PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Dan koji bi se mogao ponoviti... - ON JE BRZ I JAK, JEDAN OD NAJBRŽIH I U BRZINI MU SE IZ DALJINE GRIVA VIDI! - Blog.hr

Dan koji bi se mogao ponoviti...

Halo ljudovi!!!
Kak ste mi? Ja sam danas fakat super. Cijeli dan sam tak happy, a i odlično sam ga provela.
Ujutro sam jahala Egoista. Bio je predobar. Skakala sam iz kasa i galopa. Super skače.
Poslije smo išli na teren. To je bila
živa komedija. Lucija je išla samnom. Hodala je cijelo vrijeme. Prvi smo išle tam do neke livade i tamo sam malo galopirala i kasala. Onda smo otišle do Lucije (s konjem) I ufurali ga u dvorište i pozvali njenu mamu. Kak se ona smijala. Možete zamislit kak bi vam bilo da vam neko dofura konja u dvorište. Onda smo malo bile tamo. Kad smo se vraćale morale smo proć prek nekog potočića i on se i kad smo dolazili i u povratki full bojao proć pa sam sišla i prevela ga preko. Da ste vidli kak je on to preskočio, ko neka budala. Ja ga držim za dizgine a on skače preko potoka. Onda sam se nazat popela i išla jahat. I sad veli meni Lucija kao daj odi još malo galopirat, i ja njega potjeram. Kad se on meni tak zagalopiro, ja sam mislila da ću odjetit. baš je išao onaj prvi galop- vi koji jašete valjda znate na kaj mislim. I tak mi je juril valjda 3 minute skoz do livade pred rančem. Uopče ga nisam mogla zaustavit, a Lucija se meni smije ko neka budala. A ja ono jedva da sam ostala u sedlu. Mislim, meni je to na kraju bilo sve tak smješno, za umrijet, ali kad si tak na konju nije ti baš sve jedno.
Tak me poslije bolila guzica.
I išle mi poslije kod nje s biciklom. Ja se onak slednem na onu prečku i mi se tak vozile i sad kažem ja njoj daj ti pedaliraj ja ću okeretat. Krenemo mi, kad ja nemrem skrenut desno jer mi je to kontra nego kaj sjedim i odemo mi u šumu i zausravimo se tek milimetar pred drvom i zdroskamo se skupa. Ako se mi nosmo skoro 5 minuta trgale od smjeha. Samo kaj se nisam upišala.
Tako da mi je današnji dan prošao baš zakon. Poslije smo još išle na sladoled i pizzu. Baš je bilo zakon.
Slikala sam Egoista, i Lucija me snimala kak skačem. KAd nađem USB stavljam slike na blog.
Ako neko zna kako mogu stavit videa na blog neka mi javi pa čete dobit i videa kak skačem.
Evo, nadam se da vam je ovo bio dosta dug post.
Što se tiće svega ostalog vezanog uz blog, razišljala sam i možda bi malo proširila temu što se tiće toga kaj sve pišem. Da bebude samo o konjima nego i o drugim stvarima. A možda ću i malo češće pisat postove. Nemojte zato popustit s komentarima jer ćete imat manje vremena za ostavit u jednom postu!
Ostnite kakvi jeste-najbolji!
Velika pusa od Jane!!!


Image Hosted by ImageShack.us


06.10.2006. u 23:12 | 29 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Na ovom blogu naći ćete svašta zanimlivo o konjima, meni, mom životu i td.........

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Blogači koje čitam....

Some strange Worldthumbup
KONJOVIyes
Bigalud
Konjski rajcerek
Ivana
Windy
Tonka
MATEA/KONJICA
Horse8
Mateja
sexy chicas
joseee


Ovoliko vas je bilo na mom blogu!
Free Site Counter
Get a Free Site Counter


Ovdje će biti svakakvih slikica...........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Ovo je porukica onima koji misle da sam glupa!!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace

Myspace



Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!



Enrique i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sergio i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



A ovdje slikce konja!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!