KRRIZA, DAR VLADE ZA BOŽIĆ!

Joj, dico moja Janjo je ulovila učit pušit, i morem vam reć da proživljavam muke kaj nikad u životi svojemu. Smrdi mi čika, smrdu mi lasi, smrdi po kući skoro kanda sam u centru grada našega, dimi se čez okna kaj iz pušnice, ali ni opće to važno, izdzrat ću dok se naučim pušit, zač moram, jerbo ni nami vlast za naše dobro zabranila pušenje, van iz nekeg drugeg interesa, ali to ću drugi put. Sada sam vam tila reč koje muke mučim, jerbo mi je jedina želja delat ono kaj vlast neda i to mi ispade jako dobro. Takova sam kaj morem ? Tila sam pisat o recesiji i globalnoj i lokalnoj, ali o lokalnoj i nimam kaj jerbo ona za me i moje i za vas većinu traje i traje i traje, pa me muči pitanje kako to da nas je zaobašlo globalno blagostanje a stigla nas globalna kriza?
Premjer Ivo nam se nakiselil kanda neće imat ni soli na Božić, Gospa Jadranka u njega i dalje gleda kaj u Božje prikazanje i samo jedna restrikcija more je udaljit sa slik blizu njega a ta je da se slika kadi bez nje i da ki put reče –Jado moja, aj se zeru makni od mene kad me slikaju zač kvariš sliku lipote i veličine moje!
Ali niš od tega, isto kako niš od akcije «INDEKS», akcije «DIJAGNOZA», «BALKAN EXPRES» i ostalih poduzetih akcij u svrhu suzbijanja kriminala i te vražje korupcije, radi kojih je u ovih silnih godin nestalo novac i svega kaj smo delali, nadelali i stvorili. Niki ne vrača pokradeno i nikem se ne zamlje ono kaj je pokral, lažne pemzije i dalje isplačevadu, lažna bolovanja i dalje se daju, siva ekonomija i dalje cvita i ki je tuj kriv, mi ili vlast ? Ispada da niki ni niš delal, ako se trošilo ki je trošil više od proračuna i mogućnosti?
To blagostanje nas je dobro zaobašlo dok je trajalo u svitu ali recesija neće, veli premjer, veli šef od kase i financij, veli Rumenko Polančec od gospodarstva kega ni, jerbo od kad je taj došal sve će rešit za tren oka prije nego recesija dojde na naša vrata, i bit će vridan kako god je bil vridan u milemu nam i jedinemu fondu za privatizaciju. Ličan Milinović šef od zdravlja drma sirotinji kosti kaj i bolesnicim sa svojum reformum , o svemu kaj planira divani na sav glas zač misli da će narod zaboravit kaj je uvel do drugih državnih izbori, a i ni čini mi se naučil bit dvoličan pa sve kaj misli izblebeće. Pojavila su se šefu Ivi i dva zločesta diteta a to je šef od prosvjete i školi i on Faber kaj se šmuca po okrugli stoli oko Pusićke. Tuj će morat uvest zeru reda zač ni lipo da niki počinje divanit u njegovem timu za «idemo dalje « o nečem kaj vidi, van samo o onem kaj treba videt..
Niki dan sam pročitala da je šef od financij nakon kaj su se malo popravdali premjer i Jada sa Kaptolum, dal ove godine jednu trećinu proračunskih zalihi u tu siromašnu kasu, valjda iz straha da neće stić to dat za BOŽIĆ, kega su ove godine izgleda ukinili za narod iako je narod prošal u silnim klonam kroz duhovnu obnovu, duh polako popušča, pa je to morala rešit naša vlada.
