JAVNO GRADSKO KUPANJE

Lipo sam pročitala da će se pojt delat sustav kanalizacije i odvodnje, da su pregovori gotovi i da su se ugovori potpisali, i da će to koštat skoro kulko proračun našega grada, i nadam se da će to hitro krenit i da će brzo finit posle oko tega. Veselim se temu da se krenilo jer ću morda za vrime kiše moć pojt po gradu a da me oni ki imaju auto ne okupaju i ne zalju, a pogotovo da ću moć suhih nog projt u grad i dojt nazad doma, zač sam već dost stara pa nesmim pojt mokrih nog po gradu, jerbo brzo iza tega moram doktoru i trošit kune od zdravstveneg fonda za obajt doktora i za recepte ke moram zet za lekove, zač me tako probada da nemorem a da ih ne zamem.
U petak sam išla na flizuru i delala trajnu zač imamo kristitke i kako je dost padala kiša i napadala, taman kad sam izašla na tratoar ,jedan je fini gospon ili fina gospa sa finim autum luđačkum brzinom prošal kroz mini jezero kaj se stvorilo od vode i svu me lipo potuširal. Tila sam pročitat negove tablice od registracije ali on je brzinum strele odletel preko dvi zebre i ja nisam mogla niš pročitat jerbo sam ga tila tužit. Flizura i trajna 200,00 kuni, moj lipi kostimić kaj sam zela pri gospi Ance sav je bil zaljan i zablaćen od nekakoveg peska i ki zna kakovega smrada, i po mareli je bilo peska, onda morete mislet kaj mi je naredil. Sad moram to nosit na kemijsko čišćenje a onaj drugi kaj sam zela u Vateksu na sniženju malo mi je tesan, pa neznam kako ću pojt bez prave robe u crikvu na krštenje. Suze su me zaljale, bila sam kaj ris ljuta, zač ja nemorem projt u grad a da se nekakova nevolja meni ne dogodi?
Kad sam došla doma, Mije ni mogla dojt sebi.
-Janjo, pa poć si ti išla, vidi kakova si, kakova je to sad flizura, kaj kokoša kaj kvoca pa ju se poliva s vodum da se oladi, takova je tvoja flizura, kaj je morda to nova moda, ki li je bes s tobum, da te ni zelo ?
-a Mije, grom va te pukal, kaj bi bila nova moda, jedan me gospon pošprical sa svojim autum iz sve snage, sad moram pojt nazad to popravit i uredit se, zač sam se još više prepala kad sam u špegalj luknila.
- Dobro Janjo pojt ćemo potlje, pred večer, ja ću te otpeljat i čekat ću dok ti flizerka to zeru popravi, ili morda jutri zač će bit jutri lipo, nemoreš takova nikud pojt.! Sela sam za stol i naprvlje sam se dobro izjokala, a onda sam krenila delat kaj treba, zač jutri ako grem na flizuru neću stić sve naredit kaj sam naumila. E moj tužni grade, lipo sam se razveselila kad sam pročitala o tem ugovoru od četrdeset i tulko milioni i bila vesela, zač mislim da će morda ta odvodnja gutat i vodu sa naših novih cest kroz grad i drugih lokvi, zač nemorem više durat da svaki put kad je kiša dojdem iz grada kaj prase mokra i zmazana. Da bar nisam za flizuru dala tulke kune bilo bi mi puno lagje, ali kaj morete, nemoreš vraga ni tužit ni prijavit, kajda je sam na cesti i kajda je sam na svitu?
Ali ni to najvažnije, oko 5 ur popodne dojde moja Mare i donese mi pleh za tortu kaj je bil pri njoj da to spečem pa ću filu jutri, kad je videla flizuru i moj kostimić, kad sam joj ja sve ispripovidala, maše glavum i veli meni :
