četvrtak, 12.08.2010.

Malo o pisanju..^^

Kao što se iz naslova vidi, u ovom postu ću malo baljezgati o pisanju i objavljivanju priča na blog. I ja isto pišem priče, samo što sam ih odavno prestala objavljivati na blog iz više razloga. Prvi razlog je što sam ja doista lijene prirode i kad mi nešto dosadi ne mogu to više raditi. Tako je i sa pričama. Počnem objavljivati, a onda mi dosadi pisati tu priču, i onda nestanem sa bloga. Bez riječi. To mi je jedna od najvećih mana. Drugi razlog je taj što mi je cijeli taj svijet pisaca na blogovima prepun sarkastičnih manijaka. Mislim ono, nekidan sam prelazila komentarima tuđih priča i vidjela da par njih je samo iskomentiralo ono loše u postu. Kao da je bitno ako si gdje zaboravio staviti zarez, ako imaš neku gramatičku grešku ili fališ malo i veliko slovo. Pa, prokletstvo, ljudi pišu po blogu iz zabave, a ne da ih netko kritizira. Puno mi se više sviđaju oni blogeri što u komentaru navedu dobre strane priče, komentiraju radnju, etc. Budite sretni što uopće postoje ljudi koji se potrude napisati tekst i objaviti ga na internetu. Dobro, ne kažem ja sad da su svi kritični, hvala Bogu postoje izuzetci. =)
Ja u životu nekome nisam napisala kritiku na priču, niti neću. Eh, sad sam istresla sve što sam imala na umu. Možda će te misliti da pišem kratke postove, ali jednostavno ne želim da zaspete na pola posta.xD

P.S. Ako itko od vas ima msn ili fejs i želi se dopisivati, samo ostavite adresu.

P.P.S. ako sa jednom pričom dosegnem više od 5 poglavlja, počinjem objavljivati.

Image and video hosting by TinyPic

xx.


15:52 | Komentari 27 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.