Posjetitelji




Email
mail adresa

Rođendan......


Edit-infocroatia.com

Ovdje također pišem:Infocroatia.com/blog







Linkovi
Blog
Forum
Monitor
Tutor



Ovo ne propustite pogledati

IQ TEST


Aquarium


Compov blog



Katalog Linkova




Tehnoline-prodaja i servis hardvera



Jadransko podmorje
Podmorje-časopis
Mineralexpo

Oduševila sam se mineralima i fosilima na ovoj stranici,
nisam ni znala koliko su lijepi i zanimljivi........

Go-mrav
Smiješne slike
National Geographic



Frendovi

Kikići


Galerija slika FOTOBLOGA
FOTOBLOG-GALERIJA SLIKA
........



Free hit counter

ARHIVA POSTOVA

Klikni na na link ako ti se čita post pod
naslovim:




Istina ili laž-igra sa podsvijesti
Valentinovo i Ulične svjetiljke
Hrvatska rukometna reprezentacija za mene je zlatna
Krađa autorskih prava-podrška blogerici Dream
Repriza...
Kako državu izvuć iz banane...
Red Bull-Božić reklama
Ljudi moji je li to moguće!?
Pandorina kutija-promocija albuma
Saloon-dođite na promociju Pandorine kutije
Vukovar 2008
Bravo Filko, najjača si karika!
O TV i Radio reklamama...

Novo prebivalište
Kuhinjski moljci
MINERALEXPO-Pula 04-05.10.08.
In memoriam-Paul Newman
In memoriam-Dino Dvornik
Klape u areni
Pod suzama Svetog Lovre
Novi član obitelji-BONO
In memoriam-Boris Dvornik
Majke pod postporođajnom psihozom
SAVJETI ZA NARUČIVANJE KOD BUTAN PLINA
BUTAN-PLIN - NEPOSLOVNOST
Svijeća za vukovar
Goran Višnjić-ljubavni trokut
In Memoriam Tanji
Kako nam strani ulagači uništavaju zelenilo
Bojanje uskrsnih jaja
Spamovi..he..he...Nojevi...
Otvoreno pismo Saboru
Provalili u ispostavu Porezne uprave-Pula
Jedno kratko javljanje
24.12.2006. Moj 40-ti rođendan
Profesor Baltazar ili možda Šeks...
Motor udario Luciju Šerbedžiju i pobjegao
Dokle seže sjećanje
Sex na perfidan način...
Prijateljstvo različitih vjera
Deveti Obrtnički sajam Istre
Massimo-koncert u INK Pula 01.10.06.
25.09.06.Marinov rođendan
Obični ljudi na neobičan način...
Koncert u areni-Gibboni
Automobili nabrijani decibelima
Zahvala...
Glavobolja zbog kupnje automobila
Peticija za Motovun
Morrissey 06.07.06.
Još jedna godina bez Tanje
Pomozite Mariu
Hrvatska-Australia 2:2
Hrvatska-Japan 18.06.06.
Hrvatska-Brazil
Žene i nogomet
Radni kutak...
Baal i Navojec
Vagabundina koliba
Mobitel ne-kultura
Koncert-Bajaga i Instruktori
Aquarij na Verudeli-Albino ribice
Jeste li znali!?
Sretan Uskrs
Bosanska Piramida Sunca
Mali svijet-Mali internet
Depeche Mode-Zagreb 22.03.06.
Ribica-INK
Blogeri u svijetu...
Oceanu posjetio Arsen Dedić
Glad...siromaštvo...oholost
Pomozite Sari!!!
Festival vjenčanja-Histria
Beskućnici...
Gotovo!!!!
Kritika reklami-GRAZIA
Nakošena fontana
POMAGAČ
Posao knjigovođe ilti...lud zbunjenog
Prvi rođendan moje stranice 31.12.05.
Moj rođendan 24.12 i mala Karla
Sveta Lucija
Osvojili smo "salataru"
U tisku ima 80% smeća
Dracena za @fotocvijet@
Napali me duhovi....
Korekcija....
Dušni dan.....
Crveni šešir
Utrka Uljanika-Marin
Rođendan moga Robija
Pohvala Helpdesku RBA
Notebook LG-LW60
Lisabon-Galerija slika
Obrtnički sajam-Pula
Aquarium primljen u E.U.A.C.
Mineral-expo u Opatiji
Pulaparking i bezobrazluk II
Pulaparking i bezobrazluk
Siva ekonomija
Genocid obrtnika
Nisu blogeri mačji kašalj
Kako se nekad kucalo
Nekad i sad
Deadlikem-post za 10
Končarev NIKO
Nesvakidašnje jutro
Podivljale tikvice
Joe Cocker...legenda
Nestao mi post
Verudela 11.08..valovi
Klopa za 2+2
Trka za lopovom
OCEANA-novi kafić
Oluja...praznik...Pula
Suveniri ispred Arene
More...još...
More...
Posjet Kemoterapije
Friends fashion night
Arena,Pula,Turizam...
Plavi rak...
Javna sramota...
Cvijet...
Terasa u krovu II
Kapari
Festival
Medeja....Brijuni
Sharkkk-II dio
Dječje sobe...
Terasa u krovu
U potkrovlju.....
In Memoriam Tanji
Poklon od Katye
Sreća....
Morski pas-sharkkkk
Glavata Želva i Aquarij
O jednom hrčku...
Zid boli....
Boks u Areni
Čudnovati Kljunaš
Promet-ajme meni...
Prosvjed vozača kamiona
Upozorenje provokatorima
Stari crtići-gdje su?
Nulta tolerancija...
Surogat
Viši bijeli pojas
Verudela-Aquarij
Wireless uljez
Humanitarni koncert
Sa Sašom BB
Sa Marinom BB
Sa Dinom Jelusićem
Zdravko BB
Danas je novi dan...
Dan...ma koji dan...
Krovovi naši....
Muka izrade stranica...
Bogu je otišao....
Papa živi
Svijeća za Papu
Papa.....
POŠK-Split
Splitska kvatrilogija
Gorki med....
Zvonimir Golob...
Proljeće...
PDV-izvoz
Popis DI
Obračun plaće II
Slika moja...
Tuga by Giorgino
A ljudi moji...
Kad fulaš pisat
E već je utorak...
Danas....
Obračun plaće
Konačno kraj
Odgovor Psyhu
Hvala na podršci
Početak!!!31.12.04.

Manipulirana

14.02.2009., subota

VALENTINOVO I ULIČNE SVJETILJKE....

Danas je Valentinovo cijeli dan, i vjerovatno ćete svi posmisliti kako ću pisati o Valentinovu.......ali, ne prevarili ste se. Pisati ću danas o onima koji su na današnji dan zaboravljeni, o onima koji na današnji dan neće primiti crvenu ružu i čestitku i poljubac, pisat ću o onima o kojima danas nitko od vas ne misli.
Pisat ću o beskućnicima.......
A moja priča počinje iz davne 2006. kada sam se prisjetila kako je ljudima koji preživljavaju zimu bez krova nad glavom u svom postu BESKUĆNICI na 27.02.2006.

Nakon toga napisala sam još podosta postova sa raznim temama, objavila zabolbe za pomoć onima kojima je to potrebno, uplatila nešto donacija i eto učinila nešto dobroga za ljude kojima je naša pomoć potrebna. Nisam učinila ništa posebno i veliko, ali sam osjećala toplinu u sebi zbog toga.
I tako nakon više od dvije i pol godine od tog posta, na 27.09.08. dobijem slijedeći mail:
Šalje: Siniša Pucić
Bog Jasna,
na netu sam naisao na jedan tvoj post o beskucnicima. Kako uredjujem "Ulicne svjetiljke" - ulicni casopis o beskucnistvu, zanimljivo bi mi bilo objavit taj tvoj post, ali uz tvoje dopustenje.


Bila sam beskrajno sretna što će moj post postati opipljiva vrijednost koja će pomoći beskućnicima.Dopustila sam objavu tog mog posta kojeg sam objavila i na stranici www.infocroatia.com sa kojeg je i preuzet i rečeno mi je da će časopis izaći u Prosincu.

