utorak, 10.08.2010.

Barbie girl.

Digla ja noge na stol i stavila laptop na krilo, pretražujući youtube za najnovijim videima. I ono, upišem ja VEVO u tražilicu, a kao prvi video mi izbaci, ni manje ni više, nego Justin Biber – Love me. Zagrcnula sam se kavom nakon što sam to pogledala. Pa taj pas još uvijek kvari današnju scenu?? Mislim, znam i ja da su pederkasti dečki sada in, ali bome mi je dosadilo po časopisima gledati njegovu ženskastu kosu i šminkerski stajling. Najjače su mi one njegove zaluđene obožavateljice koje bi se bacile sa mosta da i on to učini. Ne vidim poantu, al oke. Što nije ljepše vidjeti normalnog dečka sa irokezom nego klona Justina Bibera kojih je sada sve više. On i ona 'pjevačica' Kesha bi mogli pod ruku ići, šta se kaže. Dvoje najgorih pjevača današnjice.
Ovaj post sam napisala prije par dana ali sam malo pričekala, ne znam ni ja zbog čega. Valjda zato što mi se činio prekratak. Sve u svemu, čekanje se isplatilo jer je na internetu osvanuo video gdje je dotični pogođen plastičnom bocom u glavu. Hahahaha, jesam se polomila kad sam pogledala video. To bi trebao uvrstiti u svoje spotove, a ne ona sr*nja gdje sa rukama oblikuje srce. Tko god da ga je pogodio, zaslužuje spomenik! =D



I da, potpuno sam svjesna da ovim postom možda izgubim neke ženske čitateljice. Hihihi. dead


xx.


15:14 | Komentari 31 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.