Jagodarije https://blog.dnevnik.hr/jagoda-radojcic

subota, 19.09.2009.

Ultimatum hrvatskoj premijerki


Image Hosted by ImageShack.us


Nakon dubokog promišljanja, u ime nezadovoljnih marketinških eksperata Republike Hrvatske, odašiljem gospođi Premijerki ultimativni zahtjev za spas hrvatskog marketinga:

Poštovana gospođo predsjednice Vlade,
Mi, nezadovoljni hrvatski marketinški stručnjaci, izražavamo zabrinutost gospodarskim smjerom u kojem se kreće naša domovina. Bez želje za nepotrebnim dramatiziranjem ozbiljnog stanja, skrećemo vam pozornost na relevantne marketinške pokazatelje prema kojima će se, ne dođe li do radikalnog zaokreta, za 7, 8 godina naša država naći suočena s ozbiljnim gospodarskim problemima. Riječju, za manje od jedenog desetljeća naši bi vanjski i unutrašnji dugovi, usporen rast BDP-a i proizvodnje, mogli upaliti alarmne lampice naše gospodarske stabilnosti. Ozbiljno stanje zahtijeva ozbiljne i pravovremene odgovore. Postoji samo jedan efikasan način da se taj trend definitivno zaustavi i zaokrene u poželjnom smjeru – intenzivne financijske injekcije u hrvatski marketing.

Poštovana gospođo predsjednice,
Vrlo je lako prepoznati kauzalni lanac koji počinje nezadovoljnim, neuredno plaćenim marketinškim ekspertom. Takav može proizvesti loš marketing, a od lošeg marketinga do nezadovoljnog naroda samo je jedan korak. Zar ništa nismo naučili iz naše prošlosti? Zar nije ponajbolji hrvatski ban, koji je sagradio najviše škola u hrvatskoj povijesti, otvorio naviše muzeja, uveo električnu struju i telefoniju - Khuen-Hédervary, upravo zbog lošeg marketinga postao omražen? Kako bi, bez vrhunskog marketinga, izgledali najistaknutiji hrvatski gospodarstvenici? Upitajmo se za trenutak, na što bi nalikovalo hrvatsko pravosuđe, hrvatski mediji, hrvatsko gospodarstvo pa čak i hrvatska politička scena bez svakodnevne intervencije hrvatskog marketinga? Nesporno je upravo marketing vezivno tkivo nacije. A marketing vode eksperti. Marketinški eksperti. Kako da hrvatski marketinški ekspert bude zadovoljan kad mu kontroverzni poduzetnik i dužnosnik SDP-a Darko Jurišić ostane dužan 32.264,37 kuna + PDV, a da ga hrvatska država za to bar javno ne izbatina na Jelačićevom trgu.

Poštovana gospođo predsjednice,
Krajnje je vrijeme da poduzmete konkretne mjere za spas hrvatskog marketinga. Kao što kaže jedna stari marketinški slogan: Drumovi će poželjet Turaka, al' Turaka više biti neće. Svakodnevno raste broj nezadovoljnih marketinških eksperata. Naše nezadovoljstvo moglo bi početkom jeseni nekontrolirano eksplodirati na hrvatskim ulicama. Jer ništa, ni nezadovoljni penzić, ni opaki sindikalac, ni podmukli seljak, neće uzdrmati temelje društva, kao što će to učiniti nezadovoljni marketinški eksperti. Mi ćemo to učiniti efektno, medijski atraktivno, na način da naša marketinška istina dopre do posljednjeg zakutka. Ustreba li, organizirat ćemo masovne demonstracije polugolih ljepotica pred Vladom, naše profesionalno sročene slogane izvikivat će pred Hrvatskim Saborom ponajbolji karakterni glumci, naše plesačice će plesati antivladine plesove… Vjerujte mi, poštovana gospođo predsjednice Vlade, ono što mogu smisliti nezadovoljni marketinški eksperti, to nitko, ali doista nitko u Hrvatskoj ne može podnijeti.

19.09.2009. u 19:59 • 1 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.