INFORMIRANJE I VANJSKA POLITIKA

Prije nego projden s nučicum na more, zač je dost osjetljiva, moran vam napisat na svojemu bloku još ništo, morda bi kemu bilo dugo bez mene, pa da timi ne falin, a puno bi njih rado da se ni ne vrnem, ali kaj im ja morem , ja sam tuj, i ostajem tuj s vami..
Malo ću vam pisat o informiranju i vanjskoj politiki, koja po mojem mišljenju ima jako puno veze s Ogulinum a i sve ima s nami veze i od nas tako reći počima, a ako ne počime pri nam onda završi. Ogulin je centar celega velikega svita i ja od te tvrdnje nikako nemorem odustat, pa makar se niki ne slagal smanum.
Kako je naš Nešo obznanil da je naša voda na Sabljaki nečista ,da u nju curu zahodi, peru se šprice od otrovi i kaj znamo kaj sve ne, počele su moje misli teč u ispravnem smeru i da sve nevolje dolazu zato kaj nismo dobro informirani, uvik puščamo samo lipe informacije a one grde niki da bi zapel za njih i kaj objasnil.
Kako smo lanjskega leta dobili tu plavu zastavu, ja mislin da je niki iz Evrope došal i zapišal i zaneredil naše lipo jezero, jer ako se nisu lani prale šprice i ako su svi čuvali jezero pa smo to zaslužili, zač bi onda naš narod sam sebi išal delat štetu i to naredit da nam zamu tu plavu zastavu?
Nigdi ni bilo o toj zmazanoj vodi, neg na radio Ogulinu i silan divan po gradu i onda se javil Makse sa izvenrednin izdanjem i opisal nam kaj nesmi i kako nesmi bit i ja mu čestitan, jer niki drugi ni niš pod milim Bogom naroda izvestil. O temu nisu informirali ni televizije niti novine, van je «Jutarnji» i «24 sata» i TV Nova javila narodu da je u nedelji pišal jedan Slovenac po našemu parkiralištu i bil pod gasum i platil 100 euri globe pri prekršajnem sucu.
Kako se to sve zapalilo i uskomešalo nakon nedilje kad se saznalo za tega Slovenca, ja mislin da su Slovenci došli u subotu kad smo svi bili na Zulejki i pleskali, lipo po noći i zapišali naše lipo jezero, a ov je siromak zaostal zač se napil, mislel je da je još uvik na zadatku kod našega jeszera, onem po kem je i došal i takovega su ga munjenega ulovili na delu.
E, i on je lipo platil kaznu i vrnil se u svoju Deželu, vražji Janez a nam su odma posle tega javili da je jezero nečisto, i morda zeli plavu zastavu i mi smo jadni Hrvati opet ostali krivi. Ja san mišlenja da je trebalo drukčije postupit i da je Slovenca tribalo malo drukčije pritisnit, da on sve o toj zaveri kontra Hrvacke i Ogulina reče u policiji pa da se to lipo digne na viši nivo, pa da se sa tega krene dalje u Evropu, pa da se pošalje par noti Sloveniji i da se sastanu naš Jandroković Slovenski ministar od vanjskih poslovi i da to raščistu.
Ja nemorem verovat da bi mi išli šundrat naše jezero i plave zastave, zač se to jako teško dobiva kulko znan i kulko su o temu prošlo leto divanili. Mislin da ni postupljeno ispravno, a već san počela i sumnjat da je s njimi došalo i Francuzi a morda i ki Poljak, zač oni istom ništo brndaju protiv našega dugo spremanega ulaska u Evropsku uniju. Sve je to zavera, od naših susedi Slovenci, i ovih drugih kaj su se združili protiv nas, jerbo je vlast i Sanader i svi, sve naredila da ugodu Evropi, i kad su to naredili onda je niki iz Evrope rekal da mi to nismo zaslužili jerbo smo samo zato kaj smo im sve puščali misleli da čemo pojt k njimi kako su rekli i obečali, i još su nam prigovarali da ne trošimo dobro eure kaj su nam dali u predpristupnem periodu.
Sad san tek zela trun zraka potlje ove rečenice, jerbo san tako jako pobesnela na ove kaj nas nečedu a kaj smo im sve dali, da mislin da ću morat pojt popit tabletu za tlak. Sva san u jednoj vodi od tega!

Ma kako naši nemoru niš kad treba naredit onako kako sav svit dela, ma oni bi istega časa seli u Briselu u fotelje i odma bi nas zeli, zač bi se točno videlo ki nam dela smetnje, ali kaj se more, ni niki mogal zvat radi tega u Zagreb, ili kamo se već to zove da se to sredi. Ma da je naš niki u Evropi, makar u blizini granice pustil vodu videli bi vi noti i depeši i diplomati, a mi , niš, pa ni glasno –govornice nisan čula da je kaj rekla, bar da je rekla da su to dica naredila ili penzioneri ili bar ovi kaj dojdu s Karlekum, ma niš i niš!
Niki niš građanim i seljakim, Oglincim ki su tako pošteno i teško zaslužili i dobili tu plavu zastavu na svoje jezero, ni crne ni bele, pa kadi je ki da ništo reče, dobro morda je dost da je Bego rekal da se moremo kupat na svoju odgovornost, ali sve mislin da će skorom dojt obavest da moremo pit vodu iz pipe na svoju odgovornost a kašnje za koji čedan morda čemo moć i dihat na svoju odgovornost.
Tako lipo, noćas neću pojt gledat Gospona Kvrgića i Lelu, zač već u sredu ni bilo karti, a rado bi još to videla, zač Kvrgića jako jako volin a i Lelu isto, ali kaj se more, kad ni karti nemoremo pojt moja Mare i ja. Mare će zalivat ono malo rožic i ki put paradajz i papriku dok se ja ne vrnem, a onda ću pojt na ove druge priredbe, zač mislin da bi sve moglo bit lipo i dobro. Ako nemoremo na jezero, bar imamo lipih priredbi i biko-park i zet ću Mijeć becikl pa ću projt gori u Ribariće, jerbo niman kadi u gradu sest neg u bertiji, a u bertiji mi je skupo.
Sve su bertije na cesti, a u Frankopanu je u onem atriju jako lipo, ali mi je skupo i neka je, treba bit, zač da je jeftinije onda bi svi išli tamo a to ni mesto za svakega i za obične napasne babe kod sam ja.
Lipo van ostavljan svoj grad Ogulin i sva draga sela oko njega, da ga čuvate i da pripazite trun da nam još kaj naši protivniki ne šundraju i ne zamu, jerbo mi sve svoje volimo čuvat i sve kaj smo lipega imali to smo uvik čuvali, od nedelje dopodne do nedelje popodne, a onda ste bez brige jerbo ću dojt.Tako mi je teško kad moram pojt iz mojega grada, pa makar i na naše more, zač uvik kad se vrnen ništo mi zamu i tega više nikad nimamo.
Ajte bok!
Janjo, 11. srpnja 2008.

11.07.2008. u 18:01 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (2)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ogulinska blogovaranja

Linkovi


Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Og-list.hr
Blog podno Kleka.hr
Maksova maksimala.hr
Ogulinska fatamorgana.hr


Broj posjeta

Oil Rig Accidents
Oil Rig Accidents Counter