, al i nebi jer neću stić sve ocjene ispravit! Ne znam...
I onda dolazi ono najljepše L J E T O koje čekam otkad je počela fucking škola.
Ne mogu vam opisat koliko čekam 17. da "pustim mozak na pašu",
odem k baki i uživam cijelo ljeto; još kad bi sa mnom išla moja best frendica Pafke
bilo bi to nezaboravno ljeto kao i prošlo.
Pa more, ljetne šetnjice, tulumarenje... sve nas to uskoro čeka!! Di vi idete ovo ljeto?!
Ne znam više, ljudi moji, kaj da vam pišem, nemam baš inspiracije;
nego idem sad papati čokolino koje obožavam,
a onda prošetat svog pesonju pa možda odemo i do Jaruna, ne znam.

- 16:55 - Reci i ti svoju... (2) - Potroši malo boje... - Pusek

<< Arhiva >>

Free Web Counter
Free Web Counter
< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MMasculine
AAstounding
CControversial
KKeen
AAltruistic

Name / Username:

Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
@bout me
IME: Antonela
GODINE: 15
HOROSKOPSKI ZNAK: djevica :)) (17. 09. 1989.)
ŠKOLA: Upravna i birotehnička, Zg
HOBI: skijanje, "pas", ples (po kući), slušanje mjuze
BURAZ/SISTERKA: -
KUĆNI LJUBIMAC: pas Elvis- obožavam ga
NAJ BOJA: crna, pink i žuta ( ne znam koja mi je bolja)
NAJ JELO: sve vrste tjestenine
NAJ PIĆE: Orangina
GLAZBA KOJU VOLIM: rock i naša
NAJ FILM: "Ubiti nije lako" i "Selena"
NAJ TV SERIJA: "Kad zvoni"
NAJ EMISIJA: -; ne volim gledat baš telku
VRLINE: odlučna, vesela, iskrena, ambiciozna, prijateljski raspoložena, volim pomagati drugima, optimista
MANE: uf, ima ih dosta- tvrdoglava, uvijek kasnim, ponekad dosadna s glupim pitanjima, preznatiželjna, ponekad lijena...
NAJ GRAD: Gospić
VOLIM: dobru zabavu, ljeto, biti zaljubljena, šetnje u kasnu večer, prirodu i životinje, život u selu, skijanje, ples i odbojku, slušati radio, motore, najluđu i najbolju frendicu na svijetu P A F K U ! ! !
MRZIM:dvoličnost, laž i licemjerstvo
svađe i prepiranja,
alkohol, kavu i Coca-colu,
velike gradove (Zagreb, Split...)
gledati telku
BOJIM SE: mraka, kukaca i zmija

p. s. Nadam se da ste barem nešto saznali o mojoj malenkosti! :0)

Image Hosted by ImageShack.us

MOJA IN&OUT LISTA:

Odjeća:
IN:
full uske majice, na britelice, traperice, vruće hlačice, koža i traper

OUT:
široke suknje s volanima i odjeća s cvjetnim uzorcima te slijepo praćenje trendova

Cipele:
IN:
špic-cipele sa srednje visokom petom, japanke

OUT:
Isusovke, balerinke i okruglaste patkaste cipele koje izgledaju kao balerinke s povišenom petom te cipele s debelom petom

Modni dodaci:
IN:
naočale, bedževi s natpisima, šarene narukvice i okrugle naušnice, bijelo zlato

OUT:
marame i vrpce za kosu, starinski nakit, klasično zlato

Glazba:
IN:
rock i naša pop

OUT:
narodnjaci, techno i hip-hop

Dečki:
IN:
dečki pored kojih se cura osjeća sigurno, koji se lijepo ponašaju i ne prostače, izgled mi uopće nije važan, al volim plave okice; slatki kavaliri

OUT:
dečki koji glume, i odmah čim upoznaju curu žele jedno, "mašu joj pred očima s ključevima svog ili tatinog auta", prostače i nonstop se hvale; macho tipovi


COOL sms-ovi
Image Hosted by ImageShack.us

- Frendica tvoje sestrične od tete rekla je susjedi mog bratića od ujaka da ti se sviđam. Je li to točno ili da smišljam novu foru?

- Najvažnije stvari treba imati pri ruci. Ne znam samo kako da i tebe strpam u svoj ruksak.

- Čokoladni bomboni? Ne. Sladoled od vanilije? Ne. Jagode sa šlagom? Ne. Šećer? Ne, žao mi je, i dalje ne mogu pronaći ništa slađe od tebe!

- Znaš li da je bijela čokolada Milka pobijeljela od muke kad je doznala da nije slađa od tebe?

- Želim ti sunce kada je kiša, želim ti svjetlost kada je mrak, želim ti osmijeh kada kapaju suze, želim ti sve naj naj!

- Dobro jutro! Naručili ste buđenje. Podsjećamo vas da za ovu uslugu dugujete jedan poljubac. Kamata je velika i zato na vrijeme podmirite dug.

- Ako me voliš, pusti da te ubijem!

- U mojoj psihološkoj konstituciji manifestira se dominacija pozitivne afekcije za individualnost tvoje osobe. Ili, da ne pričam gluposti: IZLUĐUJEŠ ME!!!

- Želiš li biti voljen pravom, iskrenom i nesebičnom ljubavlju? Kupi si psa!!!

- Bog me stvorio jer zna što je lijepo. Tebe jer ima smisla za humor.

- Bi li si kupovao cipele da nemaš noge? Ne? Pa zašto si onda kupuješ gaće?

- Molim te, pošalji mi svoju fotku - moja susjeda ne vjeruje u izvanzemljane.

- Čvrsto ga drži da ti ne sklizne, dobro ga protresi, a ono bijelo što iscuri svakako isprobaj, jer svaki je šampanjac drukčiji!!!

- Zapamti, prijatelju - da nema gluposti, mudrost ne bi postojala, da nema ružnoće, ne bi bilo ljepote... tako da te svijet ipak treba!

- Čini ti se da si najpametniji čovjek na svijetu? Znaš što - imaš pravo... Čini ti se...

- Ovo je povjerljiv spisak tajnih agenata u Hrvatskoj:
Nakitu
Minayashi,
Aykitu
Mipopushi,
Natakote
Yanakitu,
Albikaro
Teudube i
Yebachute
Samotak.

- Ako te na ulici jednom sretne čovjek u crvenom, pa te zgrabi i onda nabije na kurac, ne boj se! To je DJED BOŽIČNJAK; ispunjava moju želju!

- ... sjećaš se onih dana, kad smo mali bili, vozili smo se vlakovima, ja bih pokazivala guzicu kroz prozor, a ti lice i svi su mislili sa smo blizanci.

- Orgazam ima 6 faza: ASTMATIČNU: Ah! Ah! ZEMLJOPISNU: Tu! Tu! MATEMATIČKU: Više! Više! RELIGIOZNU: O, Bože! SAMOUBILAČKU: Umirem! & UBILAČKU: Ako staneš, ubit ću te!!

- Šeta 85-godišnja baka grobljem; ugleda grobara pa će mu: "Jel znate, molim vas gdje je grob br.521?!"; nato će grobar: "Baba kaj izlaziš kad se ne znaš vratiti!?"

Image Hosted by ImageShack.us