jagode

Google
pretraži sve pretraži blog jagode

stisni play ako hoćeš slušat muziku na ovom blogu

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari On/Off

jagode

Blog.hr
jagode.blogspot.com
Monitor.hr
Jagode.org

reci mi, kakve su ti jagode?:-)





Oni koji vole jagode
Bugenvilija
tija
Vesna&Borut
juliere
Michi
mandarinica
bojko
Jaca

plejadablue
letmesee
plavi-safir
champselysees
dama s bauštele
Monoperajanka
Trill
mala
didi
tixi

more~snova
Lavica
Zeko zna
pegy
škropec
Dubaika2
STanje uma by Skorpion
Blokche
ddadd
lanterna
misko
helix
dexterious

elena
chocolate
ueikap
cranberrie
mare
Apocalipsa
Nookie
ss
pache
Petra
reginaelena
lolina
yogica
rudarka

mirko
glorija
xvii
egipćanka

Prva minuta rođenja
crvena
inicaaa
Rudlawa
Katya
TftB
Japanska buba
med i mlijeko
aelis
KRIMIĆ
oda jagodi
LBB
banner
malia

splitska princeza
suncani dan
Atera
pup@
summerblue
Smiješne slike
friva
Franz
alicecarrot
Sailor Moon
Aeternia
non´se
Dust

JJuicy
AAccurate
GGreat
OOdd
DDevious
EExciting

Brojač posjeta
Free Web Site Counters
kako je dobro...






želite li staviti jagode na vaše stranice kao baner... javite se:-)





dobar start za one koji imaju želje i vremena za urediti vlastiti blog




Answers, not links
upisati npr. Zagreb, zatim enter, i ups gle hrpe korisnih informacija o gradu gdje su jagode:-)



dobili ste odgovore na svoja pitanja, uredili ste svoj blog, a imate vremena i snage za komentare, hm, pravo mjesto za vas:-)

The WeatherPixie
kakvo je trenutno vrijeme u ZG


Jagode i čokolada

Sjetiš li se moja bivša kako nam je bivalo lijepo
Kad smo uvijek znali biti sami nebo ti i ja
Najljepša si pjesma bila ja sam tebe volio slijepo
I nikad nisam bio tako sretan ko' što bio sam tad
Sretan i mlad

Jagode i čokolada
Ne razmišljaš dok si mlada
Srce te vodi i ničeg se ne bojiš
Jagode i čokolada
Neka ljubav naša vlada
Zauvijek bit ćeš moja rekla si tada

Sjetiš li se moja bivša one tople proljetne kiše
Nikad neću zaboravit moći tvoje varljive oči
Shvatio sam brzo da si otišla da nemam te više
Jer u polutami disko kluba s drugim si se ljubila
Mene izgubila

(Đavoli)



Jagode

Jagode su čisto zrele,
strusit bi se štele,
gdo bu tebe mogel zvati,
da ih ideš brati?

Znam ja: veter bu ti vesel
sladki glas donesel
il povedal tiček z grane,
još za zorje rane.

Ja pak tebe nemrem zvati,
ljubav svoju dati,
a tak puno, prepuno je
sad je srce moje!

(Dragutin Domjanić)



Jagoda

Što mi je trebalo da te sanjam noćima,
Što mi je bilo da te čekam danima.
Što mi je trebalo da te vodim do izvora korijena svojih,
I da se napiješ bune mojih predaka.

Što mi je trebalo da te ljubim satima
Kad si već sutra usne darivala drugima.
Što mi je trebalo da mi kažu da si nekima
Negdje daleko snivala na rukama.

Sad kad te nema, sad kad te nema
Jagoda, Jagoda.
Sjećam se poljupca pod krošnjama jela,
Sjećam se ljubavi na dušeku od snijega
Jagoda,
I vrućih dodira i ledenih voda
Tvoja, samo tvoja sam, Jagoda.

Što mi je trebalo da osjetim dodir raja
Pa danas da pružam ruke do beskraja.
Što mi je trebalo da osjetim miris tvojih snova
Što mi je trebalo da počinjem iznova.

Što mi je trebala ta plovidba bez broda
Ko brodolomac što ga struje nose,
Što mi je trebalo da te gledam nakon tvojih nevera
I da ti brišem suze tuđih nevjera.

