četvrtak, 19.07.2012.

Moje si more




Moje si more
(koje donio si u rukama kontinenta)

More bistro ka dan

MOJE SI MORE LJUBAVI...


More bez kraja i obala


17:17 - Komentari (3) - Isprintaj

petak, 06.07.2012.

U zagrljaju ljeta

No one samo imati će cijenu,
ako ih jednom, u perli i zlatu,
kolajnu vidim slavno obješenu,
ljubljeno dijete, baš o tvome vratu


Tin Ujević


Image and video hosting by TinyPic


Nalazim ih na svakom koraku kojeg učinim:

na rubu mula
ispod tapeta
u prašini ljetne staze
iza oblaka koji Mjesec skriva
u Markovim očima
u nutrini sebe dok te čujem kako se budiš
u zagrljaju Onog kojeg volim više od svega

Neke sam našla u satima strepnji
skriveni su bili iza svakog okruglog slova onih neizrečenih prijetnji koje samo noć krije
Neki su doskakutali u ritmu koraka ljudi koji odlaze
Dva su bila skrivena u škrapi
a tri u plićaku dobrih vijesti

Jednoga sam našla u stranicama novina
neki su se zapleli u mojoj kosi
U ljetnim cipelama četiri su sanjala ljeto

Nižem ih tako ovih dana na uzicu koja je davno pukla


O da, sigurna sam bila da ih nikad više neću naći
Al' evo mogu reći na glas:
Prevarila sam se


Tu su, svi dani moga života
sve sreće, tuge i osmijesi koji su sanjali svoje snove

Samo ih nisam vidjela....
Nikuda oni nisu otišli

Tu sam, prepoznajem otkucaje srca
mirise kasnog ljeta
i glas kojeg nisam nikad čula

Tu sam

i čekam da te zagrlim...





14:03 - Komentari (3) - Isprintaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>