Kako kraj ove 2008. većini nas nije bio onako blistav kao prijašnje godine zbog krize koja se već dobrano poćela osjećati u poslu i financijama, bila sam okrenuta radu i brigi oko vlastitog opstanka te sam zaboravila na časopis.
Ali, kad mi je moja blogerska prijateljica iz Rijeke, draga Lion Queen ostavila ovaj komentar: Kissić. Čitala sam te u Uličnim svjetiljkama. Yesssss što sam bila sretna, kad sam naišla na tvoj članak unutra :):)
Odmah sam mailom čestitala Gospodinu Puciću i u isto vrijeme žalila što se taj časopis ne prodaje i u Puli. Naime, pročitala sam da se dijeli u Zagrebu, Rijeci i drugim gradovima, ali se nije spominjala Pula.
I baš u ponoć na sam početak Valentinova dok sam pred spavanje malo surfala po netu, stiže mi obavijest od njega, kojim me izvješćuje da ujutro u centru Pule prodaju časopis i da me besplatan primjerak čeka na štandu.

Kad sam stigla u grad, mjesta za parking nije bilo ni u priči. Gotovo sat vremena sam se vozikala i gledala gdje ću se uparkirati. Bojala sam se da ne prodaju sve primjerke i da ne ostane za mene niti jedan, pa sam se parkirala na nedopušteno sa četiri žmigavca ispred Vjesnika i zabrzala po Flanatičkoj. A tamo na sredini Flanatičke, kod fontane na samoj pulskoj „špici“ stoji maleni štand sa časopisima i prodavačem u crvenoj jakni.
Sva sretna kupila sam četiri časopisa i malo porazgovarala sa tim gospodinom.Besplatan primjerak nije mi bilo ni na kraj pameti pitati jer sam htjela pomoći, a njima svaka kuna puno znači.
Doznala sam da je on jedan od beskućnika kojemu su djelatnici Auto škole 051 pomogli da položi vozački ispit jer je nedugo nakon upisa na isti postao beskućnik, bez posla i imovine.
Skupili su novce i uplatili mu ostale rate za autoškolu, koju je položio svojom marljivošću i učenjem. On je korisnik riječkog Prihvatilišta za beskućnike „Ruže Sv.Franje“ a ujedno im je i na korist, budući da sada nakon položenog vozačkog, za Prihvatilište, njihovim službenim vozilom razvozi ručak za starije i nemoćne.

To je samo jedna od više životnih priča ljudi koji su postali „Ulične svjetiljke“ bez svoje volje.
Nadasve zanimljivu i tužno životnu priču sa sretnim završetkom ispričao je Maksim Christan, umjetnik rođen u Puli kad i ja, koji je živio kao beskućnik, i takav je pisao i stvarao, te dogurao do danas priznatog književnika. A život ga nije mazio ni malo, no on se izdigao iznad svega i izdržao. Ne mogu ne citirati njegovu rečenicu uz intervjua o razlozima zbog čega ljudi postaju beskućnici:“......to je kao loto: samo manji broj pogodi dobitnu kombinaciju. Ostali se trude ugrabiti malo od onih koji su uspjeli ili im se nude kao sluge. Velike tvrtke izmišljaju svaki dan nove potrebe malih ljudi, koje mame preko reklama da kupuju, zadužuju se i tako u krug. Tko pukne, ostane na ulici k'o popišan cvijet.“
Zatim sam pročitala priču o mladom tridesetogodišnjaku koji je sa devet mjeseci završio u domu, a onda kod udomitelja koji su ga izrabljivali i tukli. Pobjegavši od njih, završio je kao beskućnik. Prehrana mu je svedena na dva obroka tjedno, a osobnu higijenu i pranje robe obavljao je u moru, a mokru i hladnu odjeću oblačio na sebe.

Sve su to tužne priče, ali u svakoj se nazire nada da će ipak doći taj dan kada će imati svoj topli dom i redovan obrok, pa makar to bilo u maloj sobici.