Sad kad te nema, sad kad te nema
Jagoda, Jagoda.
Da li je greška to što smo se sreli
Ili smo kušali što nismo smijeli
Jagoda?
I tko je zapravo tu na gubitku
Jagoda, moja Jagoda.

(Ibrica Jusić)



Divlje jagode

U malom vrtu raste divlji plod
U tom plodu sjeme čudesno
Neka ruka sjeme posija
I jagode sunce obasja

Lalalala laj lalalala laj
lalalala laj laj laj

Tiho rastu divlje jagode
Tek nešto vode prati njihov put
Sve prolazi a mi ne bi htjeli
Još divljeg' dok ima u nama

Divlje jagode, divlje jagode ...
Divlje jagode, divlje jagode ...

(Divlje Jagode)



Usne jagode

Ti si mi bila i ruža i mač
naša je ljubav sada ostala za trač
ti si mi bila neobično mila
bez tebe znam da sam prokleto sam.

Ono što je bilo sada nestaje
nema naše zvijezde sa neba pala je,
a znam da ima tuge kad izgovore
moje ime tvoje usne jagode.

Ti si mi bila i otrov i lijek
kraj tebe proveo bih dva’eset prvi vijek,
ti si mi bila neobično mila
bez tebe znam da sam prokleto sam

usne jagode, usne jagode, usne jagode...

(Knez)



Strawberry Fields Forever Lyrics

Let me take you down, 'cause I'm going to Strawberry Fields.
Nothing is real and nothing to get hung about.
Strawberry Fields forever.

Living is easy with eyes closed, misunderstanding all you see.
It's getting hard to be someone but it all works out.
It doesn't matter much to me.

Let me take you down, 'cause I'm going to Strawberry Fields.
Nothing is real and nothing to get hung about.
Strawberry Fields forever.

No one I think is in my tree, I mean it must be high or low.
That is you can't you know tune in but it's all right.
That is I think it's not too bad.

Let me take you down, 'cause I'm going to Strawberry Fields.
Nothing is real and nothing to get hung about.
Strawberry Fields forever.

Always know sometimes think it's me, but you know I know when it's a dream.
I think a "No" will mean a "Yes," but it's all wrong.
That is I think I disagree.

Let me take you down, 'cause I'm going to Strawberry Fields.
Nothing is real and nothing to get hung about.
Strawberry Fields forever.
Strawberry Fields forever.
Strawberry Fields forever.

(The Beatles)



MALI JAGODASTI HVALOSPIJEV

- B.D.-

Jagode ima po sirom svijetu
odnedavno cak i na internetu,
na jagode.blog.hr -stranici
svaki dan u njima mogu uzivati…
Utorkom tu se mogu fino druziti
jer Jagode imaju i Jagonetku
igricu jagodasto zagonetnu,
gdje se moze pitanja postaviti
konacno svoje rjesenje nuditi;
i svakom sretnom pobjedniku
Jagode podijeli pravu nagradu.
Veceras opet sam pobjedila
i toliko sam se tome radovala
da zelim danasnju ’kapljicu’
posvetiti nasem dragom JAGODU!
Od srca Ti hvala, dragi Jagode,
za sve Tvoje lijepe Jagonetke,
i to lijepo druzenje kod Tebe!

© by M.H.Svabica - 30.11.2005




Whats Your Google PageRank?







Free Guestbook from Bravenet.com
ovo bi trebala biti kao knjiga gostiju jagode; fala svima koji se upišu:-)




free tracking


20.09.2006., srijeda

Dani gastronomije i turizma

jadan sajam iliti kako to ne bi trebalo izgledati Prošle godine su stanovnici Zagreba mogli svjedočiti
na ZV (Zagrebačkom velesajmu) danima GiT koji ukuljučuju:
GASTROTEH, VINOVITA, TURIZAM, LORING, VRT I DOM
I što reći na sve? Svake godine sve jadnije i tužnije, a pitanje je uopće
da li su organizatori kompetentni, i da li su ikada bili na nečem sličnom vani...





Kažu međunarodni sajam, a ono stranca ni za lijek - a posjetitelji?

- 07:50 - Komentatira (26) - Isprintatiraj - #

<< Arhiva >>