Evanđelje po Luciferu

petak, 04.07.2008.

Nemojmo dozvoliti da se zabrani diskriminacija!

Hrvatska sekcija moje drage prijateljice, Svete majke Katoličke crkve, strašno se i s punim pravom uzbunila zbog Zakona o spriječavanju diskrimininacije, koji je mračnim putevima došao u Hrvatski sabor. Neće nama pederi se ženit i djecu posvajat! U prvi plan gurnata je još mlađahna, sa križem među sisama, HSS-ova saborska zastupnica Marijana Petir, koja je nekada davno vojevala protiv nuklearne energije, zatim figurirala kao mlada i progresivna snaga unutar ove fosilizirane stranke, da bi konačno došla do prosvjetljenja i odigrala ulogu definitivnog uništavanja svake natruhe otpora prema klerikalnoj vlasti u stranci, koji su nekada bili moje prijateljice ljudi neprijatelji i od nje zamalo prokleti (mislim naime na onog polupravoslavca Stjepana Radića koji je na način brojnihsamozvanih reformatora koje su tijekom srednjeg vijeka spaljivali, kako i treba, lupetao "Vjeruj u Boga ia ne i u popa", kao da se do Boga bez popa može i pomisliti doći, te na u grijehu okorijelog Vladka Mačeka, koji je javno živio s nemoralnom ženom odbijajući se vjenčati u Crkvi, te podupirao otcjepljenje hrvatske crkve od Vatikana). Konačno smo satrli mrske neprijatelje!

Ali definitivno su živce izgubili onda, kad je Dr Ivo rekao "tko vas jebe" i naredio da se Zakon provede, u huljskoj narodnoj izdaji, naguzivši se europskog ateističkoj gospodi koja Nas tjeraju ,da tako odvratan zakon donesenomo, kojim bismo morali ne-diskriminirati griješnike!

A sad se vi čudite zašto ja, Sotona, stajem na stranu Crkve protiv takvih odvratnosti, koje neuki pripisuju Meni? Mnogo sam puta na ovom blogu objasnio da moja prijateljica Sveta Majka i ja podjednako mrzimo ateiste, koji naravno, jer u Boga ne vjeruju, ne vjeruju ni u mene, njezinog arhineprijatelja! Mi zajedno vladamo i zajedno smo ugroženi, i tako treba da bude na ovome svijetu!

Nikako se ne treba zabranjivati "diskriminacija" prema onima, koji čine teške grijehove kao što je ševljenje u dupe, van braka i s gumicom! Crkva mora imati mogućnost da takve javno prokaže,i proklinje, da ih izbaci iz zajednice vjernika i osudi na Pakao, a svjetovne vlasti moraju biti krotko posllušne i ne opirati se tome, ako već, nažalost, prokletnike ne spaljuju na lomači! Sve to i meni naravno u korist ide, jer osigurava mi stalni priliv većine duša - jer većina svih ljudi su naravno teški griješnici i raja vidjeti neće (na ćelu naravno sa popovima).

I zato svaki pravi Hrvat treba ogorčeno ustati protiv ideje zabrane diksriminacije! Okupite se masovno i pokažite svoje ogorčenje izdajicama koje ste u toj gluposti zvanoj demokracija izabrali! Neka izađe na ulice barem onoliko Hrvata koliko ih je bilo na Thompsonovom koncertu u Zagrebu, odnosno 300 puta više nego šzto ih je bilo na Gay Prideu, i kaće odlućno "ne" izdaji svete stvari Moje i moje prijateljice!
- 01:46 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.