Proud To Be PURGER

18.06.2006., nedjelja

HM????

Što reći na današnju tekmu???Čitao sam razne komentare, gledao izjave itd...Meni osobno je veliki krivac ne Srna niti bilo tko od igrača već sam trener CICOheadbang..koliko njemu treba da shvati kako njegov sinček nije spreman za takve velike utakmice,istina je da ga želi dobro prodati u neki strani klub, ali prvo treba truda uložiti pa će se onda vidjeti neki rezultati!!!iskreno sam se nadao da ćemo danas pobijediti,ali takav je nogomet, i netreba zato pognuti glave nego stisnuti zube i krenuti dalje na Australiu.Brazil je uspio pobjedit sa 2-o Australiu,pa zašto nebi i mi...Imamo realne šanse za prolaz dalje, samo treba stisnuti zube, pustiti zadnju "kap" krvi i znoja....ako navijamo za Hrvatsku, navijajmo do kraja, pa kako god završilo...AJMO HRVATSKA NEMA PREDAJE...ljudi pozdrav!!!nadam se komentarima-----------HRVATSKA HRVATSKA----------
- 19:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

AJMO HRVATSKA......

Linkovi