Nakon svega, razmišljam o svom gradu i ne mogu se sjetiti da sam čula da u njemu postoji ikakvo Prihvatilište za beskućnike. Neznam čak da li postoji neka Pučka kuhinja ili nešto slično. Po tome bi se reklo da u našem gradu žive ljudi kojima nije potrebna pomoć, da naš grad nema svoje beskućnike. A ja dobro znam da to nije istina. Doduše, viđam ih češće ljeti nego zimi....ali ima ih. Tko zna, kakve bi nam oni životne priče ispričali, i tko zna tko se od njih upravo smrzava vani, dok ostali slave Valentinovo.

I da....žalosno je što je na štandu u 11.30 h bilo još uvijek dosta časopisa na kupu usred „špice“ našega grada. Žalosno je da nije bilo gužve oko tog skromnog, a ipak svima dobro vidljivog štanda. Jedino sam, izgleda ja pojurila da kupim časopise i još pored štanda jednom gospodinu išla objašnjavati što u časopisu piše i da čini dobro djelo za beskućnike ako ga kupi. Saslušao me je i produžio dalje. Možda ni sam nije imao 8 kuna za potrošiti....tješim se, ....a što ako ga za to nije bilo ni najmanje briga....?
A što onda da mislim, hoće li biti briga Gospodina Gradonačelnika grada Pule kada pročita ovaj članak čiji ću mu link poslati na mail?
Nadam se, i vjerujem da hoće, te da će se i u našem gradu pojaviti nada za beskućnike zvana Prihvatilište u kojem će se još i pobrinuti da im osiguraju posao i budućnost, ako ne svima, onda bar nekima.........

Ovdje Vam ostavljam samo meni zanimljive isječke iz časopisa, uz molbu i želju da ga kupite i pročitate, a nadasve da pomognete tim ljudima.Časopis „Ulične svjetiljke“ izlazi tromjesečno a to je 32,00 kn godišnje koje možemo izdvojiti jer je to manje od jedne lipe dnevno.....a toliko zaista svi možemo odvojiti.
Kliknite na sličicu da se otvori u većem formatu.

Naslovnica i sadržaj



Dio uvoda i pjesme koji me se dojmio

Isječci iz nekoliko životnih priča:
Profesor sa sveučilišta

Književnik Maksim Cristan

Mladić koji je imao obrok dvaput tjedno



- 19:31 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Za što? Za život!

FOTOGALERIJA NAŠEG
NOVOG PREBIVALIŠTA
klikni na link


IP Address















Google












javascript:%20void(0);






















Svjetlost u tamiCandelabra


PaterLuka-Misli o ljubavi

Biser i ljubav uvijek su na dnu mora, srca i duše. Na površini je samo biserna pjena i riječi. Sretne veze ne ovise o tome hoćete li pronaći pravu sobu, nego o tome jeste li vi prava osoba.
Istinski volimo samo one koje volimo čak i u njihovoj nemoći i njihovoj bijedi. Čuvati, opraštati, to je sva umjetnost ljubavi.
Ljubav je kao vožnja automobilom: Startaš naglo, voziš prebrzo, a kočiš kada je već prekasno. U dnu svake duše ima zakopanog blaga koje jedino ljubav otkriva.


Blogeri u svijetu
Stacy

Oni kod kojih rado svratim

Moja-Mia

Ana do mene
Baushtela Lady
BigMamma
Bugenvilija
Borivoje Bukva
Bookaleta
Business
Blog1-free soft.
Compov
Ciciban
Čudnovati kljunaš-stari
Čudnovati kljunaš-Novi
Čvonko
Danijel-edit bloga
Didi
Dome
DunjaB
Estera
Feby
Georg
Giorgino
Hacker
Helix
Istra blog
Juliere
Jure-lanterne
Joe-Borovci
Kanuny
Kašeta o' Splita
Kemoterapija
Orfeya
Mačkica
Magarčićmali
Malika
MarinB
Man in Black
Moresnova
Malnar
Maroje BB
Neno u sredini
Novac
Nightsaber
Nymphea
Opstanak planeta zemlje
Ohana s Kariba
Pajo Paksu
Pegy
Psiho
ReginaElena
Riječanka
Rocky
Safiris
Sadisticoshy
Sena
Skroz
SLepi
StreetSajla
Tehnožena
Toni V
Tutor blog
Umorni konj
Vedjak-Vedran i Nataša
Veneca
Zmajka
988.blog-hihi