Ispitivanje terena

Večeras u dnevniku, mili domoljub Milinović, prenesal nam je poruku da će se smanjit plaće i pemzije za 10 do 15 %, to valja, po onoj preporuki kad je u Gospičkoj bolnici rekal da bi se svi tribali odreč jedneg dela svoje plaće radi domoljublja i rodoljublja?
Moj Mije, u tem času pretvoril se u Sfingu iz Doline piramidi, lukala sam u njega ozdola, ozgora, tila sam ga promršljat po kosi, ali sam se sitila da je vrime prošlo i da je ćelav, pa sam odustla. Pogled mu je bil tup, konda ga je ta vist hipnotizirala, a izgled mu je bil totalno krvoločno-lavovski sa tupim pogledum u križ, mislela sam da se oprošta od ovega svita, ali nakon tega, kad sam krenila po zadnju pivu u pivnicu, da ga zeru oporavim od šoka, čula sam promuklo pitanje…
.-Janjo, jesi čula, kaj ćemo sad?
-Mije, kaj ćemo, kaj ćemo, kaj ja znam kaj ćemo, kaj će dica, kaj sav pošten narod, kaj ja temu morem….valja ima nigdi i kemu je gorje neg nami' i projdem do pivnice po pivu, da ne ostanem bez čovika radi vesti koju je rekal mili Milinović , rodoljub i veliki ljubitelj naroda i sirotinje.
Oprila sam mu pivu, i sad sidim za svojim kompom i idem nastavit pisat u ovu svoju „knjigu žalbi“, kako je nazval moj blok onaj Beli deda, da vidim ki kaj o temu misli i dal ki misli, a još više zbog tega da bi morda naša slatka Jaca pročitala kaj mi o temu mislimo i kako nas jeobradovala ta vest, po kojoj mi moramo i dalje plaćat sve lopovluke kompanjoni na vlasti, bez izgleda da saznamo dokle će to trajat, dokle će se krast i otuđivat, dokle ćemo bajlit ove pritvorenike u Remetincu i trošit na njih, i dokle će se čekat da se opru pravi lopovluki i da se pobere nezakonski stečeno nazad u proračun ili rasproda onima ki imaju zdrav novac, ako takovih ima i sve se to vrne nazad u proračun.
Ni mi jasno, kako misli vlada, mili Milinović, nasmijana Jaca, veseli Šuker da ćemo plaćat račune, struju ka će poskupit, plaćat vreće u komunalcu po deset kun, zato kaj se niki sitil da bi prodaval logo na njimi, da ćemo vraćat kredite ki su viši zbog kamati i tečaji, a plaće i pemzije će bit manje, ili je to ovako, jedan plan liberalne ekonomije da se potamani sve kaj nemore zaradit dost za državu, vlast i lopove, pa kaj ostane da se od tega prehrani, školuje dicu, vozi se na posal ili….', kako to mislu rešit?
Meni je to već sad malo i smišno, ni mi više očaj u glavi i mislima, nego me lovi smih, vidim milion škrinj u kima nas nosu na groblja, i to samo one ki su svoju plaću i pemziju pošteno zarađivali. Ja mislim da niki nebi smil svoju pemziju koristit više od godinu dani, nima smisla da delaš 40 ili 45 godin, i da živiš još 30, to je skupo, treba to potamanit na najednostavniji mogući način, i to zet penzije onimi ki nemoru više niš delat jer su na poslu bili iskorišćeni do kraja. Kaj moj Mije sad more delat, kaj? Kaj god pipne zija i zove, Janjo, ajd podupri!
Onimi ki su ošli u pemzije sa malo staža, oni ki imaju povlaštene pemzije, ko ovi razni saborski zastupniki i ministri oni trebadu duuuugo živet, jerbo oni nisu bili iskorišćeni na poslu, oni imaju šanse doživet i 100 godin, i onda tek počet mislet o temu da će umrit. Osim tega oni neće morat platit ni troške za pogrebe, zač o njimi brine država, da to bude na visini i dostojno dužnosniki, a ki će nam platiti sprovod, košta najmanje 12 tusuć kun, tako da će uskoro komunalno poduzeće prodavat vreće za sahrane sa logom od kumunalca, ali po 100 ili po 200, kun,kako im drago, jerbo su skrinje skupe.
Eto lipo smo dotirali do tako velikih razliki, da oni ki ne delaju ili delaju štetu, imaju sve na svitu, pa i pokop o trošku poreza, a mi ki smo zaradili za te cendravce i lenčine kaj govoru o teškim vremenim, nesmimo ni umrit dok ne saberemo za sprovode!? Ma kaj Jaca prića o teškoćam i bolnim rezovim, to je prošlost, mi smo već fino faširani od tih njihovih rezovi, a ona se sve bezdušnije smije i pokazuje narodu lakirane zube, smije se bez duše, a i svi su oko nje takovi, cila ta nasljeđena garnitura gospodara satova…
Evo, moj je Mije došal sebi, idem ga trun umirit, konda se trun unormalil, i više mi ne gleda onako jako u križ, a Bože mi oprosti!
Sam Bog zna ćel moj Mije preživet još ku takovu vest, ali ipak, fala milem i milosrdnem Milinoviću, kaj ni spominil 20 % smanjenje pemzije i plaći, zač bi taj čas ostala udovica sa 70 % minus 20 % .
Malo sam s Mijetum divanila i umirivala ga, imamo dost za se , a baš nemoramo imet televiziju, nemoramo imet ni struju u kući, a pogotovo ne kompić, a kaj se more kad se nemore…konda Hrvati moraju živet kaj i drugi ljudi po ostalem svitu, ja mislim da nam sve triba ukinit, a plaće i pemzije do posljednje lipe prepisat našoj vladi , da s njimi dela kaj će, tako da Milinović bu još veći domoljub, naša Jaca da se ne prestane ni po noći smijat, da naš Šuki bude još veseliji i još bar trun okrugliji, o drugimi neću ni divanit , ali se nadam da će ipak većina njih projt u novi rešt sa 5 zvjezdic kaj se dela za cele te garniture nadobudnih domoljubi, pa kuliko koštalo da koštalo. Samo nek im zamu nazad ono kaj su oni zeli od nas, onda ćemo ih lako ranit i održavat velebni novi rešt.
Ajte bok!
JANJO, 21 srpanj 2010.

PS: E pa ovaj divan našeg ličkeg Tarzana, kaj me je inspririral za ovaj post ispal je , za sad, samo ispitivane terena, demantiral ga Kaljmeta..., ali , sve se bojim da je morda izletil prije vrimena, kaj obično!?
Fala vam kaj me sokolite!

22.07.2010. u 19:50 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (2)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ogulinska blogovaranja

Linkovi


Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Og-list.hr
Blog podno Kleka.hr
Maksova maksimala.hr
Ogulinska fatamorgana.hr


Broj posjeta

Oil Rig Accidents
Oil Rig Accidents Counter