Novi početak


Heroji ne placu,i kad gube pobijeđuju...Heroji ne mole,stisnu zube pa prebole..
S ovom recenicom zelim zaobiljeziti novi pocetak..pisala sam jedan blog puno vremena i igrom slucaja sam ga pobrisala...istina nakon nekog vremena sam svatila sto sam ucinila..dio sebe i mog razmisljanja je nestalo..ali nema veze..idemo dalje pa sto bude da bude... Htijela sam novi pocetak,i dobila sam ga,napokon sam dosla na svoje..
Mislila sam da necu nista otvarati,ali jednostavno znam da ovdje mogu biti svoja,pisati sve sto mi se dogada,sve uspone i padove trenutke srece i veselja pa sve do suza..
Sve ruzno do sad sam zakopala za sobom napokon i meni dolaze svijetliji dani... i iz ovog bica je pocelo isijavati sunce,napokon da je osmijeh zamijenio suzesretan
Image Hosting by Picoodle.com


08.04.2008. | 23:53 | 7 K | P | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Pa ovako,normalna cura od 18 godina.. Potonula je vise puta ali isto tako svaki puta uzdigla glavu i krenula dalje..Velik je borac i to tek sad shvaca..Malo je naivna...ali je previse ponosna,i to joj se puno puta odbilo od glavu..

Image Hosting by Picoodle.com

Njih citam:
*Martinasretan


Free Counters
Free Counters

Image and video hosting by TinyPic

BAŠ TI LIJEPO STOJE SUZE

Zauvjek da odem to ne mogu
tebi se vracam ko starom razlogu
zatvorim oci jer poznam taj put
ne bojim se, ali drhtim ko prut
valovi, nocas mjesec slomice
dolazim, jer volim te i previse

Bas ti lijepo stoje suze
ali nemoj plakati
zasto bisere u blato
nocas bacas ti

Kad bi kisa bila tisa
ti bi cula korak moj
kao nekad
kad sam bio tvoj

Zauvjek da odem to ne mogu
tebi se vracam ko starom razlogu
zivot je vjetar a covjek je list
niko na kraju ne ostane cist
valovi, nocas mjesec slomice
dolazim, jer volim te i previse

Image Hosting by Picoodle.com