četvrtak, 17.09.2009.

Kada krenu zime

Kao tempera, kiša nebo oboji

(takve je boje sr
ce moje)


Jučerašnja kombinacija kiše na staklu automobila, povodanj kroz kojeg vozim za Split i riječi....


Image Hosted by ImageShack.us

Foto by plutonicfluf

Nasukana sam na plićake svojih osjećaja i misli.
Ja, stari drveni brod…
(poželim...)

Neka godinama padaju kiše
(isprat će dlanove i zavojite kutove mojih riječi)
Neka se nakupe alge na koritima mojih misli
(ublažit će pristajanje u luku snova)

Miluje me more

Jednom će me možda naći neka nova djeca
Izgriženu, ostavljenu, prepuštenu milosti nemilosrdnih ljudi
Svaka rana pričat će priču
Svaki dodir otvoriti će nove pukotine svijesti.

Ja, stari (drveni) brod

Ti, neumorni mornar

Vezuješ konope kojima me vučeš u dubine slobode
Razapinješ jedra koja trepere u suncu
Miluješ usnama dlanove moje

Čuvaš me od mene same

Ti i ja

Miluje nas more

Jednom, možda, nađu nas naša djeca na obalama otoka

Jednom / možda / zasigurno

Jer postoje putovi kojima nam je ići

(bez obzira što mi mislili o tom)


11:57 - Komentari (7) - Isprintaj

<< Arhiva >>