MADE BY: ENA ... ŠARENA

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

LiNkOvI

...::ljudofi::...

Jan - ljubav mojacerek
Tomas - braco moj mawibelj
Martakiss
Vale - hany banyfino
Anitathumbup

... o meni

-> josipa
-> 1.c (graficka skola u zgb.u)
-> 26.11
-> 15 godinabelj
-> queen of the damned, krug (1,2), deveta vrata, SAW (1, 2, 3, 4 mi nie bas nes), 300, kuca letecih bodeza, resident evil, egzorcizam emily rose, koliba straha, resident evil (1, 2, 3)
-> eMeSeN:
soad_4ever_@hotmail.com


...:::VOLIM:::...
- kozne narukvice
- janacerek
- frendove kiss
- lanac s bicikla rofl
- pit party (alkohol naravno)
- fino
- starke & marte & vansicedead
- majce s grupamadead
- trapericezubo
- crnu i ljucibastu boju u zadnje vrijeme i bijelu
- muzikupjeva
- decke s dugom kosomcerek
- . . .

...:::NEVOLIM:::...
- umisljenje kuje koje se preseravju kad god stignu, prave se frendice a NISU vec seru po nekom cim se okrenuburninmad
- cajke (al neam nis protiv ljudi koji ih slusaju, osim nekih)
- ljude koji se prave da su nes kaj nisu i rade nesto SAMO zbog drustva
- ljude koji etiketiraju ljude po izgledu...
- . . .


...:::SLUSAM:::...
Adema
Billy Talent
Bullet For My Valentine
Children Of Bodom
Disturbed
Elemental
Eternal Tears Of Sorrow
Evanescence
For My Pain
Hammerfall
Hladno pivo
Jackie Cola
Korn
Linkin Park
Lovex
My Chemical Romance
Panic! At The Disco
Pantera
Paradise Lost
Rammstein
Revolverheld
Six Pack
System Of A Down
The Automatic
Vatra
Void Of Silence
Wintersun
Xandria

sljičke

marta i ja (ljeto 2007)
Image Hosted by ImageShack.us

. . .

Budim se iz cudnog sna
okruzen slikama tvog nasmjesenog lica
iznad njih oblak suza koji ceka tren kad ce pasti
dali cujes sapat moj koji ti kaze VRATI SE

moj anđele
vrati se
moj anđele
ja volim te
moj anđele

sjedim u parku kraj tvojeg bivseg stana
sa suzama u ocima gledam na stablu tvoje ime
posljednja suza za tvojim licem pala je i posljednje rijeci
tebi VRATI SE.

moj anđele
vrati se
moj anđele
ja volim te
moj anđele



What are friends,
I've often wondered.
Friends have come,
And Friends have gone.
Seldom do I hear their voices,
Like old forgotten songs.
I've walked a thousand lonely miles,
And often wondered, "What went wrong?"
But I've got to make you see;
A friend to you I'll always be.

What are friends,
I've often wondered,
Now you've disappeared,
Fading into the collection,
Of songs I seldom hear,
I'll walk another lonely mile,
And let the tears fall like the rain,
Till another calls me friend,
Then I'll say these words again;
A friend to you, I'll always be.


Sada imam
dovoljno godina da kažem
VOLIM TE
Sada imam dovoljno
stvari i mogu
trčati za tobom
Imam dovoljno
godina da mogu lutati
Sada imam dovoljno stvari
da te volim i da
me voliš
Sada mogu napisati pjesmu o tebi
i meni, o svim djetinjstvima
prvo potiskivanima,a kasnije priželjkivanima



I don’t know who to trust no surprise
Everyone feels so far away from me
Heavy thoughts sift through dust and the lies
Trying not to break but I’m so tired of this deceit
Every time I try to make myself get back up on my feet
All I ever think about is this
All the tiring time between
And how trying to put my trust in you just takes so much out of me
Tension is building inside steadily
Everyone feels so far away from me
Heavy thoughts forcing their way out of me
Trying not to break but I’m so tired of this deceit
Every time I try to make myself get back up on my feet
All I ever think about is this
All the tiring time between
And how trying to put my trust in you just takes so much out of me

I won’t waste myself on you


I remember you...
Your brown eyes.
I remember the fear when you left.
I lost all the reasons to live and my soul.

