utorak, 24.08.2010.

Ja imam te, a ko da nemam te, samoca pece kao buktinja, bez tebe dani su kao pustinja..××

Hmm. Ovaj post će biti u više dijelova.


×Prvo jedna obavijest. Ja sutra, to jest 25.-og idem u Slavoniju i neće me biti 5 dana, bolje rečeno do ponedjeljka. Vi slobodno javljajte za postove, ja ih iskomentiram kad se vratim. Tako mi se ne da ići gore iz više razloga, ali što ću. Rođak mi ima krštenje pa ono.

×Mm. Nekome sam napisala na komentar da neću pisati o svojim problemima jer je previše komplicirano i dugo, ali mislim da ću ovdje ipak pisati malo o tome. I po prvi put ću tražiti ljubavni savjet. Kako da zaboravim neku osobu????? -.-'''
Zadnjih dva tjedna mi se raspoloženja užasno mijenjaju. Jedan dan sam depresivna zbog svega, onda drugi dan smognem snage i budem hiperaktivna i odlično raspoložena. A treći dan budem ko na drogama. Da, tako me prijateljica opisala. Mislim da mi se takvo stanje najviše sviđa. Naravno, ne konzumiram droge. Fujj.
Preporučite mi neke pjesme koje bi mi mogle dići raspoloženje. Nebitno koji je žanr, sve slušam.

×Stvarno ne znam što ću sa sobom.

×Joj, zadnja dva-tri dana je mene i prijateljicu neki lik pratio kad bi išle vani. I mi krenule malo sporije tako da je on išao prvi. I on nestao negdje. I poslije iskoči iz nekog grma. WAT DEE EFF?! Sljedeći dan, to jest jučer, smo mi njega pratile i kako on stane, tako i mi. I dva lika su išla sa nama tako da je nas četvero njega pratilo. Ahahah. Al' onda je nestao. Ispario. Naah.

×I da, moram vam priznati.. Čak sam planirala izbrisati ovaj blog bez da vam išta javim ili jednostavno staviti crni dizajn i odglumiti hakiranje bloga. I onda bi za mjesec dana napravila novi blog i svima vam se javila pod novim imenom i nikad ne bi saznali da sam to ja. Morala sam to priznati. Nisam mogla držati u sebi. Teehee. Ali ipak neću to učiniti. 3:)

×I da, jednostavno moram zalijepiti linkove od par savršenih pjesama koje mi se u zadnje vrijeme motaju po glavi.

Nisam više dete.^.^


Definitivno ritam koji ubija. =D


Sada pijem ja zbog tebe, sedim pitam samu sebe,da te volim kako treba, nisam znala. "//



Da, stvarno sam se razvezala. Ovo mi je apsolutno najduži post na ovom blogu.^.^


xx.


12:18 | Komentari 26 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.