četvrtak, 02.09.2010.

× Dovoljno je bilo više neću žalit´ za tobom, želim biti slobodna i želim biti svoja napokon.. ×

×Vrijeme je za novi post. Tehee.

×U ponedjeljak sam se vratila iz Slavonije. A ono, nije bilo tako loše kad sagledaš sve. Bila sam malo u Karlovcu, tamo vidjela tenkove, malo glumila „parkour“ po njima. Ha ha. I onda sam došla u Požegu. A tamo nema nit signala, nit interneta. Pa sam išla kod tetke na Internet malo i tako. Na krštenju sam pila neko kutjevačko vino koje je srednja žalost. Hahah. Brate kao da piješ nešto ukiseljeno. Ljepša su ova dalmatinska vina.
Bila sam i na Jankovcu.^^ To je šuma, za one koji ne znaju. I evo slika malo. =)

Ovo jezero je na početku Jankovca.
Image and video hosting by TinyPic

Ovo je kao neko staklarsko groblje gore na brdu. x__x To mi je najdraži dio. Hehe.
Image and video hosting by TinyPic

×Zadnji dan sam bila u Zagrebu u zoološkom vrtu [Ne pitajte. -.-'''''] Al' vidjela sam zmije, to je doobro. Obožavam zmije. To su mi najdraže životinje uz šišmiše i lemure. =D

Ovo je Albino Piton. Aah, ne mogu vjerovati da tako savršene životinje uopće postoje. ^.^
Image and video hosting by TinyPic

×Slike su slikane mobitelom, što je uzrokovalo lošiju kvalitetu.. :)

×Hmm. Ne da mi se više pisati. Možda još malo. Ovih dana se moram psihički pripremit za školu. Užas.

×Kao što vidite, opet sam mijenjala ime. Što ću, ne mogu se zadržati na jednom. Nadam se da će mi ovo duže izdržati, ipak je prvi dio imena sličan mom pravom imenu pa ono.. hihi. Ne pitajte me što mi znači to ime. Ne znam ni sama, palo mi na pamet dok sam se vozila za Slavoniju..xD

×I da, što se tiče one osobe koju sam trebala zaboravit. Ja ne mogu vjerovati kako se sada zapravo dobro osjećam. Onih pet dana u Požegi su mi stvarno pomogli. Jest da ja pomislim na njega i sve to, al bar se sjećam dobrih stvari. I hvala svima vama na savjetima i svemu, vi blogeri mi mnogo značite. :***


Image and video hosting by TinyPic


xx.


14:32 | Komentari 20 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.