< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

04.2010 (1)
06.2009 (1)
03.2008 (2)
12.2007 (2)
11.2007 (1)
10.2007 (2)
09.2007 (1)
07.2007 (1)
06.2007 (1)
04.2007 (1)
03.2007 (5)
02.2007 (6)
01.2007 (1)
12.2006 (3)
11.2006 (6)
06.2006 (5)
05.2006 (12)
04.2006 (12)
03.2006 (2)
02.2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

kad čitaš ovaj iznad svega znaj ovo

Nije da sad dijelim pamet ekipi oko sebe, al' znam si povremeno zabrijati neke filmove spaliti par pljuga shita i zavaljat se u krevet gledati u plafon i analizirati cijeli svoj život segment po segment. Osjećam da me to lansira jako visoko na evolucijskoj ljestvici razvoja. Ponekad se zapitam pitanja koja većina ljudi prostodušno ignorira i to pod bijednom isprikom poput one "To nije na nama da znamo"... Naravno da je na nama da znamo. I ja ću vas u to uvjeriti. Zato krenite sa mnom visoko na evolucijsku ljestvicu razvoja...

Moje pjesme

Posljednja želja

Zvijezda svijetla
noćas je pala.
jednu želju
meni je dala.
ispuniti želju
ona je znala.
poklonila mi je tebe mala.
od tad te volim,
a njoj rekao sam hvala.



Sloboda na dlanu

stani! odbaci školjku u kojoj živiš.
prihvati krila koja imaš.
i vini se u zrak.
budi slobodan.
bezbrižan.
sa slobodom u ruci,
život je lak.
bez odgovornosti nad glavom,
i lakši je zrak.


PUTNIK

U dalekoj noći,
Okrunjenom tišinom.
Ja tebi sam mislio doći.

No Mjesec i zvijezde,
ko' nekom psinom,
na druge pute me tjeraju poći.

Lijepa i vedra,
Tako blaga i mila,
kao Anđeo u tmini.

Zanosnog stasa,
nasmiješena i čila,
Kao krijesnica u noći.

Ka tebi me nose,
tvoje raspuštene kose,
sa puta me odmiču sad.

Do tebe dolazim,
od kud snagu nalazim,
i Boga bi pitao rad.

Od straha ja ludim,
da te ne probudim
doći ću neki drugi dan.

Za sada ti leži,
U ovoj ljubavnoj mreži,
I snivaj svoj bezazlen san.


Potaknut komentarima došao sam do zaključka.
Blog je zakon. I ovaj blog je ogledalo moje duše. Kad se trebam izjadati izjadam se ovdje. to je bolje nego da zamaram ekipu i frendove. ko želi čitati o mojim problemima (a to su većinom frendovi) to može upravo na ovom blogu. I nek se zna da nakon što se baš ovdje izjadam osjećam se puno bolje, i shvaćam srž svojih problema. no svejedno bih bio vrlo zahvalan kad bi svaki posjetitelj ostavio komentar ako ne na temu posta onda barem na sveukupan dojam ovoga bloga. Sa Štovanjem Vaš Naš Tvoj i Moj TVRDOGLAV I LUD




UTJEHA KOSE

Gledao sam te sinoć. U snu. Tužnu. Mrtvu.
U dvorani kobnoj, u idili cvijeća,
Na visokom odru, u agoniji svijeća,
Gotov da ti predam život kao žrtvu.

Nisam plako. Nisam. Zapanjen sam stao
U dvorani kobnoj, punoj smrti krasne,
Sumnjajući da su tamne oči jasne
Odakle mi nekad bolji život sjao.

Sve baš, sve je mrtvo: oči, dah i ruke,
Sve što očajanjem htjedoh da oživim
U slijepoj stravi i u strasti muke,

U dvorani kobnoj, mislima u sivim.
Samo kosa tvoja još je bila živa,
Pa mi reče: Miruj! U smrti se sniva.

ANTUN GUSTAV MATOŠ



Odlučio sam sljedeće---> dajem svoje kontakte jel bi mi bilo drago da se javite pa da prochatamo u realnom vremenu a ne s komentarima koji kasne s odgovorima i po par dana
ono pošaljite samo svoj nick već bumo se mi uskladili :-)

MSN---> acidvg@hotmail.com
ICQ----> 278-724-037
mail----> acid_vg@yahoo.com
i sad slijedi najjače od najjačeg :-) * =
ISKRICA :-) Acid_Pill he he (član sam od 2004 a da to uopće nisam ni znao užas)

E DA I NEMAM DREDOVE I NISAM NI HIPPY ALI BRIJEMA DA SAM NEKAJ IZMEĐU RASTA-HIPPY-A SAM SE TAK NE OBLAČIM ALI TAK SE OSJEĆAM. THC TO THE PEOPLE


srijeda, 05.12.2007.

Jebo te život

dragi blože he he he

ova dva dana su mi bila genijalna

jučer mi je frend sa jedne televizije (na kojoj sam radio 1 god) javio da je umro jedan jako dragi kolega. kako?
predozirao se u svom autu. našla ga je njegova mama.

danas me je nazvala jedna druga mama. mama od mog frenda (najboljeg frenda od 2gog osnovne) da želi popričati sa mnom da je očajna i da moli pomoć. zašto?
zato kaj su moja tri frenda (još dva koja su bila uz njega) u zatvoru. oružana pljačka... detalje pokušavam otkriti cijeli dan...
kaj da velim tresem se popušio sam 10 jointova od kad sam saznao za sve to. učinak ---> zaboravim na sve probleme ali i zaboravim na sve poslovne stvari. rješenje zapisujem si apsolutno sve što moram zapamtiti.

inače?

otvorio sam obrt imam posla pun kurac para nemam makar radim 12h dnevno minimalno jebem se sa financijama i računovodstvom papirologijom bankama a još uz to i radim pun kurac.
iskreno nikada mi teže nije bilo u životu. znao sam biti u gorim situacijama ali nikada u goroj poziciji ako me razumijete...
dnevno radim po 200km i svaki taj kilometar me kopka jedan vražićak koji mi govori lakši izlaz iz situacije. "autoput voziš 140 pa skreni malo u ogradu brate to ti je pola godine odmora u bolnici i još pola godine rehabilitacije ako preživiš naravno." je lakši je izlaz kažem ja vražićku ali mnogo glup.
"pa zar ne kažu da su najbolja rješenja i najjednostavnija" kaže on vrlo mudno
ahhh vražja posla tvrdoglav jesam lud također ali volim svoj život još nisam napravio ni 1% onoga što sam si zacrtao.
tako da moje samoubilačke misli još nisu dosegle onu kritičnu razinu. dobar je taj strah što me hvata svaki put kada si zamislim da bi ja u svojoj 21 godini života mogao gnojiti zemlju ovdje a premještati zvijezde tamo negdje gore.

misli se roje al da mi je samo malo bolje

idem spavati danas je bio stvarno jako loš dan

e da i pozdravila me Anja Alavanja lično i personalno i obećala je da ćemo jednom otići na kavu he he he

no o tome nekim drugim putem

tvrdoglav i lud možda malo pothlađen ali nikako hladan samo da se zna

|Komentiraj 3| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Dizajn by: gadura dizajn