Evanđelje po Luciferu

četvrtak, 05.06.2008.

Zdravo Seve, milosti puna!



Kako je volim, i kako se ponosim njome, sljedbenicom mojom i učiteljicom, Severinom pevaljkom (kojoj svojedobno posvetih par članaka, osobito glede njene štikle, vidi: Mi smo Sevini, Seve je naša (ne sumnjajte nravno da sam i njezin fan)! Nemojte slučajno, dragi čitatelji koji moju prijateljicu i suparnicu Svetu Majku Katoličku Crkvu baš i ne volite, a hercegovačke tvrdokamene frenkijevce pogotovo, pomisliti, da je branite kako ona nije izrod Sotonin i opasnost za spas vaših duša! Pa naravno, da je!

A da su to i većina vjernih službenike Svete Majke, koji se strasno upliću u svjetovne bitke, ovog svijet kojeg sam vladar i pjene se na način i zbog stvari koje su u suprotnosti sa onim što je Moj Braco, rabi Jošua iz Nazareta, poučavao - to je valjda isto svakome jasno.
I isto tako, naravno, sumnjati nemojte da je Seve posve iskrena kad iskazuje svoju ljubav i štovanje prema liku Marije Bogorodice, majke moga Brace, čija je utroba sveta a vulva bezgriješna! (A ipak se znala radovati, i voljela je glazbu.)

Ozbiljne su to stvari, drugovi dragi i drugarice, osobito onda, kad su to posve proizvoljne zaigrane besmislice ili isprazni dnevni komercijalizam - jer Duh Sveti će poniziti mudre i uzdići lude! Mudrost kroz ludilo prosjajuje, a ne kroz slamnato pametovanje, kao što je ono kolumnista Jutarnjeg koji misli da je pametan kad poručuje:

Skandal, sramota, provokacija ili nešto peto? Ma, ništa od svega toga, ljudi moji, nego naprosto - propagandni trik.


E moj Darkec, sve je propaganda, sve je marketing (pa i ti si naravno u svojoj osami toga svijestan, kad zahvaljujući Sevi honorarčić zarađuješ), od onog doba kad se onaj psihopat Jahve razbacivao pirotehnikom i drugim jeftinim vašarskih trikovima pred gomilom seljačina u pustinji! Plitko kao pokemoni i duboko kao Crna rupa. Ponizuje mudre i uzvisuje lude, kada pevaljka [koja je, kako mudro reče don Anđelko, a on valjda zna - "Oče zgriješila sam!", kaže Seve - "Znam, vidio sam na webu", odgovara njen ispovjednik), ništa drugo nego javna bludnica], iskazuje duboke istine o svijetu bolje nego pop s propovjedaoice, kada prijeti svojom štiklom ili u obličnu bludnice slavu Mariji pjeva!

Jer i Sotona je voljela Isusa, i ljubav joj je bila uzvraćena. Sve tri Marije, koje su pod križem patile gledajući mojeg Bracu kako umire, ista su suština u tri osobe: trostvo.

Ono što vam kroz svoju transvestiju Marija Severina posredno poručuje, ja sam u svojoj knjizi napisao izravno ovako:

NIsam slučajno ni uzalud ja, gospodrica tame, dobila ime Lucifer, Nositelj svjetlsoti, nistelj luči. Nije slučajno "Svjetlonoša" ime za Zornjaču, ljutajuću zvijezdu koja predstavlja boginju ljubvi Veneru, odnosno Afroditu. I nije slučajno On sebe samog jednom tako nazvao.

Ja sam Dijana, zaštitnica vještica; ja sam mračna Hekata i okrutna Kali, pohotna Afrodita i djevica Artemida; ja sma Izida i Kibela, Semkhet i Ereškigal, Morgana i Ninhursag; ja sam Mrija Djevica, nadahnuće trubadura.




- 09:36 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.