ponedjeljak, 08.09.2008.

Ti znaš

Obrisi mene govore sve onome tko zaista želi znati.

Image Hosted by ImageShack.us

Foto by shadowcatv10

Tvoje oči nalaze putove koji ispod moje kože vode.
Sklizneš lako u dubine duše, samo da me s osmjehom koji otvara sva vrata upitaš ono što nitko nikad nije.
Virim ispod trepavica, sebi slična, u rano ljetno jutro, dok osjećam tvoj dah na licu.
Reci mi…govore tvoje usne, prsti ispisuju riječi na mome tijelu..
Reci….pričaj mi…

Uvijek sam bila sama u svojim najmračnijim dijelovima duše.
A sad odjednom…

Ti pitaš i tražiš i želiš…
A ja otvaram one nikad otvorene dijelove sebe.
Uzimaš…dajem…uzimam…daješ…i opet u nekim novim dimenzijama tebe (sebe) živim.
Odgovaram, dajem i želim

Znaš li kako sam divno slobodna u tvojim rukama?

(Jednim si pitanjem oslobodio cijeli svijet)




23:20 - Komentari (13) - Isprintaj

<< Arhiva >>