< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (2)
Veljača 2010 (2)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (8)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (5)
Siječanj 2009 (11)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (25)
Listopad 2008 (6)
Rujan 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

free hit counter

hit counter

Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Image and video hosting by TinyPic

ponedjeljak, 24.11.2008.

KISHA

Nogu pred nogu,teskim korakom,
kao koerakom starice,
prolazim ulicom Tvojom,
nigde choveka!
Drustvo mi prave rechi Tvoje,
huje mi kroz misli!

Idem do kraja ulice,pa se vratim,stanem.
lagana kisha,
to su suze Bozije,
i ON plache i ne prestaje.........

Niz lice mi se kapi slivaju lagano,
kisa i suze slivaju se
ostavljaju trag
u bari ispred mene;

Pgnute glave gledam u tu baru,kao u sav svoj zivot,
suze i kisa kapaju po njoj ,praveci krugove.......

Krugovi nestaju
i
ponovo nastaju
kisha ne prestaje.......

Kracham ulicom Tvojom,idem do kraja,
pa se vratim,
pa do kraja pa se vratim;
veche pada,
ja sam jos u ulici Tvojoj,
koracham pa stanem.

Nastavim korakom starice da hodam,
umorna sam koraci su sve tezi,
vuchem stopala po barama,
gazim.

Stanem pored svake kuce u ulici Tvojoj,
iza jednog od prozora Ti se radosno smejes,
na tu pomisao i meni radosno zaigra srce.....
(kao da me dodirujes).

Neki sluchajni prolaznici pogledom me prate,
verovatno se pitaju.......sta li ona cijeli dan trazi....?

Ja cutim,
ne pitam,
koracham,

Noc je pala,
polagano prozori sklapaju svoje ochi.......
izaa jednog si ti........
padas u san.........miran......

Niz lice slivaju se lagano.....te suze Bozije...
suze moje...
Eh da mi je da me ugreju te
tople ,snazne ruke Tvoje,
da prigrle ovo jadno telo,
sto voleti je samo Tebe htelo!

Hladno mi je,
duboko u noc,
jos malo pa svanuce,

Sad mi vec ......kisha bode lice....
peche sve jache...boli.........
peku me suze Bozije i moje!

Tako blizu,
tako daleko,
ne,
necu Ti prici,
nikad necu Ti prici!

Umorna,
korakom starice hodam ulicom Tvojom......

Svanulo je.....
prozori polako se bude......
jutro sivo.......kishno.......magleno......
(srecno)
oticicu pre nego Ti krenes
(gazish)
sedam na motor'
palim,
odlazim,
NIKAD VISHE......

I padaju kishe.......
suze Bozije i moje......

Ispred kuce Tvoje bare stoje.......
sazdane od suze moje i Bozije;
gazices po njima..........gazices,
a znati neces,
Ti ces da se smejes.........
GAZIS.......



Give me a whisper (4) | print | #

<< Arhiva >>

"