SUZE, JAD I GLUPOST

Kadi sam, u Rašiću sam, cel čedan, nimam vrimena ić po bloki, ali snoć sam sve pregledala i pročitala, zač mi je na moru bilo pusto bez mojega malega Ogulina. Nedaj bože da dojde tuliko naroda u Ogulin, kulko je bilo na moru kadi sam ja bila, bože slobodi, nemoreš do zraka dojt, ki bi tako živil ? A svašta sam videla i čula, a novac čudo rastrajbala, a niti se najila niti se napila. Meni je more robija, meni je najlipše doma. Mije i Mare nisu niš pleli, ali vidim da je Mare zalivala. Mije veli da ni bil u Rašiću, jer ni imel kad, e neka je bil sam cel čedan.
Moj je Rašić zarasal i zakorivil kanda me ni bilo pol godine, ništo sam ugorkov nabrala za kiselit, pa san taj petak slušala i veće i najrajše bi onem Bokuliću rekla neka si zame velik flaster, i nek ne išče od turizma i gospe Ane da se naš grasd napuni sa nuliko naroda kaj na moru. Nemorem si zamislet da bi se tuliko tega smestilo, pa oni su kaj mravi i ni mi jasno kaj bi tuj i delali. Bajke su prošle, Frankopanske večeri su prošle, jezero je zaneređeno, parka nima da sidu i čatadu novine, nekokove normalne zabave ni nigdi. Kaj bi taj sav svit delal u Ogulinu. Drugo su dica, oni vidu kadi je bila kuća od IB Mažuranić, vidu Cesarovac, stisnu se tamo trun u lad dok se napiju vode, luknu u Julo, pogledadu muzeum i dobro, dica su obavila povisni obilazak Ogulina. Morda bi došlo više naroda da sredu, kako se vel, Ogulinsko podzemlje, ali za to treba puno novac, treba i derektor ki će rukovodit , treba nekega vodića, zaposlit ki će naplaćivat ulaznice, ali to niki ni ne spominje, zač se ni ne situ tega, jerbo je podzemlje na zemlji, po ulicam gradskim u većim i poglavarstvim, i više se niki ni ne siti kaj ima Ogulin ispod sebe, puno lipše neg na sebi.
Zato se morda naša Ane i rasplakala na veću, kad joj je taj Bokulić daval komentare, ali Ane draga pred neprijateljum se nesmi plakat. Vi ste jedna političarka kaj mora i u županiju pojt za Ogulin delat i borit se za njega i nemojte suze pokaževat pred nami i preko radija. Lipo se morate naučit bit kaj stena, kaj Klek, da vas niš i niki nemore natirat na bes, na drukčije mišlenje nego kaj ga imate, jerbo ćete izgubit sve političke poene kaj ste zaradili na Karleku i drugim tim feštam. Ni to samo tako,zač ste išli odgovarat Bokuliću jurišniku, zač, i po drugi put, ja da sam na vašem mestu samo bi rekla, dobit ćete Gospon Bokulić lipo napismeno sve kaj ste pitali, a on ni ni pital niš, van je samo diskutiral kako se to veli. Svaki ki se bavi politikum mora znat prije, da će mu se svašta dogajat i da ima norada kaj se baš i ne slaže sa svim kaj vi rečete, ili ki drugi iz HDZ-eja. Ma ki je videl političara jedne takove pravedne i stranke kaj ima žnjoru direktno sa dragim Bogum da suzi? ( ovo zadnje je rekal vaš vrhovni šef Ive ). Kako je Gospon Mario od tenisa bil lipo smiren, čovik zna svoj posal i sve je izlifral i još će mu poslat i ono izvešče. A ako nemorete kaj on, onda se morate cipat protiv tega kaj protiv gripe , ili postat imuni i gotov divan. I radi bi znat čel ovo leto ki drugi delat slikice vridnim ženam za vrte i okućnice, jerbo ako opet budedu od gospe Marije ja se bogme neću prijavit. Već je preveć tih slikic od nje, neka bi i niki drugi iz slikarske udruge zaradil ku kunu u ovih silnih godin njihovega umitničkega delovanja, ili to istom mora tako bit po derektivi.
