RADIJSKO LAPRDANJE

Dico moja, namerate me na vražji posal, pa dobro delat ću kad ćete, al samo po bloki do proleća, zač ću bit umorna od dugega dana i dela po njiva i neću moć niš drugo nego to, jerbo Mijeća je pemzija mala, moran ja potegnit i pojt na palc, od dionic veli Miječe sestre čeri sin niš, zač se rušu, a mi nimamo dost za prodat, onaj sotonjak se niš ne javlja na mobitel, bi to prodali, ali ga ni, grom ga žarki spalil, a kad ja Mijetu slušan?
Ti , Toma R, nemoj meni divanit , zlato moje zač će mi Mije napravit ku šljivu, kaj u mačkaram jedne godine kad me je jedan gospon lipo gledal, a ni niš divanil, uznemiril se siromak kad je videl kaj mi divanite, boji se za grunt, za blago, još ću mislit malo čul pojt u novine i u radio? Morda ako me gospa Dubravka bu zvala ( zač ju zovete Duda) i onaj gospon Koza.?
Laprdarij, ja san Janjo, pitaj Mijetu i još kega , a nesmin reć kega, zač bi bilo grija po selu i divana , moran se čuvat zač iman dicu ,a ti nemoj više mislit da ste vi muški ništo bolji i sposobniji od nas žen, vidiš da san ti crni dan prosvitlila ! Samo me stra da ne postanem bolja ženska kaj gospa Jadranka i ona Vlatka, pa da me dojdu slikat po novina i po televiziji, morat ću onda pojt na flizuru i pukat brke i bradu kod gospe Davorke, a ki će mi to platit, bolje meni bit Janjo i delat ono kaj znan.
Od France niš ne razumin kaj je rekla, zač mislin da blago još neće pojt na izbore, niš nisu rekli o temu, bože mi prosti svakakvega naroda.
Ovi Hugo nebi smil tako divanit, govori su da se slušaju i treba na njih pojt, jerbo uvik ima ništo za čut i vidit. Ja samo ne volin pojt sama, moja Mare se zeru jadi na mene radi ovi bloki, ali projt će je to.
Nešo, vrag ti kosti zdrmal zač ti mene po radiju spominješ, imaš sada posla drugega, vodit tu kompaniju do izbori i o politiki divanit i ki će kega savladat a ne Janju spominjat!
Joj, slušala sam jučer na radio iz gradskega veća divan, ma ja neznan samo kako će jadna dica koja idu i dopodne i popodne u školu igrat tenis u to vrime kad su rekli, pa san mislila reć da ja najbolje da igradu po noći. Ta dica niš ne spidu, ja gledan preko firange po noći kad je misec pun zač nemoren spat, i vidin da idu van iz kuće oko pol noći, dojdu oko 6 doma, zamu torbu i presvuku robu i projdu u školu, kad dojdu iz škole projdu spat do pol noći i opet u grad, to samo ovi kaj gredu u jutro u školu, a ovu kaj gredu popodne ni ne vidin, ta su dica zaminila dan za noć, pa morda je onda bolje da igradu tenis, bit će na sigurnem!
I slušala san za vodu iz Belolasice da je imala bakterije, pa je rekal naš Bego da nisu biološke, i onda san se smirila, pogotovo kad je rekal da će ih kiša šundrat, zač mi nuki gredu skijat ako bude sniga, mora bolje da ga ne bu, da dica ostanu doma, jerbo me svu zbenilo to s vodon i s bakterijami koje nisu bilološke!
Nisan mogla slušat sve, zač sam morala delat zafrig na južini pa nisan čula kamo će s porezon, kaj će sabrat i kulko mislu sabrat, a vrag s njimi ja ga puno i ne plaćan, samo bi tila da plaćan manje placovine zač je tamo dost skučeno i tesno.
Da i za Julo su divanili, i ja vas molin da ne bacate smeće zač će se sve zaštopat i ako bude fanj kiše plivat ćemo svi u dreki!
Ajte bok !

JANJO, 16.11.2007.

19.02.2008. u 22:07 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (2)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ogulinska blogovaranja

Linkovi


Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Og-list.hr
Blog podno Kleka.hr
Maksova maksimala.hr
Ogulinska fatamorgana.hr


Broj posjeta

Oil Rig Accidents
Oil Rig Accidents Counter