japan za japance

srijeda, 08.11.2006.

Prošli petak

Evo ga, napokon sam dočekao i trenutak inspiracije u kombinaciji s slobodnih pol sata da opišem što li sam to (ne)zanimljivoga radio prošli vikend.
Prošli petak je bio praznik, točnije Dan kulture. Tako neobičan praznik za naše pojmove bacio me u kratko istraživanje japanskih praznika. Evo, prenosim vam većinu:
- Nova godina
- Dan punoljetnosti
- Dan osnutka
- Proljetni ekvinocij
- Dan prirode
- Dan Ustava
- Dan djece
- Dan oceana
- Dan poštovanja prema starijima
- Jesenski ekvinocij
- Dan zdravlja i sporta
- Dan kulture
- Dan rada
- Carev rođendan
Dosta mi je zanimljiva činjenica da su japanci odlučili slaviti djecu, punoljetnost, starije, zdravlje, sport, kulturu, rad, prirodu, ocean i takve stvari, dok mi slavimo vjerske i praznike proizašle iz ratova. Imamo 6 vjerskih praznika i 4 vezana uz državu i ratove.
Nego, da proslavim Dan kulture, ja sam bacio na kulturni shopping. wink
Iako nisam ništa kupio, uslikao sam par slika pa evo:

Japan - 11 Shibuja2

08.11.2006. u 13:04 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno.



< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Slike i dogodovštine s mojih putavanja u Japan. Namijenjeno krugu poznanika, ali je i opća publika dobrodošla.

Statistika