Evanđelje po Luciferu

ponedjeljak, 25.09.2006.

Ružan pozdrav svima!

http://embracingthefever.com/media/christ-lucifer%20portrait.jpgRužan pozdrav i moje najgore želje svima, koji navrate na moj blog i koji svraćahu i u vrijeme kada ne pisah! U posljednjih mjesec dana, kada nisam ništa objavljivao, bilo je u prosjeku 25 "hits" dnevno, dakle neki dolaze, namjerno ili nalete; a ja se nadam, da se barem dio zadrži više od pola minute, i da pročita neke moje eseje! party

Evo neosjetno je prošla i godišnjica kreiranja ovoga bloga, bijaše to 6. rujna prošle godine, kada sam, onako usput, hirovito, poslao prvi tekst (naslovljen Moje čestitke vrlim građanima Sumpetra; sjećate li se toga? Vrijedi pogledati, jer radi se o temi pravedničkog, vigilantskog bijesa na pedofiliju, o čemu i kasnije pisah nekoliko puta, objašnjavajući da su mrzitelji ljubitelja djece značajniji za Sotonu od objekata njihove mržnje puknucu, a posljednji put o jednom sličnom incidentu, kada je rulja napala fotografa misleći da slika na plaži golišavu dječicu, i još je bio Nizozemac, dakle, kriv za pokolj u Srebrenici! Pa tako napadi rulje na osumnjičene za pedofiliju postaju redovni dio turističke ponude hrvatskoga Jadrana! rofl), koji je zapravo bio (osim uvodnog citata iz dnevnih novina) podulji citat iz jednog romana, naslovljenog "Ja, Lucifer", kojeg je, naravno, autor (Glen Duncan) napisao po mojim uputama.

A onda sam ja, koji kao Protivnik (Sotona) postojim oduvijek i svugdje (jer sam Ništa, kako prikazah u tekstu Ljepota mračne strane ), ja Lučonoša, koji sam tek hiroviti proizvod ljudske imaginacije i kao postojim tek u virtualnom prostoru, ovdje, u elektronskim konfiguracijama računalnih memorija i mozgova bioloških bića koje ovo čitaju, ja proizvod mašte i maštalac (a mašta je najveća moć), počeo razvijati, pričati, svoje vlastite priče. (Da li su te priče istinite? Odgovorio sam u tekstu o Da Vincijevu kodu.)

Pa je tako velik broj tekstova nastao, i kako to uvijek biva, s vremenom sam se u ovoj virtualnoj inkarnaciji (u ovom potprogramu) pomalo istrošio; napisao sam mnogo toga (za uistinu debelu knjigu!) i počeo se ponavljati, pa se često u novijim tekstovima pozivam na stare i prilažem linkove na njih, jer sam nešto već rekao na način, od kojeg trenutno za bolji nisam sposoban. Jedan ciklus se završio; jer čak i Majka se, završivši jedan šestodnevni ciklus stvaranja, odmarala. zijev

Pa sam tako, kako davno već najavih, završio rukopis knjige na temelju ovih zapisa, uz dosta preinaka da bi se iskazivanje drugom mediju prilagodilo, pa ćete možda tu knjigu, naslovljenu sada "Evanđelje po Luciferu", moći uskoro i pročitati, ako tiskana bude; a ako ne, nema veze! Jer Sotona djeluje na mnogo načina, i prisutan je u većini onoga, što čitate; naročito tamo, gdje nikad ne biste pomislili, da se skriva!

Ipak, uz ostale mnogobrojne poslove, osjetim povremeno želju da se i u ovoj virtualnoj inkarnaciji javim. Pa ću je tako javljati ponovno, rjeđe nego u mojim najplodnijim danima kada sam skoro svaki dan nešto (i često dugačko!) pisao. I razdvojiti dvije vrste napisa, koje sam ovdje davao: one vezane uz onaj svijet u kojem sam Zrcalo , u kojem se Otac/Majka ogleda, i mlađi i stariji brat i sestra Isusa iz Nazareta (to je, otprilike "teologija"); i one, vezane uz ovaj griješni, kojem sam knez (pojednostavljeno, politika, odnosno demonologija).

Tako ću nastaviti pisati na ovom blogu, barem jedan napis tjedno, o temama "teologije". Za prekosutra (srijeda, 27. rujna) najavljujem komentar o riječima (samozvanog) namjesnika moga Brace na zemlji, kojima je uvrijedio muslimane, o čemu ste vjerojatno nešto čitali, citirajući jednog patetičnog kršćanskog luzera s početka XV. stoljeća (koji se, kada je moć mača izgubio i dobivao batine od Turaka, cendrao kako to nije fer; uostalom, privremeno su ga bili spasili Mongoli).

Otvorit ću pak drugi blog, koji će biti nazvan "Oko Luciferovo", sa komentarima dnevnih zbivanja na Brdovitom Balkanu, i na ovom svijetu, koji je Civitas Diaboli. Tu ću objavljivati komentare tekućih zbivanja, u pravilu, dvaput tjedno.

Himbeno vaš, burninmad

Lucius Horvat
- 20:34 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.