Died.
Why?
Because you left me.
Yesterday I discovered you in my heart.....
I remember your smile and the fun we had.

Together.
I am trying to collect the broken pieces of
my love...
I still think about you, about love...


See the pain deep inside, feel the pain in my eyes,
My god I'm down in this hole again with the laughter I smile with the tears that I cry,
Keep going down this road called life, well, he says that I'm insecure.
I guess I am 'cause just when I think I'm sure, alone at night, the agonies come back,
This pain won't let me be. I see fools laughing and I wanna cry, I see fools living it up and wanna die.
FUCK! I feel like I got one foot in the grave already. I fell like jesus is out to get me, test me and watch me fail.
But I know it's not too late for me. . . I see you on a painted road and I miss you , I can't see you but I feel you,
I feel your soul, you know this. I love everything, I lose everything; I hate everything.
I woke up and I cursed the day I wake up and I prayed for this pain in my chest to go away


I was addicted to his smile
so much temptation in his eyes
I love the way he touched me
his beauty made me weak
he gave me so much pleasures
he promised everything
I know that he was lying
but I can't resist


I hate the way you talk to me
And the way you cut your hair
I hate the way you drive my car
I hate it when you stare.

I hate your big dumb combat boots
And the way you read my mind
I hate you so much it makes me sick
It even makes me rhyme.

I hate the way you're always right
I hate it when you lie
I hate it when you make me laugh
Even worse when you make me cry.

I hate it when you're not around
And the fact that you didn't call
But the most thing is,
I hate the way I don't hate you,
not even close, not even a bit, not at all.

I HATE YOU!!!


Can't you see my darling
That the harder i try
The more we grow apart
Please believe me
The sweeter the kiss
The colder turn your arms
And the colder grows your heart
And baby more i love you


I'm in love with you
and it's crushing my heart
all I want is you take me into your arms -
when love and death embrace
I love you
and you' re crushing my heart
I need you
please take me into your arms...
when love and death embrace


Gdje si nestao
Otkad te ne viđam pusti su dani
noći hladne, minute duge
ni zvijezde ne sjaje više kao nekad
dok si još bio tu.
Zato te molim vrati se
da te vidim još
jednom, bar na tren
da smiriš ovo
srce koje svakim
danom sve jače
i glasnije kuca
za tebe!!!


Bent and broken
Twisted and turned
Deceived, damaged, disturbed
Lies have been told
Secrets not kept
Everything analysed to death
Haunting and taunting
Scars, wounds and bruises
Happy but sad all the time
Amusing, confusing.
The screaming and yelling
And banging and crying
Will break me down till I die.


Anyone who have a love close to this
Knows what I'm saying
Anyone who wants a dream to come true
Knows how I'm feeling
Anyone who ever kissed in the rain
Knows the whole meaning
Anyone who ever stood in the light
Needs no explaining
Anyone who ever felt like I do
Anyone who wasn't ready to fall
Anyone who loved like I do
Knows it never really happens at all
It's over when it's over
What can I do about it
Now that it's over


Don't leave me in all this pain,
don't leave me out in the rain.
Come back and bring back this smile,
come and take these tears away.
I need your arms to hold me now,
the nights are so unkind.
Bring back those nights
when I held you beside me.


Trenutak istine je...
Kratak i ne dogadja se cesto.
Zato, zavali se, opusti se, pronadji neko mjesto,
jer ove rijeci koje izricem su iskrene,
i u njima nema niceg drugog osim istine...


Sve što sam ti ikada htjela reći jest volim te;
No bojala sam se...
Volim te! Sada se ne bojim to reći.
Možeš li me čuti? Možeš li čuti moje riječi?
Ja ne znam ako ih čuješ.
Ako ih čuješ, to su moje zadnje riječi upućene tebi.
Pričekaj malo...
Ako ih doista čuješ, sačuvaj ih u srcu,
Nek ti one budu jedino sjećanje na mene.
Nek one budu znak koliko sam te voljela.


Gledala sam u tvoj obraz
i pružala ti ruku
Svoje oči zatvorio si
da ne vidim ljutnju.
Dodirnula sam tvoju kosu
nisi se pomako
Iz zatvorenih očiju
vidim suzu da je kapla.
Otvorio si svoje oči
i pokušao reči mi nešto
No suze su prejake
a riječi zvuče tako teško.
Na licu svome osjetih suze
i opet me taj osječaj obuze
Opet me zabljesnuo tvoj sjaj
ali ovo su ipak suze za kraj!


Do not stand at my grave and weep
I am not there. I do not sleep.
I am a thousand winds that blow.
I am the diamond glints on snow.
I am the sunlight on ripened grain.
I am the gentle autumn rain.
When you awaken in the morning's hush
I am the swift uplifting rush
Of quiet birds in circled flight.
I am the soft stars that shine at night.
Do not stand at my grave and cry;
I am not there. I did not die.

srijeda, 27.08.2008.

-- always and forever --

Odlučih ja napisat post... Opet... Ovaj put gramatički ispravan (koliko će to bit moguće)...
Hmm
Ovaj post se s razlogom zove tak kak se zove...
Zadnjih par dana dosta razmišljam o njemu, o nama... O tome kak mi je super s njim, ma kaj super, preodlično!! O tome kako ga ne želim izgubit... Ne želim izgubit ovo što imamo 10 mjeseci i 26 dana...
Kad čujem neku pjesmu, podsjeti me na njega i nekak, neznam, ko da ću se raspuknut... Ne mogu se suzdržat, ne mogu ne plakat... Toliko ga volim, da neznam...
Al, nečem se sad sva raspekmezit...
Ovaj post sam pocela pisat s nakanom da se pohvalim...
Imam novog brata... DOĐERA!! belj
(ako ne znate, Tomas mi je isto bratbelj)
Ja njih obozavam, fkt ih puno volim i sve...
Jucer, dok sam isla u Ivanic, razmisljala sam o tom ko mi odande fkt uzasno fali, i zaključila sam da mi samo njih par, onak, iskreno fali...
A to su...:::
Na prvom mjestu, naravno moja ljubav - Jan zatim Anita, Dođer i Tomas
S Anitom sam si nekak najbolja, cura mi je preodlična, al stvarno... Tomas, njega obozavam od prvog dana... Mali dečko (mislim da ga zato i volim... zubo)... Neznam kaj da kažem... Jedino možda to, da me, otkad je s Petrom više ne voli ko prije...cry... al oke... Nema veze...
A Dođer, s njim se najbolje slažem (od dečkiju)... (to je moje mišljenje) ... Uvjek se zajebavamo i sve super... Dečko mi je užasno drag... Ima slatke okice i fensi kosicu...smijeh
Ugl, dečko je prezakon...
Stvarno, svi su mi, onak... Neznam...fino
Svatko mi je drag na drugi način...
I tak, neznam kaj da sad jos kažem, samo sam to htjela reć... Htjela sam da svi (od vas koji dolaze na moj blog) vide kak su oni zakon... Prvi put kad sam išla u Ivanić, mislila sam da se s nikim necu sprijateljit, da ću uvjek bit onak, sa strane i gledat ih... Al kad sad pogledam, stvarno je jebena ekipa i sve je super... thumbupthumbup
Ayd, da vise ne duljim, odem...
Sad počinje Malcom (rofl), pa...
Svima lijepi pozdrav!!
Pusa mojoj ljubavi!!
Volim te najvise
<3 <3 <3

- 16:45 - Komentari (7) - Isprintaj - #


nedjelja, 03.08.2008.

Breathe for me! Don't wake me from this slumber! Stay with me! Possession taking over!

JAAAAJ!!!!!!!!!!!!
ja sam jako jako jako jako sretna!!!
u četvrtak sam se vratila s mora... napokon....
u petak sam se išla nać sa janomcerekcerek...
kupio mi je tak sexy lančić... bas je swatki... buci-bu...
ewo swikica...:::

meni je lanČić bas fensi i cisto me zaboli ak se vama ne sviĐa...
belj*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


i narukvicu, al pošto mie na ruci već, i neda mi ju se skidat i crna je pa se nebi ni vidlo zapravo kakva je... tak da nema swikice...
bili smo skupa od, ajmo reČ, pola 4, do 22...
bilo je bas jebeno!! bar meni!!
juuuj

jebemu mater... kak ja njega volim...
iss
strasno
uZas
(piĆka)
tak mie falio svo ovo vrijeme dok sam na moru bila... ajme...
jedva sam čekala da ga vidim i sve... cerekcerekrofl
al oke... marta mie je 10 dana radila društvo... i svih tih 10 dana mi smo se ponašale (možda čak i izgledale) ko morŽevi, al tu činjenicu zanemarimo...
i tako sam ja išla slat razlednice... i na svaku sam sve oke napisala, osim na razglednice za mog ljubeka i mog bracu...
ayd, oke, za ljubeka još može proć jer sam krivi poštanski broj krivo napisala, al sam za tomasicha totalno fulala... skroz... napisala sam krivu ulicu, tj. napisala sam ulicu koja u ivaniČu i ne postoji, a i krivi poštanski broj sam napisala....
bas sam plava, kaj ne?
(BTW, to je retoriČko pitanje...)
al ugl, dobili su svoje razglednice.. sreČom...
al tomasicheva je bila najbolja... PIVA
i nadam se da mu se svida... smijeh
ewo onda malo slikica s mora, tj. 4 slikice nase prebivalista (mog i martinog...)
Upozorenje: neke slike mogu uzrokovati čudenje a neke su uljepšanje zbog javnosti....

nase boce s vodom... to sve smo popile u 2 dana, pa smo morale tocit... xD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


smeČe na friŽideru... (odma pored je bio kauč na kojem smo izgledale ko morŽevi)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


a ovo je taj kauč... (on je uljepšan radi javnosti...)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


i šeČer na kraju.... ''smeČe'' na stolu (to su zapravo bile martine stvari.. ali i ostalo smeče koje nam se nije dalo bacit u kantu koja je bila odma pored...)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



onda, subota... tj. jucer..
ajme...
u petak sam isla po pijanu martu, pa sam prespavala kod nje i bila kod nje cjelu subotu...
i tak se ja vratim doma oko 17-18h... i odem na komp, i vidis, zove mene marta u pola 7, ali u POLA 7, da kao idemo van sad u 7, da se s megy moramo nac u 7 na glavnom...
naravno, marta je kasnila, ko uvjek... tak da nas je megy cekala dobrih pola sata... al kad smo dosle do glavnog ona je vec u parkicu bila...
i tako dodemo mi do parkica i vidim ja tamo KUJU moju...
ja se zderem kujo! i ona pogleda prek ceste i nis, i za 10 sec, ona se opet okrene i imala je takav pogled ko da je isusa vidla...
strasno....
i tak, onda smo zavrsile marta, ja i natalija u megicu... finofinofino
pa kod kina, pa u parkicu pa na kraju na stanici cekajuci nives...
tada smo otisle kod marte...
jebote, koji su to lomovi bili, al doslovno LOMOVI...
to je trebalo snimat....
i da, bilo je tu jos nekih stvari koje ce ostat u tajnosti, iako sam se ja vec izbrbljala... nea veze... xxD
no da....
ja sam ljepo zaspala briem oko 8 ujutro...
i probudila se u pola 11
tj. moja ljubaF me pobudila...
taman sam ljepo spavala i probude me VIBRACIJE...
(nazalost, mobitel je vibriro.... roflroflrofl)
i tako....
dosla sam doma od marte u 6 i odtad sam na kompajuteru...
ona briem spava...
il kaj vec radi..
ugl, vidim da mi se post oduzio pa vas pozdraFljam
pusa svima, al najveca mom ljubekucerekcerekcerekkiss
i naravno, marti kiss
ROFLMAO

- 19:29 - Komentari (19) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.