nedjelja, 05.09.2010.

× The battle of high school.-.-" ×

×Znam da je zadnji post bio prije par dana. Al' jebiga, moram novi napisati da si malo rasteretim misli.

×Cijelo ljeto se nisam brinula oko škole niti sam uopće mislila na nju. A sad, jedan dan prije nego što počinje, počela sam šiziti. Jbt, ne znam šta mi je. Ne znam što ću obući. Kad ću krenuti na bus. Još uvijek nisam niti sigurna da mi je smjena uopće ujutro?

×Mislim, ipak je to prvi razred srednje i odlazim među potpuno novo društvo iko tamo znam tri cure i totalno me hvata strava oko svega ostalog. :SS

×Naklapam da je većina vas ovdje starija od mene. Valjda. Kakav je vama bia prvi dan srednje škole? Imam li razloga za brigu?
Ovo zadnje me kopka. -.-

×Baš sam sad na fejsu pričala sa prijateljicom tom koja će ići sa mnom u razred o pokaznim kartama i tim sr*njima. Zagarantirano je da ću se ja izgubit u šibeniku kad budem išla. >.<

×Hmm. Okej. Post stvarno nema nikakvog smisla i ja sam tu u word samo prenijela svoje zbrkane misli. Tako ne očekujem neke komentare na sve ovo. Drugi post će biti bolji, jamčim vam. U njima napišem par gluposti koje su mi se ovih dana dogodile, a koje zbog ovog posta nisam mogla napisati..xD


Image and video hosting by TinyPic


xx.


12:00 | Komentari 16 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.