Wanda Car

27.02.2015., petak

Sinhronicitet u vremenskoj točki jednog događaja (2.)

Motorist je crne kose.
Leži u krevetu u dječjoj sobi jer mu je bliže wc.
Kuća mu je mirisna i lijepa, ja živim ko stoka.
Prišla sam mu i izgrlila, poljubila sam ga u jedan, pružio mi je i drugi obraz.
Poljubac mu je bio sočan i topao. Teško je pomicao vrat zbog ovratnika. Pa dok smo rihtali puse škakljala sam ga sa kosom.
Odnjela sam mu kremu i tinkturu gaveza.
-Jebi ga-
-Jebi ga-
-Pokazujem mu slike sa mjesta nesreće. Njegov pas liže mi ruku.
-Što ti treba?
-Ništa.
-Ako ti nešto zatreba nemoj se ustručavati. Para nemam. Ali mogu odraditi stvari po gradu, odvest - dovest nešto ili nešto drugo, ne znam. Znala sam da neće ali ipak sam procjedila:
Svi me plaše sa tužbama.
-Neću te tužiti.
-Možeš ali ne znam kada ćeš se naplatiti.
-Neću.
Kasnije mi šalje poruku da sam zgodna i da kad ću opet doć.
Odlazim u kvartovsku birtiju u dva popodne i naručujem crni tomislav dok mi se i dupla rakija mota po glavi. Pijem brufen jer me od tomislava boli glava ali to je jedina piva koja mi se trenutno pije zbog količine alkohola a da je imaju u bircu. Svi okolo piju kavu. Dolazi frendica i ona pije kavu. Za trenutak osjećam njihove čudne poglede i mislim si ko' vas jebe. Kasnije doma ipak pijem rakiju.
Ne osjećam krivnju, ali osjećam odgovornost za taj događaj jer sam ga kreirala.
Čujem ptice kako pjevaju, za trenutak se i sunce kroz oblake uspjelo probiti.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.