ja3

nedjelja, 28.05.2006.

zašto?

skužio sam da hrpa ljudi otvara blogove zadnje vrijeme, a zapravo nitko ne piše ništa. valjda je kul otvoriti bolg ili samo probati, da se vidi u čemu je fora s tim blogovima. a onda im se ne da, ipak pisati nije jednostavno, pogotovo ako imaš dovoljno soli u glavi da vidiš kako pišeš kretenarije pa se osjećaš glupo zbog toga. a većina osjeća potrebu da izbaci nešto iz sebe, bilo iz nekih terapijskih razloga, bilo jer žele biti malo kreativni.
zanimljivo je to kak se to pretvorilo u dva trenda danas. prvo to s terapeutskim pisanjem. jebote svi nešto pišu i liječe se tako! nije da imam nešto protiv toga da ljudi izbace svoje frustracije na papir/ekran, ali ovo je već kontraproduktivno. na svim jebenim forumima ima tema za otvarnje duše, a i blogovi su puni takvih sranja. opet, nije to loše, ali je prepatetično više. ljudi seruckaju po tastaturi, a zapravo ne liječe svoje probleme neg se samo utapaju u njima. i najčešće nisu iskreni niti prema drugima koji ih čitaju, niti prema sebi. i tu se onda gubi sav terapeutski učinak ispovijedanja. al nek se piše sam, vi dajte, budem i ja. sam se nemojte ljutiti ak budem grublji neg kaj jesam i kažem ono što ne mislim kad fino racionlano sam sebi sve razložim.

drugo, ta brija "ajmo biti malo kreativni". opet jedan jebote! svi moraju biti kreativni! opustite se, dopustite si da vaša kreativnost probuja iz vas, pišite, fotografirajte ili bilo što drugo što, hvala bogu, ne možete podijeliti sa svima nama na interentu. jebena demokratizacija svega pa čak i kreativnosti. a internet nam da da uzmemo svojih 5 minuta slave i svoju kreativnost pokažemo cijelom svijetu. ja-sam-potrebita-osoba-! sindrom, rekao bih. ali jebiga, nismo svi kreativni, mada se možda znamo poigravati s fotošopom, napisati dvije suvisle rečenice i stisnuti okidač na kameri.

još nešto, ZAŠTO ljudi otvore blog jednog imena, a onda mu domenu drugačije nazovu? sad ja zbog takvih debila imam ja3 blog na ja5 (ili4?) domeni.uf

- 13:35 - Komentari (2) - Isprintaj - #