PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> Niš posebno... - ON JE BRZ I JAK, JEDAN OD NAJBRŽIH I U BRZINI MU SE IZ DALJINE GRIVA VIDI! - Blog.hr

Niš posebno...

Evo mene, a i novog posta sa mnom. Nakon ova glupa 3 dana kaj blog nije delal-valjda znate na šta mislim, ovo neko proširivanje i ta sr***!!!
Mislila sam da bum se ubila. Stalno su mi se neke ideje motale vezane uz blog, a onda nikako da proradi. A sad sam već sve to zaboravila kaj sam mislila napisat.
Ali uvijek se tu nađu neke teme! Ovako. Od nedjelje sam napokon iznajmila Egoista s Lucijom. Danas sam ga jahala i bio je perfektan. Tak je bio dobar....savršen. I onda sam ga išla prat jer se jako uznojio, pa sam mu oprala cijele prednje noge i pola leđa da sam još neznam koliko bila na paši, a došla stara po mene i živćani da kaj se ne požurim i bla, bla, bla...lud
Uglavnom, slijedeći put ga jašem u četvrtak. Vjerojatno ću i skakat, barem je tako Maja rekla. Bila je prošlivikend na Hipodromu na Samsongu i nije bila loša. Dosta ljudi je išlo iz kluba. A naravno imali su i dobre rezultate.
Ima jedna meni tužna vijest, a to je da je Eva otišla jahat na Hipodrom jer se nekaj posvađala s Majom i sad neće dolazit na ranč, a kako kaže ona to je zato kaj na ranču nema konja s kojim bi mogla ona postič rezultate u opčenitom radu, a da i zato što sad nije ona iznajmila Egoista (jer ga je ona prvo trebala iznajmit) nema konja za turnire. I danas sam se ja čula s njom i kažem ja njoj da mi je Maja rekla da ima jedan konj kojeg jedna ženska iznajmljuje, a i Eva zna tog konja, ali ona neće i tak to. Baš sam sad u badu i full mi je žal zbog toga. Rekla je da će možda poivremeno dolazit.

A sad nešto drugo......i puno zanimljivije jer pretpostavljam da vam se neda ćitati o mom glupavom životu i tim stvarima.

Ovako......
15. klistopada, za sve koje zanima je na trajbaru turnir u preponskom jahanju, Trofej bana Jelačića, a turnir se održava preko cijelog dana. Bilo bi mi drago ako bi tko od vas došao, možda se upoznamo. Ja sam tamo sigurno jer svake godine pomažemo slagat prepone, a i dižemo ih tokom turnira. Tak da ako neko dolazi neka mi javi, možda se i vidimo!

Neznam kaj bi vam više napisala. Nadam se da vam je ovo dosta.
Stavit ću samo još par slikica......
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

To bi bilo sve od mene za danas!
Ostavite mi puuuno komentara!
Sve vas jako jojim i velka pusa svima koji čitaju moj blog!!!

02.10.2006. u 20:49 | 16 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Na ovom blogu naći ćete svašta zanimlivo o konjima, meni, mom životu i td.........

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Blogači koje čitam....

Some strange Worldthumbup
KONJOVIyes
Bigalud
Konjski rajcerek
Ivana
Windy
Tonka
MATEA/KONJICA
Horse8
Mateja
sexy chicas
joseee


Ovoliko vas je bilo na mom blogu!
Free Site Counter
Get a Free Site Counter


Ovdje će biti svakakvih slikica...........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Ovo je porukica onima koji misle da sam glupa!!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace

Myspace



Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!



Enrique i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sergio i ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



A ovdje slikce konja!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!