-Janjo, a da ki slučajno nezna za tvoj blok, pa bi to mora bila kakova opomena, zač ti fort špotaš i ništo nisi zadovoljna s nekojimi , morda nisu to ovi iz Ogulina, morda ka viša sila, zać se ti jidiš ki put i na ke velike glave, a bogme i ono zadnji put si ispisala da ne veruješ da su naše banke sigurne, da ni to kakova opemena ili kaj, lej kaj se u Zagrebu dogaja, da nebi to došlo i k nami, ja sve mislim Janjo da ti je najbolje sad samo mučat i niš ne pisat ni komentirat, ti nemoreš znat jer to more bit da oni kaj čuvadu banke moru tebe prestrašit i ki zna ki se kamo uplel i kaj ako te niki pogazi z autum, ki će to najt, ti Janjo meni ode a niki ni kriv zač se nemore najt ki te je, i onda bi to bilo ispalo da si ti morda bila pod gasum ili kaj takovega, ni ti se Janjo danas igrat i divanit kaj misliš.
Mene je samo presiklo od tega Marineg divana po pol, mozak mi je zakuhal, ništo od mokrih nog, ništo od Mare…
-Mare,ki je tebi vrag, nač si ti došla, kaj se nesmi više niš nikemu reč, kaj je tebi, ja ne divanim niš protiv mafije i protiv pravih lopovi , ja divanim kaj mi se ne dopada kaj vlast dela a ne oni lopovi kaj samo kradu, ovo je demokracija Mare i ja morem i javno i preko bloki divanit kaj mislim o temu, i oni mi niš nesmidu, moradu me još čuvat i pazit na me, jerbo su odgovorni ako mi se kaj dogodi, vidiš da je presednik vlade, rekal da mu je sad već tega dost i da neće više dozvolit da se narod i ljudi ubijaju i tuču po cesti. Vidiš da je odma prominil i naredil smene zač se ni štitilo ljude kaj su ništo znali o kriminalu a kamo li sad ?
-Janjo nemoj se name jidit, ti znaš bolje, znaš da ja uvik živim u nekvem strahu i brigi za sve ki su moji, ja ti samo velim tako a seguro nimam pravo, ali vidiš da niki više neće ni po bloki pisat, ili pišu tako ništo o nečem kaj ni opasno, nima više ni komentari na Maksu i drugdi, morda se narod boji?
-Mare, narod je u Ogulinu len pisat, neznam ni ja bog zna kako pisat pa pišem da me svaki razumi, svaki zna kaj ja mislim o onem o čem pišem, ali leni su, ni ih briga ni zase, a kamo li za kaj drugo i svi bi rada pisat kaj doktori i naučniki, niki neće da piše kako zna, ja ne velim da ni u Ogulinu pismenega naroda, ali mi se vidi da bi svi tili pametovat a ne reč kaj ih žulja.
Kuliko njih kaj imaju velike škole nezna napisat dvi rečenice, a dobro morda ima tuj ništo i straha, ali da bi išal niki mene strašit to ne morem verovat. I baš me briga čel ki pisat ili ne, i dal se ki boji ili ne boji, i nemoj delat od buhe slona.
I tako sam ja došla od veselja kaj će se naredit odvodnja i kanalizacija pa do straha i bunila zato kaj me auto zaljal po jednem kišnem jesenskem danu u mojemu gradu, kaj me zaljal jedan šoferčina kaj nemore bit gospodin, jedan šoferčina kaj je vozil lip i skup auto a niš drugo osim auta ni priskladil da bi se mogal zvat gospon.
Ja se nadam da će taj gospon ili gospa to pročitat, a kako je pošprical još dvi Ogulinke i troje dice, i ništo Ogulinci neće znat kega treba pri sljedećoj vožnji po gradu zgazit na mrtvo a nemorem veravot da je ikega videl na tratuaru i igdi drugdi, jedino sebe i svoj lipi auto, a Marine priče det ću po strani, pok je počela čitat po novina i gledat dnevnike vidi samo sve crno.
A ako vidim da se to kemu drugemu dogodilo ili opet meni, neka zna svaki unaprid da ću prijavat na policiju taj čas sa točnim opisum auta i kretanja ako ne uspijem pročitat registraciju ili još će bit gore ako ga sama kadi pronajdem, bit će ko pofurena i očerupana kokoš ili kokot.
Ajte bok!
Janjo,19.listopad 2008.

18.10.2008. u 17:07 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (2)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ogulinska blogovaranja

Linkovi


Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Og-list.hr
Blog podno Kleka.hr
Maksova maksimala.hr
Ogulinska fatamorgana.hr


Broj posjeta

Oil Rig Accidents
Oil Rig Accidents Counter