izvornade

03.07.2006., ponedjeljak

NADA ŽIVI VJEČNO!!!

Blogerica Ninalokica pozorno prati razvoj mog prijatelja hepatitisa-c i potakla me da napišem novi post o mom dragom prijatelju. Da, hepatitis-c je moj dragi prijatelj. On me potakao da o nekim stvarima pomalo drugačije razmišljam i da malo usporim brzinu životnog tempa. Znam da se neki možda neće složiti da bolest može biti prijatelj, ali jeste tako. Mi sami o sebi promišljamo na malo drugačiji način i trudimo se kreativno imati kvalitetan život i u tome uspijevamo. A i uviđamo kako nas gledaju i cijene kao ljude ili kao bolesne s kojima se ne treba družiti. Nekad je teško prihvatiti odbacivanje zbog bolesti. Ali to nije razlog da se ne radujem novom jutru, jutarnjoj rosi na prekrasnoj crvenoj ruži…

Sve su to prednosti i nedostaci za čovjeka. No u svakoj bolesti čovjek mora imati pozitivan stav i Vjeru u izlječenje i time je sam sebi za 50% povećao šanse za izlječenje. Čim čovjek sumnja u izlječenje e tu nastaju i brojni drugi problemi koji nemaju izravne veze s bolešću koju čovjek želi da bude izliječena. Ne bih sada puno o svojim životnim stavovima, ali ipak ukratko bih nešto rekao. Malo je toga u životu ne rješivo kad čovjek ima slijedeće razmišljanje «sve je u Božjim rukama i ono što trenutno ne izgleda dobro, to je dobro jer me Bog želi očvrsnuti za nešto što dolazi». I to vam je totalna istina, samo pozorno pogledajte u sebe i priznajte sebi, a ne meni ili nekom drugom. Poslije svake životne prepreke koju s vremenom upoznamo i prođemo, s njom postajemo sigurniji u sebe i radosnije živimo život. I s posebnom se radošću radujemo novom jutru, suncu koje zalazi i još puno malih dnevnih radosti koje život znače. Al se raspisah a htjedoh Ninolokici reći NE BOJ SE.

Ninalokica ne boj se biopsije. Uistinu se ne boj biopsije, jer to nije nešto čega se čovjek treba bojati. To nije operacija i tu nema trajnih posljedica. Samo se trebaš pridržavati uputa o pripremi za biopsiju (vezano za jelo i piće) i o ponašanju poslije biopsije onoliko dugo koliko ti bude rečeno (opet vezano za jelo i piće). Poslije biopsije tek nakon sat vremena smiješ piti a dva sata poslije biopsije smiješ jesti. Usput rečeno ja sam bio na dvije biopsije jetre i sada s osmijehom pišem da to uopće nije nešto čega se treba plašiti, jer se nemaš čega plašiti.

Ninalokica ne boj se ni terapije. Ipak pridržavaj se uputa koje ti da tvoj liječnik koji te bude vodio prema terapiji i kroz terapiju. Ne boj se postavljati pitanja liječniku ma koliko ti se pitanje činilo glupim, jer bitno je da ti liječnik da odgovor i da tvoj strah nestane. A kad ne stane strah tvoja terapija će biti učinkovitija. Prije terapije dobro je proći detoksikaciju tijela otprilike dva mjeseca prije terapije. Postoji nekoliko načina da detoksikaciju provedeš putem lijekova. No ja ti preporučam da detoksikaciju provedeš postom o kruhu i vodi dva dana u tjednu.

Ne znam što su ti pričali o terapiji, ali znaj da je jako puno toga u glavi. Kad imaš pozitivan stav i razmišljanje da će te svaka prepreka očvrsnuti za ono što dolazi onda se i prepreke u terapiji lako podnose. Tijekom terapije je najvažnije piti dosta tekućine jer lijekovi dosta isušuju kožu. Uz to bitno je da ti obroci nisu preveliki kako bi probava hrane bila količinski olakšana. Uz to, odsada izbjegavaj gazirana pića, alkohol, konzerviranu hranu i teške masnoće kako bi jetra olakšano radila. Imam hepatitis-c od 1996.g. i pridržavajući se ne pijenja gaziranoga i alkohola, te u malim količinama jedući povremeno masnije godinama se dobro osjećam i nisam imao problema s radom jetre. Dosta ljudi oko mene sve više shvaćaju i prihvaćaju da hepatitis-c nije tako veliki problem kao što su u početku mislili kad se čovjek ispravno postavi spram njega. Vjeruj mi najveći dio bolesti je u glavi čovjeka. Zato hrabro i osmijehom kreni u čitaonice i upoznaj se s bolešću i bit ćeš sve spremnija prihvatiti terapiju i liječenje. Tada ćeš kao i ja s vremena na vrijeme od ljudi čuti izjavu da su bili skeptici, ali da sada vide da to nije problem kako su oni mislili.

Zašto kažem da nema glupih pitanja. Kažem iz razloga jer mi moj liječnik internist zaboravio reći da bi bilo dobro provesti detoksikaciju. A ja sam ju proveo jer sam se zavjetovao na posebnu nakanu za nešto drugo u životu! Eto vidiš, Bog uvijek sve okrene na dobro i onda kad mi o tome i ne mislimo. Ako nisi Vjernik, ipak vjeruj u dobro i pozitivno i osjećat ćeš se bolje i izlječenje će doći s vremenom. Ali vjeruj mi s Bogom je sve lakše i Njim NADA ŽIVI VJEČNO.

Ninalokica ovu su stranice na kojima možeš naći više informacija i iiskustava nego od mene pojedinca. Još nešto. Imaš blog i koristi ga i piši o svojim sretnim danima, svojim strahovima. To će ti ujedno pomoći da se bolje osjećaš, dobivaš više informacija i lakše prihvaćaš prepreke koje ti naiđu u životu.


CYBERMED

ABC hepatitis


Ninalokica NE BOJ SE BIOPSIJE, NE BOJ SE TERAPIJE, NADA ŽIVI VJEČNO! Hvala ti na lijepoj želji da moj prijatelj odsada miruje.

Dragi blogeri, neka vas sreća i svako dobro prate u svakom trenutku vašeg života i uvijek imajte na umu NADA ŽIVI VJEČNO!

- 14:50 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Listopad 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (2)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (3)
Veljača 2006 (2)
Siječanj 2006 (2)
Prosinac 2005 (4)
Studeni 2005 (1)
Rujan 2005 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi