japan za japance

petak, 26.01.2007.

Entuzijazam

Dragi čitatelji, stvarno sam bio entuzijastičan u vezi svog ponovnog dolaska u Japan, ali eto, nakon značajno bezbolnijeg leta i, ovaj put, dolaska u poznato, nisam osjetio onaj uobičajeni turistički nagon već želju da odem na neka poznata mi mjesta. Kako sam sa sobom doveo cijelu delegaciju (sestru i njenu prijateljicu), njima nije smetalo da idemo na meni poznata mjesta jer su njima sva itekako nepoznata. I tako sam ja odlučio njima dvjema priuštiti pravi kulturološki šok. Taktički sam ih nagovorio da pričekamo tu nedjeljnu večer i kad je pao mrak poveo sam ih put Shibuya-e. Šok koji su doživjele izlaskom na Hachiko izlazu ne može se opisati riječima. Stoga, ova slika poprilično dobro opisuje što ih je strefilo (zamislite da ste jedan od onih malih mrava na dnu slike).
Ono što je uslijedilo je tjedan dana mog rada, a njihovog turizma. Neš' ti zabave. Ja na poslu svaki dan do cca 20:30, a one u to doba mrtve od turizma već lagano spavaju. Društvo i pol. Da nisam vidio slike, mislio bi da im je baš bezveze u Japanu. smijeh
Nego prošao je i taj tjedan i njih dvije su, na svu sreću, odletjele kući. Zašto na svu sreću? Zato što da nisu, ja bi morao platiti još jednu/dvije karte za povratak jer su ove bile nepromjenjive. party
Nakon prespavane nedjelje, nastupio je još jedan radi tjedan. Naravno, pored rada i spavanja, najviše vremena sam potrošio na telefoniranje sa Malom Plavom. I eto, nisam se ni okrenuo, a vikend je već tu.
Eh da, strašno me nervira to što u Japanu nitko ne zna da rukomet uopće postoji i mogu samo sanjati da će oni išta pustiti na televiziji. Očajan od nemogućnosti gledanja, danas sam čitao sve moguće vijesti na temu rukometa i onda me odjednom jedan oglas ubode u oko. Naime, na stranici http://www.videosport.com/ihf2007/ se za €2,99 može gledati prijenos u živo. Zakon!!! Isprobam par sažetaka i ono stvarno zadovoljavajuće izgleda. Sav oduševljen, jedva sam dočekao da dođem kući i pogledam koju već odigranu utakmicu. Dolaskom u stan, doživio sam razočaranje. Naime, vezu na Internet dijelim s ostalim stanarima i malo je problematična u busy hour-u. Na svu sreću, nadam se da dotični busy hour nije i u dva sata u noći kad u prosjeku počinju utakmice.
Eto, ljudi moji, sliku nisam niti jednu uslikao i nisam ni na jednom novom mjestu bio.

I da, sutra idem u QB House na šišanje. smijeh

26.01.2007. u 15:08 • 7 KomentaraPrint#

srijeda, 10.01.2007.

Povratak...

Poštovani čitatelji, karta je stigla. Od nedjelje, 14. siječnja sam ponovo u Tokiju. Kako sam baterije napunio do vrha, uopće ne sumnjam u motivaciju za daljnje pisanje. Čak i ja jedva čekam da se nešto zanimljivo dogodi pa da imam o čemu pisati. wink Lijep pozdrav.

10.01.2007. u 15:03 • 11 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.



< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Slike i dogodovštine s mojih putavanja u Japan. Namijenjeno krugu poznanika, ali je i opća publika dobrodošla.

Statistika