PREDIZBORNA KOMPANIJA (1)

Dico moja, nisan van se stigla prije javit zač san morala posadit česan na vrime, i još je bilo tega dela, kukuruzovinu spremit i đubar na njive otpeljat i rastrest, i dobro da smo Mije i ja to naredili zač ne bi mogla pojt na Čačića i na Sanadera. Išla san sama na Čačića, jerbo Mare moja ni tila pojt zač su joj cipele one bolje bile pri Damiru šusteru, a na Čačića se moralo pojt u kino pa ju je bilo sram u stari cipela. Ni bilo puno naroda, ma san skoro zanemila kad san vidla da je gospon direktor od bivše ZVEZDE, došal istom na Čačića , a ja san virovala da je on napredoval u službi, ma ni isto je kaj u onem bivšem mraku ništo pisal, valja ki je došal, a prije je isto popiseval ki ide na mise.
Kašnje san čekala da Mare dojde u stari cipela, pa smo ostale na Sanaderu, a bilo je morti 300 duš,dice je bilo dost, a svi smo bili ki smo išli i prije na štafete i na Marketu Borića, svi smo isti !
Dice mi žal zač su poplavili od mrzline isto kaj oni tanki plavi buštići, kaj su im dali , mala Sanjica od Drenšeki je tila pivat i popeljala med curami HDZ-ej zna, ali dica nisu niš znala dalje, samo ona je sirota probala..
Prije tega je mala Poljačka plesala kolo,sa drugon dicon, ali je bilo zmešano, niki je kozaračko, niki užičko i niki bogme i makedonsko oro plesal, zač san ja bila prije u fokloru pa san malo pratila, ma ne znaju dica..., oni su morali radi roditelji.
Ma i strah me ulovil. zač je onaj naš Komes dopeljal čerti konja debela, a ja se bojin konji, zač su me skoro Miječi konji ubili kad san došla k njemu ko mlada nevesta, jerbo me nisu poznali, pa nisan morala dobro gledat. Ćula san da mi je gospon Sanader obečal da će me četri godine bolit glava i bogme je već počela, jer moja Mare ni mogla nikako virovat da je gospon Sanader u HDZ-eju ,jerbo je fort divanil o SDP-eju, pa je mislela da je nastal on transfer i ometala me sa pitanji! Rekla san joj da ću joj kad dojdemo doma rastumačit, ali još je tila da ono zelje skuhano zamemo doma za prasce da ne propade tamo, ma smo se dobro sa tim zeljen nasanjkale...
Prošle smo brže doma po tačke i to zele za prasce, zvala san na mobitel Mijetu pa je čekal sa traktoron da to metnemo u posude, bome su mi prasci i nam i Mari malo falilo krepali, imal je Mije celo drugo jutro strugat praščak.
Da, a onaj gospon od bivše ZVEZDE, je isto bil na HDZ-eju sa svojim cuckim, tako da su i ljudi i blago bili na Sanaderu i čuli kulko je govoril o SDP-eju, neka mi samo reče Franca da lažen ili onaj Medaljunko!
Slabo je bilo , ni bilo ni voli pečeni, tek tulko da se reče da je ništo bilo, i ja još niš nisan odlučila za kega ću dat glas, Mare veli da neće ni pojtk, a Mije je besan zač bi morali pojt skupa on i ja, a on bi radi malo u Marinu svrnil a ako ja gren onda nemore. Samo mi neće on dirigirat za kega ću glas dat, on po svoje ja po svoje, dost je bilo, još ću puno mislit, i mislin da neću za HDZej jerbo oni nisu jili zelje s narodom i one kobasice, neg su prošli svi u Frankopan i jili fina jila, više neću zemat niš ako oni prvo ne pojidu. Skoro san ostala bez blaga, bog zna kako je onem narodu kaj je jil ? Ni Tone R ni til jist ni zelje ni kobasice, pogospodil se i ji sad na stolnjaku sa bešteki, kaj da je gospon.
E da, i Madig je dopeljal glave kiselega, da se podili ovim važnijim iz HDZ-eja, a nisu ga ni zeli jerbo su se žurili jist u Frankopan,i ja nisan vidla ki ga je zel jerbo smo mi prošli doma. Jako san razočarana, jako...!
A morda još ki dojde, a ovi ću put samo slušat i gledat i niš neću zemat doma , ne zvala se ja Janjo ako zamem!
Ajte bok !

JANJO, 13.11.2007.

19.02.2008. u 21:44 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Siječanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (2)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (2)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (3)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ogulinska blogovaranja

Linkovi


Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Og-list.hr
Blog podno Kleka.hr
Maksova maksimala.hr
Ogulinska fatamorgana.hr


Broj posjeta

Oil Rig Accidents
Oil Rig Accidents Counter