Opet me najidil Bego kad je pal u oganj, radi komentari na ov kulturni život u Ogulinu, pa dokle niki neće smit ni usta otvorit ako ne misli kaj Bego. Pa kaj je tem čoviku da on nam drži predavanja ako mi ništo rečemo da nam ni dobro kaj se njemu dopada? Svakem se dopada ništo i svaki bi rad da bude po njegovem, mi kaj nismo gradonačelniki, nemoramo falit svaki posla kaj ga on odobri i za njega da kune. Zel mi je park do kraja, sve je srušil i ostavil tamo samo onu mašinu i dok sam se dopeljala doma već sam bila ljuta, jerbo sam znala da će naredit štetu kad me ni.
Dobili smo i novega poglavara, maknili su Dr. Tripala i deli domaćega Dr. Puškarića, kaj je imel veliku pauzu u bavljenju politikum, a ja mislim da se aktiviril da mu naknada malo popravi pemziju a kako Bego nezna ki sve živi u Ogulinu i ki bi mogal zajt u to poglavastvo onda je išal pitat u Karlovac, pa su mu lipo rekli da bi to mogal morda na opće dobro delat Dr. Puškarić kaj je imal pauzu u političkem životu , morda će se ki sitit i kandidirat ga za Sabor, pa će zaradit pemziju veću i od svoje doktorske plaće. Lipo, lipo,!
Dr. Tripalo se nikako kiselo oprostil od tega društva, a i bolje mu je jer nikako mi se vidi da ni tamo ni pripadal, pa će bit večnik, i lipo će naštukevat Bokuliću, a morda i neće jerbo su oni sad slobodnjaki.. Ni trebal reć da imaju još jedneg neprijatelja više, jerbo naše poglavarstvo i HDZ-ej nima dosad ni jedneg neprijatelja, ima kako se veli neistomišljeniki i jedino ove kaj pišu po bloki i jedneg kaj im vadi mast a to je Nešo, jerbo nikad nemoru znat kaj će mislet i kaj će napisat, pa su u večnem strahu.
Gradsko veće bilo je dost interesantno, i kako je donesen još jedan povisni dokument kaj se zove «Urbanistički plan « more pojt u ladl i mirno čekat budućnost, zač je povist sva u ladli, a za ku godinu više niš od povisti nebu u Ogulinu , samo muzeum, crikve, Julin ponor a veselim se i kad će ovo veće već jedanput postat povist ovega grada, skupa sa svojum lokomotivum,jer kulko ja vidim tuj se sve dela za povist i prošlost a niš za budućnost. Tuj ni čovika, kaj bi til napred i kaj bi smislel ništo korisnega, nego da sve stoji u mestu ili da postane povist osim njih samih. Sebe vidu svetle i naglancane u svitloj budućnosti oveg grada ku su narisali i napisali i to lipo spravili u ladle da čeka one kaj će ništo naredit da Ogulin nebi bil smrdeći, od šekreti i smeća kaj dimi iz Sodola i svaki par godin pod poplavam.
Ajte bok !
Janjo, 27. srpnja 2008.
PS ( potlje svega), dela sam M, ali samo radi Laprdnja, a odgovor čekam od struke i to napismeno, ali se bojim da ga nebu taj čas, jer za Ogulinski niki niš nezna pa ni mi Ogulinci, a sve me strah da ću po struki i stručnjakim sadašnjim završit kaj naš Park.

27.07.2008. u 16:22 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (2)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ogulinska blogovaranja

Linkovi


Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Og-list.hr
Blog podno Kleka.hr
Maksova maksimala.hr
Ogulinska fatamorgana.hr


Broj posjeta

Oil Rig Accidents
Oil Rig Accidents Counter