ja3

srijeda, 28.02.2007.

Slažem se s tobom.Stvarno je glupo kaj ljudi naprave blog i onda ga ne koriste..... (JFHG 07.01.2007. 16:54)

Hahahaha! Gud, point, stvarno gud point.

Toliko dobar da ne znam kaj da napišem na njega uopće. Ali eto, nije baš tako strašno, nije prošlo ni godinu dana od zadnjeg posta, a meni se činilo da je. Zanimljivo koliko se stvari promijenilo u tako malo vremena, a koliko ih je ostalo isto. Iako nikada nisam baš ozbiljno pisao blog, cijelo sam vrijeme čitao, s kraćim pauzama, tuđe blogove. Kako sam radio pauze mogao sam primjetiti da su se promijenili, prorijedili su se postovi (na onima koje sam čitao), neki su nestali, a neki se pojavili. Neki su postali poznati i slavni. A opet su svi ostali nekako isti. I dalje čitam iste blogove, a kada naletim na neke nove ispada da ih čita isti krug ljudi koje i ja čitam. I ti isti ljudi onda recimo objavljuju fotografije na ptičici i opet mi se svidjaju. Mali začarni ljudski krug.

Za sebe sam primjetio da pišem samo kada sam jako depresivan i tužan. Ne mislim sad na blog, da je tako onda bi zančilo da sa bio jako sretan u zadnjih 9 mjeseci. A nisam. Pišem svoj dnevnik. Pišem nevezane tokove misli. Pišem besmisleno fragmentirane postove po forumima. Pišem fotografije na ptičici. Pišem sve to kada sam bezvoljan i tužan i nastojim pobjeći od sebe samoga i svijeta koji me okružuje. A nisam više buntovni tinejdžer kojeg nitko na svijetu ne razumije. Sada sam uplašena odrasla osoba. Pobjegao sam iz svga grada i iz svoje zemlje, ali o tuđem trošku i u tuđi svijet. I opet sam nesretan, a sam sam kriv za to.

Eto, još jedan fragment piskaranja u depresiji, prilog forumima i ptičici. Prilog osobnom besmislu.

- 14:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #