ponedjeljak, 12.10.2009.

.....---,,,,,,,,,

Razmišljam o tebi u ovaj kasni sat.
Kako si divan prema meni.
Uvijek sa posebnom pažnjom slušaš šta ti imam za reći.
U svakom trenutku žudiš da čuješ moje skrivene misli.
Trudiš se doprijeti do njih, do mene.
Mog svijeta.
Da, moram priznati dobro ti ide.
Tu si uz mene.
Obožavam kada me zagrliš i samo poljubiš u obraz.
Nikad ne daš da ti pobjegnem ni mislima ni pokretom tijela.
Zapažaš svaki pokret na mom licu.
Drago mi je što te poznajem i što si dio mog života već 5 mjeseci i 24 dana.
Vratio si osmijeh na moje lice.
Probudio me svojim poljubcem.
Pustila sam te blizu do mog srca.
Hvala ti što postojiš.


P.S. Posebnom dečku u mom životu:))

- 01:34 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

pjesme...misli..



broj posjeta


Graphic Designers - A list of local graphic, web and logo designers.
Graphic Designers



hvala ;)

ana

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Pratim vas:


pobjedimodosadu
Nina1989
horselove
......vans....
Dida
.........Gdje je nestao čovjek....
mala_sirena
Noćne misli pod zvjezdanim nebom
Tiha sjena
Teatar
Mrvicak
Ti si moje svjetlo koje tražim
black angel
.....herself....nyuu...
Pipi
...snjeguljica nije femme fatale
iz mog srca
*charlene*
Andrejevna
jednoj ljubavi
amata
mary2210
Be the first to know when something awful happenes!
izvorni_život
julijana7
bezšavova
ljubav...ah..ljubav
Sasvim osobno u ponoć
Dvadeseti veljače
Dream_Maker
Tkom@
iluzionistica
Olena
bajkoviti snovi
neverin
ma svašta o našoj frami :D
Zauzeti
----mija----
little princess
MoonRiver
umjetnost je u meni
bornfree