subota, 25.07.2009.

Kamo?

Gdje da pođem?

Image Hosted by ImageShack.us

Foto by kiiyaa



Mada znam da je ovo samo faza i da će proći
boli me pitanje u mojoj duši

Usporedbe i biranje...

Ma
(to su samo godine....)

18:28 - Komentari (4) - Isprintaj

srijeda, 22.07.2009.

Tajne veze

Tražila sam jedan stih (skoro...)

Image Hosted by ImageShack.us


Foto by netko nepoznat


Upitaš li se ponekad?


22:44 - Komentari (4) - Isprintaj

nedjelja, 19.07.2009.

Nanare i škrapa (plima je u mojoj duši)

Trenutak pred svitanje i najava dana.... gdje sam ja to....

Sivilo rana jutra bez sunca i cvrčci koji se bude

iza mojih leđa šumi more

Izgubljena u vrtlogu vremena

Jesam li zakasnila?

22:18 - Komentari (3) - Isprintaj

srijeda, 08.07.2009.

Sanjam...

Godišnji kojeg ove godine neću imati......

Sanjam ljeto...


22:36 - Komentari (7) - Isprintaj

srijeda, 01.07.2009.

Na trenutak


Uh, nakekako mi dani lete...

Zatrpana poslom, prepuna obveza, umorna, zadovoljna..

Neka nova iskustva, pregršt osmijeha i pogleda...po koja nesigurnost..

Svašta nešto zubo

Bit će sve to kako treba...

Ipak sam ja jedna vodenjačica...


21:29 - Komentari (3) - Isprintaj