Wanda Car

04.11.2015., srijeda

Svi tragovi vode nekud

Svi tragovi vode nekud, u neko traženje, istraživanje, dubioze,
ja sam u pravu, ti si u pravu,
objašnjavanje uz vrijeđanje da sam ja u pravu, a ti u krivu.
Prepucavanja bez kraja i konca,
pokušaji mjenjanja i podređivanja drugog u korist naših očekivanja.

Mir u oralno doba.

Kad na tebe pas zalaje treba znati mudro da je
ostat sasvim mirno stajat',
a ne skupa sa njim lajat'
u tonkicu te plonkicu

Imaš pristup i imaš odstup.
I muku neodlučnosti
I bolesnu vjeru u bit će bolje.

Šta dođe dođe.

Otplaćujem sve uvrede koje sam bez razloga nanjela drugima.

Borim se protiv vlastitog gnjeva.
P mu materina.
Odričem se samoljublja i oholosti i prirodne energije agresije. Do potiskivanja u preobražavanju.
Ako pobijedi ljubav.

Ako nastaviš imat ćeš super maštu i noćne more.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.