petak, 02.05.2008. ♥

♥ Pomalo zabrinuta....

Jučerašnji prvi maj je prošao nevjerojatno dosadno i glupo. Dragi je bio na nekom turniru cijeli božji dan, a ja sam doma solirala i dosađivala se. Mama je na putu, tata je isto otišao nekud i ja ostala sama samcata doma. Odvratan i glupi osjećaj. Isprva sam uživala, kavica na terasi, knjiga u ruci i deri. Uživancija... No ubrzo je knjiga bila pročitana, kava ispijena...ja ošamućena od sunca...uf...najgluplji prvi maj ikad. A ON na nogometu... mislim stvarno!!! Uf...
Nego, jutros sam se probudila i primjetila nešto čudno na jednom dijelu svog tijela. Čitajući o tumoru, raku i sličnim stvarima, prilično sam zabrinuta... Ne znam... naručila sam se odmah kod doktora i na sve moguće pretrage, da mi srce bude na mjestu... Baš me to muči sad....


+ UPDATE

Samo da zahvalim na podršci, svi ste bili u pravu...nije ništa, tj.nije ništa oko čega bi trebala brinuti samo čekam neke nalaze, ali veli doktor da nije ništa. Uf, predahnula sam!

♥ 12:43 ♥ komentari (11) ♥ printPomalo zabrinuta....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.