Naš Bego na gradskem veću isto ni spominjal Božić, van samo Novogodišnje i prednovogodišnje blagdane, navjestil nam svitlost za 31. 11 umesto 30.studeneg i 1. prosinca tako da sam pomislela da je došla nova uredba da studeni ima 31.dan. Čudno kako on nemore naučit divanit na Hrvackem jeziku kadi se miseci moraju imenovat a ne divanit po broju, ali uz ostale bisere opraštam mu i to jerbo nimam više živci divanit o gradskem veću i sabirat njeve bisere. Rada bi mu preporučila da za Prednovogodišnje blagdane i Novogodišnje orginizira domjenak za gradsku elitu sa štapićim BOBI i sokum od kisele repe a more i onaj naš kvaliteni rasol od kiselega zelja, tako da se njegov šef Ivan Vučić, DIPL.ING. SAOBRAĆAJA I VEZA, more pofalit svojem lipem šefu Iveti u Zagrebu kako su ga poslušali i šparno obavili domjenak za imenovane blagdane. Kako Božić nebi smil bit posan, njega ne triba ni spominjat, jerbo je to grih, a naši su svi političari kaj drmaju Hrvackom obavili duhovnu obnovu, pa kako nima novac za slavit Božić onda ga ne triba ni spominjat, a pogotovo pred narodum i preko eteri. Za loš prenos u eter opet je bil kriv Radio Ogulin, zač niki mora bit kriv, a onda je najzgodnije da to bude niki drugi a ne oni ki su zaduženi u Gradskem veću za taj posal.i plaćeni.
Nadrobila sam svega i svačega, jerbo mi smeta dim od čik i cigareti, ali bar na miru morem pisat jerbo je Mije pobigal od duhanskega dima u naše velike i lipe gospodarske zgrade.
Kriza dolazi, ja vas lipo prosim da se spametite i da razmotrite kadi bi još mogli ušparat, ako ki slučajno dobi Božicnicu neka je valje dostavi uplatnicum u proračun gosponu Šukeru, jerbo nebi bilo lipo da niki masti brk a njev da ostane posan. Istom morate znat da ćete moć letit po našem novem parku ako nimate za drva ili ulje za grijanje da bi se zeru zgrijali za Božić i Novu godinu zač su rozaste cestice spojene i morete letit kulko čete dok se ne sagradi šetalište i drugi zagrijavajući sadržaji na Kranjčevki i sve mislim da je to odlučeno da se dela da bi se narod imal kadi grijat. Lipe su dopeljane iz stare Firenze, zač pri nam tega valja istom ni, a kad je takova velikai kriza valja i to dopeljat izvan, pa je i naš Nešo u tem stilu lipo naheril sliku od crikve da bude kaj sličnija kosem tornju u Pizi, morda bi na temu kaj i zaradili. Morda će za Kranjčevku stabla dopeljat iz Južne Tunguzije, tako da šetanje bude egzotično, ni red da bude naše drveće kad već niš drugo nimamo svoje, ne mora bit ni to. Jedva čekam da Ogulin zablišči u svojem prednovogodišnjem izdanju, nek se vidi kako se špara i čuva ono malo novac kaj je sabrano od porezi. Taj je nakit za prednovogodišnje i novogodišnje blagane bilo jako nužno kupit, jerbo se znalo valja da će se ukinit sve kaj se tiče Božića, bome lipo!
Rekla bi još na kraju da Miječ i moj remen više nima škulj za stiskanje, a nekoje su naređene i van mere, tako da ga na duplo već more opasat oko sebe, pa sam ja odlučila lipo remen bacit i živet bez remena. Plaće će se smrznit, ali će se smrznit od tega i proračun, a na to ni mislel šef od vlade, pa se ipak nadam da će svoje brze izjave o smrzavanju opovrč, kaj i onu da nećemo iskast pomoć MMF-a, iskat ćemo iskat al je pitanje ćel nam ju dat?
Nemorem više zač sam se zakašljala a pušit ću iz inata, jerbo su mi tili zabranit prije neg sam propušila, a vi kako ćete!
Ajte bok!

Janjo, 16. studeni 2008

16.11.2008. u 21:12 | 27 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (2)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ogulinska blogovaranja

Linkovi


Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Og-list.hr
Blog podno Kleka.hr
Maksova maksimala.hr
Ogulinska fatamorgana.hr


Broj posjeta

Oil Rig Accidents
Oil Rig Accidents Counter