Putevima čudnosti moje

četvrtak, 08.02.2007.

Ovako...


Ponekad ostajem nijema
pod bujicom misli što mi ispiru
trenutak,
ne pitam odakle dolaze
jer čest su gost
i ne trebam ništa reći, nijemi će glasnik
svoj posao pošteno obaviti.
U pjeni ću se okupati kao morska kraljica,
pustiti kapljice žudnje da plešu na mojoj
koži,
prelomiti sedef i potražiti lik svoj u njemu.
Smiješ se, znam…i meni su ponekad
smiješni moji koraci po valovima,
do tebe.
Stopalima crtam reljef u pijesku i nije
me briga što mi se kosa plete sa algama.
Biseri nas čekaju na dnu, samo trebamo
dovoljno dugo izdržati bez daha.
Hraniš se solju s mojih obraza i ne
priznaješ žeđ.
Pružam ti dlan…na njemu je kap koju
čuvam za Tebe.

08.02.2007. u 17:58 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Uvod ...





Čudna i čupava, dijete i žena,
račica koja ne zna napraviti
korak unatrag ....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Došlo je do toga da sjedim pod drvetom,
na obali rijeke,
u sunčano jutro.
Taj je događaj beznačajan
i neće ući u povijest.
Nisu to bitke i paktovi,
čiji se motivi istražuju,
niti dostojna pamćenja ubojstva tirana.
Pa ipak sjedim kraj rijeke, to je činjenica.
I kad već tu jesam,
morala sam odnekud doći,
a prije toga
na mnogim se još mjestima nalaziti,
sasvim onako kao osvajači zemalja
prije nego što su stupili na palubu.

(W.Szymborska)

Voli, ljubi, cijeni i poštuj ...
jer drugačije zahvalnosti ne znaš ...

M.


Vjera, nada i bezuvjetna ljubav
vode putevima koje nazivaju čudnima
samo zato jer svi ne mogu krenuti
njima ...