Putevima čudnosti moje

utorak, 11.12.2007.

Baš zato...



Jednom si me pitao zašto
te volim...
Nije bilo bitno, jer oči su
govorile umjesto riječi,
zagrljeni smo koračali stazom
za koju su rekli da je previše i za
jednog od nas.
Učio si me plesati dok sam ti stajala
na vrhovima cipela i smijala se
kada bi zajedno padali u pjenušavu
opijenost.
Ne boj se – govorio si, dok sam
hodala po rubu starih ruševina,
gledala sam stazu u tvojim očima
i nije me bilo strah ponora
jer letjeli smo.
I sada, dok isprepletenih prstiju
dotičemo sunce,
sada kad je naš put dovoljno širok
da se možemo odmaknuti jedan od drugog,
pustiti da nam ispod ruku protiče duga,
a opet se stopiti u jednu sjenu, biti dan u noći,
svjetlo u mraku...sada ti mogu reći
zašto te volim....
Zato.

Jer ne mogu zamisliti da bi moglo biti drugačije.

11.12.2007. u 18:05 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Uvod ...





Čudna i čupava, dijete i žena,
račica koja ne zna napraviti
korak unatrag ....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Došlo je do toga da sjedim pod drvetom,
na obali rijeke,
u sunčano jutro.
Taj je događaj beznačajan
i neće ući u povijest.
Nisu to bitke i paktovi,
čiji se motivi istražuju,
niti dostojna pamćenja ubojstva tirana.
Pa ipak sjedim kraj rijeke, to je činjenica.
I kad već tu jesam,
morala sam odnekud doći,
a prije toga
na mnogim se još mjestima nalaziti,
sasvim onako kao osvajači zemalja
prije nego što su stupili na palubu.

(W.Szymborska)

Voli, ljubi, cijeni i poštuj ...
jer drugačije zahvalnosti ne znaš ...

M.


Vjera, nada i bezuvjetna ljubav
vode putevima koje nazivaju čudnima
samo zato jer svi ne mogu krenuti
njima ...