IDEMO DALJE I DUBLJE

E, jedan se cirkus donekle primakal kraju, ali ostaje još kulko čujem da se divani i birat još jednega dogradonačelnika, a kako ima puno kandidati, ispast će da će se i tega morat birat u više ciklusi, pa ki na «Farmi» izdrži do zadnje epizode bit će treći zaminik gradočelnika! Kulko će taj proces koštat niki nezna, ali se zna da gre iz našega žepa tj proračuna, i da ta stvar onda još ni okončana, nego triba i tega trećega i plaćat svaki misec. Ako je samo 10 tisuć kun misećno bruto, to je za tri potkralja 360 tisuć u godini, bez dnevnic, korištenja voznega parka, i tako tega drugega kaj spada dokraljim, za cili mandat od četri godine samo 1.440.000,00 tisuć kun, a popet će se lipo na dva jerbo ja nemorem nikad saznat kulika je plaća od našega dogradonačelnika a neće se seguro sada potekar saznat kulika je za tri !
Ma nima veze, neka podkralji i zaminiki, ali ja bi onda tila da i mi žene imamo svojega dogradonačelnika, tj dogradonačelnakovicu, zač se mi žene osićamo jako retardirano i nesposobno, izmanipulirano, podcenjeno i šikanirano, nigdi ženske, a one zaprav vodu sva poduzeća u gradu ka nimaju deficiti, osim bolnice. Kako vidimo one su dobre gazdarice, ali niš od tega, nemoru nikako dojt na vlast od muških, moru delat kaj god čete, ali bit gradonačelnikovice i dogradonačelnikovice , to ne, sve je ženski posal osim vlast, to je rezervirano samo za muške, jerbo kad bi one sele za stol i počele gazdovat, Ogulin bi procvital, sve bi se rešavalo u hodu. A mišljenja sam da bi i troški za svakakove parade bili puno manji, manje bi morda i mašile okolo, više bi se držale po gradu.
Kad već nemoremo prominit niš u ovem gradu, moramo bit svesni da ćemo sa ovum garniturum, kaj će imat još tri dokralja pojt ne samo dalje van i dublje.
Moja Mare je tumačila meni, kad smo čuli rezultate izbori, da je dost pošteno da je HDZ-ej dobil ponovno vlast, da je dugo mislela o temu , da ni glasovala za nji, ali da je pravedno po Bogu i po vragu da je oni opet obnašaju. Tako će se sav narod uvirit da je to vlast ka nas je dopeljala duboko u deficite, naredila veliki dug u svitu , i red je da nas iz tega izvadi, samo se bojim da Marina strategija ni dobra, jerbo ćemo do kraja 12 godine seguro imat lipih 80 ili 90 milijardi euri duga prema svitu i raznimi fondi, ako se ovako nastavi.
I cilo to vrime, za Ogulin je bilo dost pisme, tancanja, domjenki, cila Hrvacka je došla pivat i tancat, veselit se sa sretnim narodum Ogulinskim. Istina je, narodu ni treba delat, narodu treba samo zabave, šetnji , bajki…
Lipo samo sve to sretno i veselo odgledali , bacila se i ka kitica na svakem mistu kada se kaj pivalo, lipo je bilo, nemore se reč, nemore se reč da je falilo, ali niki bi moral nigdi za to sve zaradit, a kadi, kadi ljudi moji ?
Sav užitak, svo veselje od te lipote mi splasne, kad moja Mare i ja gremo doma, osupnite veseljem i lipotum, i nigdi na pol puta , kaj dvi vrane graknemo jedna u drugu « a ki će to platit?»
A kaj moremo, dok je lipo, ni potrebe žalit!
Još se znoj od folklori ni osušil ni na nami ni na izvođačimi, već su nam došle bajke i svit lip, lipo kaj bi ga tribali upoznat, kaj smo ga uvik delajuć preskakali pa na njega i zaboravili, samo delajuć, služeć kruh za svoju familiju, a sad nam lipo dicu učidu da se moradu držat tanca, pisme, i bajki…
