Janko od Papuka

ponedjeljak, 26.06.2017.

Porezna mornarica

Upravo me nazvao moj slavonac-sezonac Slavko Kovaljica koji u Neviđanima na otoku Pašmanu prodaje kuhane kukuruze na plaži.

- Alo Janko, jel imaš prijenosni frižider viška?
- Nemam viška, imam jedan jedini.
- Pošalji mi ga, nemam u čemu kukuruz nositi po plaži.
- Gdje je tvoj?
- Torpedirali mi ga danas sa topovnjače "Kralj Petar Krešimir".
- Torpedirali?? Šta je bila neka mornarička vježba?
- Kakva crna vježba, porezni inspektori koriste vojne brodove, snimili me da ne izdajem fiskalne račune.
- Ajde!!!
- Ja sam još dobro prošao, Jure Sandolina je ostao bez pola flote pedalina.
- Šta i on nije izdavao račune?
- Izdavao je, ali nije imao protupožarne aparate na pedalinama. Izronila podmornica i potopilo ih.
- Stisnulo vas, nema labavo.
- Katastrofa, uvukao se strah i među vlasnike ležaljki i suncobrana, pričao mi Božo Ladovina da su mu dva MIGa koji su poletjela sa nosača zrakoplova "Ivan Milas" u brišućem letu nekoliko puta preletjela iznad ležaljki.
- OK Slavko, šaljem ti autobusom frižider odmah u jutro.
- Pošalji mi i kutijice za kokice!
- Za kokice?
- Pa kad je onaj torpedo grunuo u kukuruze, cijela se plaža zabijelila od kokica.
- Jbg. Kovaljica, u svakom zlu i neko dobro.

- 22:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.