nije swatko moje paznje wrjedan..

prva do prve sam,njoj tvoje prezime,a meni tvoja ljubav...

ne kuzhim kae ljudim u zadnje wrieme..
bash smo swi pukli LOL
swako na swoi nachin..
nesh nenormalno...
swi smo ljeni za swe,a opet bi swe radili haha...
..
kaj se tiche izlazaka,dogowaramo se di chemo
i na kraju dobimo odgowor: 'MA NEBITNO DI CHEMO
,UBIT CHEMO SE,DI GOD!!!'
onak... bash owaj wikend su swi owisni o tome da se napiu
skup sa mnom...
ne kuzhim...
zbog wruchine il kai,nesht nas je bash udariLo u gLawe :P
k o m a ... :D
...
ugl kod mene swe ok,donekLe...
sam me strah ic solo doma,jer danas je bilo nesh onak,katastrofa.. :S
osjecam se shugawo zbog tog,al ebiga,kad tad se i to mora dogodit,
kaj ches...
..
ugl,baljezgam..tek tolko da se jawim :)
sutra generalna opijaDa :D:D
kizZ sFima ;)
  • 30.05.2008. ,00:10 || komentari (0) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.