Prolazu nam tako lipi i veseli dani, više puti vidim sebe kaj ciganicu kaj voli pivat i tancat, a onda, kad se iztanca, valja prazan prt det na leđa i prosit…
Od kega češ prosit ciganico, od kega, svi se samo veselu i užitkim predaju, zemaj matiku i ajde u Rašić, zač neće bit nigdi za dobit, od nikega, a mi smo sve svoje Rašiće zatrli.
To ništo dućani i centri, državna poduzeća kadi se nezna ćel bit plaće il ne, ništo ugostitelji, dica kaj dolazu u Ogulin ne ostavljau novce nigdi, ali lipo je veselo, otkud ćemo i kako dalje?
E Janjo, Janjo, veli moja Mare, zač se ti o temu brigaš, ima ki misli, zibrali smo opet vlast kaj će nam puno užitki pružit, projt ćemo sve to gledat, al nećemo puščat svoje matike, uvik će niki morat ništo u lonac det!
Moja Mare, ni matik više, a ove kaj su nove ne daju radnikim plaće, IGM.a Tounj, niš ne plaća, tvornica parketi otpušća, zona se ne puni kako je obećano zač triba puno novac još u nju ugradit da bi ki tamo išal poslovat, a timovi delaju i dobivadu redovito iz proračuna plaću, oni kaj proizvodu ne plaćaju kulko vidim poreze, samo još službenikim, državnim poduzecim i gradskim, školam i vrtićim i političarim idu plaće i plaćaju se iz tega porezi, sekiram se ćel Mije dobivat svoju pemziju il će i to stat?
I tako moja Mare i ja divanimo, niš se dobro ne nadamo, zač niki ni niš divanil da će bit kakovega posla novega, za moju dicu i našu dicu? Mijeće sestre čeri sin, nikako ni mogal najt posal, kamo god si krenil nigdi ne primaju, delal je ništo kod privatniki, ni dobival plaće, zel je svoj ruksak i prošal nekakovim dečkim u Italiju, kaj su završili saobračaj skup s njim( ne za novce jer su sirotinja pa su morali učit ) i tamo će bit pomoćni radniki u piceriji. Ma rekla sam ja odma da je taj fakultet samo za nekoje da denu titulu da bi bolje mogli u politiki projt, ali mi ni niki viroval. Tako Hrvati iz svoje Hrvacke i dalje nastavljaju tradiciju pranja tanjuri, čišćenja tuđih kuć i dvorišti a sada po novem i pranja tuđih riti po svitu. Kaj moremo od sudbine se nemore pobić!
Ćel mladost projt, trbuhum za kruhum, ćel ostat tancajuć i pivajuć u bajkam ovaj grad, svisnit prvlje neg kaj ponovno u našem parku ladovina naraste!
Pa kako bilo da bilo, pojt ću s Marum opet na Bajke, lipo mi je slušat dicu kako pivaju, a pivaju zač su dica, kad narstu prestat će pivat, morda će oni saznat da se od tih užitki ne živi !
Sve to volim, sve mi je to lipo, u svem temu morem uživat, ali nemorem prestat mislet da će
to jednega dana stat i da ćemo se najt u nevolji kakovoj se našal raspivani cvrčak, a mrav mu neće moć pomoć i neće imat tulko zalih , kuliko je ovaj proplesal?
Da , lipi moji , tega se bojim, a morda i vi, ali to ste premučali i gremo opet dalje, još dublje……
Ajte bok!
JANJO, 11.lipnja 2009.

11.06.2009. u 19:02 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (2)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ogulinska blogovaranja

Linkovi


Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Og-list.hr
Blog podno Kleka.hr
Maksova maksimala.hr
Ogulinska fatamorgana.hr


Broj posjeta

Oil Rig Accidents
Oil Rig Accidents Counter