listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komenthari ON/OFF

IZBORNIK


1.UVOD U HELP BLOG



2.KAKO POČETI



3.MJENJANJE BOJA



4.UPLOADANJE SLIKA




5.IZRADA BANNERA





Image Hosted by ImageShack.us

MOLIM VAS DA KOPIRATE OVAJ BANNER NA SVOJ BLOG TAKO DA PROŠIRITE OVU HELP STRANICU:

ponedjeljak, 02.10.2006.

UVOD

Ovaj blog će isključivo služiti kao pomoć početnim blogerima, ali i onima koji žele naučiti nešto novo! Blog će se stalno nadograđivati, pisat će se novi postovi, ovisno o tome koliko je novih stvari saznam i naučim. Cilj mi je pomoći onima koji se baš i ne razumiju u kompjuterski jezik. I ja sam bio na početku, a evo do kuda sam sada došao... Kliknite ovdje i pogledajte moj blog. Ako imate kakvih pitanja, ostavite ih u obliku komentara.... Ovaj blog neće biti kopija ostalih blogova koji pomažu. Isključivo ću pisati svojim riječima i objašnjavati na svoj način! Nadam se da će pomoći.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.