utorak, 29.07.2008.

Ljubičasto

Ljubav ne poznaje kvartove niti mari za državne granice, spol i ime su beznačajne informacije, ne razaznaje boju kože niti vrijeme pozna. I nije je puno briga što imaš posla baš sada i nekakve rokove, ne mari za vezu u kojoj jesi ni za to što će ljudi reći.
Ona ima divno lice (kakvo oduvijek sanjam).

Ona je ljubičasto u zimskoj buri


Našla sam je na cesti jedne večeri, kad sam pomislila kako više ime nemam.
Ljubavi kao vitraj moje duše koje u moru divnog svjetla jedna drugu hrane.
Pronađena ljubav koja se smije u dubinama mora, koja moje godine i ime nosi.
Ja ovakva, kao jedini način za biti i mir kojeg ćutim u sebi (prestala sam pokušavati biti ono što nisam). I ljubav nota, instrumenta i ruke koja ih stvara, protkana kroz svaki sekunda života.
Glazba ona divna, najdraža koja sve govori, uvijek i zauvijek slijedi me na svakom koraku kojeg učinim (barem u ritmu srca).

Sve ono što želim podijeliti s tobom...


Miracle Of Love - Gregorian

23:15 - Komentari (21) - Isprintaj

<< Arhiva >>